Ararauna

Ararauna (Ara ararauna), należąca do rodziny papugowatych, to duży ptak, osiągający długość ciała blisko metr przy rozpiętości skrzydeł do pół metra. W naturze zamieszkuje lasy Ameryki Południowej, występuje od Panamy do Południowej Brazylii. Ararauna większą część dnia spędza w koronach drzew. Ptaki te zwykle żyją w parach, czasami łącząc się w większe grupy.
Ararauna
Stopień trudności:
Rozmiar: 7x5

Autor zdjęcia: (c) kalantzo

    
Lista najlepszych wyników
 1. pawełek - 27, 0:44
 2. monia - 27, 1:09
 3. piotr - 27, 1:39
 4. sylwio - 27, 3:32
 5. Małgosia - 27, 3:33
 6. jak - 28, 0:39
 7. pawełek - 28, 0:42
 8. ewana - 28, 0:47
 9. Iza - 28, 0:48
 10. Dori=i=Agi - 28, 0:50
 11. pawełek - 28, 0:50
 12. Iza - 28, 0:51
 13. pawełek - 28, 0:53
 14. Dori=i=Agi - 28, 0:57
 15. 123 - 28, 1:02
 16. petta - 28, 1:03
 17. czarnula - 28, 1:06
 18. sylwio - 28, 1:10
 19. Yvonne - 28, 1:14
 20. bbb - 28, 1:14
 21. kinia - 28, 1:15
 22. bbb - 28, 1:23
 23. kozik - 28, 1:26
 24. monia - 28, 1:31
 25. sylwio - 28, 1:39
 26. ElaB. - 28, 1:45
 27. tweety - 28, 2:29
 28. vgnc - 28, 2:33
 29. mama - 28, 2:42
 30. kasia - 28, 2:53


Komentarze zwycięzców
Ararauna
04.09.2017 14:26
32,ok.
zyga55
Ararauna
04.09.2017 14:21
32,
zyga55
Ararauna
04.09.2017 14:18
38
zyga55
Ararauna
04.09.2017 14:14
36
zyga55
Ararauna
07.08.2017 15:45
ptak jak ptak
lilil
Ararauna
24.07.2017 17:15
Fajna ta papuga
maja
Ararauna
14.07.2017 17:56
jest
kaka
Ararauna
05.06.2017 15:21
dab
franek
Ararauna
05.06.2017 15:07
bozdrawiam
bartek
Ararauna
11.05.2017 18:29
fajna papuga
nil
Ararauna
17.04.2017 22:07
teraz 38
tosia
Ararauna
17.04.2017 22:03
ok 49 ale spróbuję jeszcze raz może będzie lepiej
tosia
Ararauna
03.03.2017 20:13
muj winik to 58 maji
maja
Ararauna
17.02.2017 20:24
wcale nie mialem,wynik 33
Zenon
Ararauna
16.01.2017 13:00
mano az 40
Mirka
Ararauna
23.12.2016 16:25
GÓWNO
uczen
Ararauna
13.11.2016 20:12
cudo
mimi
Ararauna
15.10.2016 09:19
ioh
olinek
Ararauna
09.10.2016 17:08
było łatwe
daisy
Ararauna
06.10.2016 19:17
papużka d;
nati
Ararauna
14.09.2016 19:47
konrad
konrad
Ararauna
22.08.2016 20:09
na początek nieźle
atena1106
Ararauna
10.08.2016 23:15
juz lepiej
babcia
Ararauna
25.06.2016 17:04
Ładny ptak
Marti
Ararauna
25.06.2016 17:02
Fajna zabawa
Marti
Ararauna
25.06.2016 16:59
Łatwe
Marti
Ararauna
23.06.2016 12:20
i
mati
Ararauna
16.06.2016 22:39
33 za jeden błąd
Paweł W.
Ararauna
26.05.2016 20:02
spk
yolo
Ararauna
03.05.2016 12:56
Fanststycznie
Anna
Ararauna
02.05.2016 19:08
33. Papuszko, papuszko powiedz mi coś na uszko.
sowasowa
Ararauna
27.04.2016 20:46
Super
Anna
Ararauna
17.04.2016 17:34
Mój wynik jest 98 na 99
Anna
Ararauna
10.04.2016 19:09
Wow
beata
Ararauna
20.03.2016 15:25
bylo troche drudno ale dalam rady .marcelina
marcelina
Ararauna
10.03.2016 15:37
SAM TO ULORZYEM
jack sparrow .pl216
Ararauna
27.02.2016 20:46
piękna papuga 42
krysia2
Ararauna
21.02.2016 20:17
to było łatwe
szymon
Ararauna
21.02.2016 12:15
siema co robisz bo ja układam puzle jak chcesz to morzesz układać razem ze mną pozdrowienia dla magdy mam lepszy wynik od ciebie a ty jaki masz wynik pochwal się moia papuga ułorzona juz jest
aneta
Ararauna
20.02.2016 15:24
ladne
babar
Ararauna
28.01.2016 23:17
fajna
maria
Ararauna
02.01.2016 09:00
fajna papuga wynik ; 44
ciastko
Ararauna
02.01.2016 01:24
Piekna papuga
Danka
Ararauna
23.12.2015 16:21
super ;p
alex8080
Ararauna
16.12.2015 23:12
fajoskie
aga
Ararauna
09.12.2015 14:04
anika
anika
Ararauna
26.11.2015 23:24
51 super
janina
Ararauna
21.11.2015 09:20
Za łatwe
Olga
Ararauna
18.11.2015 16:44
great site
halamish
Ararauna
10.11.2015 19:15
fajowe
tomasz
Ararauna
06.11.2015 18:58
super:)
Dominika
Ararauna
26.10.2015 14:49
śliczne zdjęcie :)
Paula
Ararauna
26.09.2015 16:38
piękne ptaszysko:)
aaa
Ararauna
16.09.2015 18:29
37 natura nie ma ograniczeń
kika 2
Ararauna
12.09.2015 18:04
ładna papużka
renia
Ararauna
22.07.2015 12:57
niźle
krysio
Ararauna
17.07.2015 14:58
:P
Żaba
Ararauna
13.07.2015 13:03
Piękna papuga . 34
Joker
Ararauna
02.07.2015 18:27
?
Grażyna
Ararauna
30.06.2015 13:25
?
Grażyna
Ararauna
28.06.2015 10:36
kurwa
Daria
Ararauna
22.06.2015 13:55
77777776666666666 ŁAŁ!!!
olaewcia
Ararauna
31.05.2015 16:57
32 nie no to jakieś jaja!
gosia
Ararauna
30.05.2015 21:11
57 ruchów piękna papuga
Joker
Ararauna
19.05.2015 22:59
47 wreszcie
Elunias
Ararauna
11.05.2015 10:31
38 jestem zadowolona
Krysia
Ararauna
04.05.2015 11:31
XDD
Poolkaa
Ararauna
18.04.2015 21:36
41 nie tak źle.
juchu
Ararauna
18.04.2015 21:30
trudne, ale fajne
juchu
Ararauna
15.04.2015 11:23
Mam 64 Ruszki
Paga
Ararauna
30.03.2015 23:00
papi papi he
króliczek
Ararauna
29.03.2015 12:55
32 ;-)
edy
Ararauna
22.03.2015 22:08
fajny ptaszek - 34
Jolka
Ararauna
18.03.2015 20:45
super 34
gosia
Ararauna
05.03.2015 17:18
44 :-)
klon
Ararauna
28.02.2015 18:07
superowo
puszek
Ararauna
21.09.2014 20:06
ciekawe czy gada
kyś
Ararauna
24.03.2014 15:30
ładna i kolorowa papużka
ffgg
Ararauna
19.12.2013 12:15
Ale fajne puzzle, lepszych puzzli takich nie ma! :)
beata
Ararauna
11.11.2013 15:39
śliczny papug :)
Oli
Ararauna
23.10.2013 20:33
och...zabawa super, ale zawsze kłopot sprawia 1 element z odcieniem koloru
cyganka
Ararauna
02.08.2013 08:56
papuga jak z bajki!
lenka
Ararauna
07.05.2013 16:47
papugi to jedne z najpiękniejszych stworzeń
jola
Ararauna
03.05.2013 14:56
Jeszcze trochę i zapamiętamy miejsce każdego puzzla na pamięć:)
maja i zuzia
Ararauna
12.01.2013 17:38
gadatliwe ptaszysko
becia
Ararauna
11.07.2011 22:22
Piękna Ararauna! Kolory niesamowite!
KasiaP
Filiżanka herbaty i babeczka z żurawiną - puzzle on-line
Skuter ratowniczy - puzzle on-line
Reims Aviation F172 - puzzle on-line
Majestatyczny wodospad Skogafoss (Islandia) - puzzle on-line
Mleko - puzzle on-line
Jachty przy przystani w Bridgetown - puzzle on-line
Martwa natura z bukietem kwiatów i filiżankami - puzzle on-line
Ulica Dziekania w Warszawie - puzzle on-line
Teatr Marcellusa w Rzymie (Włochy) - puzzle on-line
Młyn Norre Jernlose (Dania) - puzzle on-line
Mewy w locie - puzzle on-line
Budynki w Gironie (Hiszpania) - puzzle on-line
Kwitnące rododendrony u podnóża Appalachów (USA) - puzzle on-line
Dzielnica Gangnam w Seulu (Korea Południowa) - puzzle on-line
Panorama Hawany (Kuba) - puzzle on-line
Auckland (Nowa Zelandia) - puzzle on-line
Bukiet wielobarwnych róż - puzzle on-line
Pałac Schönbrunn (Austria) - puzzle on-line
Frankfurt nad Menem (Niemcy) - puzzle on-line
Dzielnica portowa w Hamburgu (Niemcy) - puzzle on-line
Panorama Mentony (Francja) - puzzle on-line
Świeży zielony smoothie - puzzle on-line
Papryka - puzzle on-line
Lublanica w centrum Lublany (Słowenia) - puzzle on-line
Panorama Salzburga (Austria) - puzzle on-line
Meksykańskie talerze - puzzle on-line
Zamek Amalienborg w Kopenhadze (Dania) - puzzle on-line
Panorama Cremony rozciągająca się z dzwonnicy (Włochy) - puzzle on-line
Willa w Potoku - puzzle on-line
Aleje Jerozolimskie przed 1915 r. - puzzle on-line
Most między Frederiksø a Christiansø (Dania) - puzzle on-line
Ko tapu, czyli “wyspa gwóźdź” (Tajlandia) - puzzle on-line
Klify kredowe nad Morzem Bałtyckim (Dania) - puzzle on-line
Góry nad Engelberg (Szwajcaria) - puzzle on-line
Chinatown w Nowym Jorku (USA) - puzzle on-line
Pilatus P-3 - puzzle on-line
Kolekcja znaczków pocztowych - puzzle on-line
Szczenię boston terriera - puzzle on-line
Latarnia morska w Cleveland (Australia) - puzzle on-line
Austin (USA) - puzzle on-line
Szczyrbskie Jezioro w Tatrach Wysokich (Słowacja) - puzzle on-line
Wieczór na starówce w Galway (Irlandia) - puzzle on-line
Tureckie obuwie - puzzle on-line
Roztwory soli - puzzle on-line
Panorama Miami (USA) - puzzle on-line
Rzeka Tara (Czarnogóra) - puzzle on-line
Zachód słońca nad Dalmacją (Chorwacja) - puzzle on-line
Oszlifowane kawałki szkła - puzzle on-line