Mały mopsik

Mopsy to bardzo inteligentne, towarzyskie i wierne psy. Nie są agresywne, niewiele szczekają i doskonale czują się w towarzystwie wszystkich członków rodziny oraz przychodzących z wizytą gości. Wyróżniają się masywną budową tułowia, krótkimi łapami, beżową sierścią oraz czarną, niemal płaską kufą. Uroczy piesek z pomarszczonym pyszczkiem i dużymi oczami od wieków jest inspiracją dla artystów. Mopsy ‒ ulubieńcy Katarzyny Wielkiej, markizy de Pompadour i cesarzowej Józefiny ‒ zostały utrwalone na setkach dzieł malarskich.
Mały mopsik
Stopień trudności:
Rozmiar: 7x5

Autor zdjęcia: lilun

    
Lista najlepszych wyników
 1. nina - 27, 0:43
 2. jolkali - 27, 1:06
 3. 1 - 27, 1:14
 4. tt - 28, 0:38
 5. pawełek - 28, 0:39
 6. M.P. - 28, 0:50
 7. jagoda - 28, 0:52
 8. jagoda - 28, 0:54
 9. nina - 28, 1:03
 10. Nala - 28, 1:06
 11. jolkali - 28, 1:12
 12. aaalaaaaa - 28, 1:44
 13. FLUPKA - 28, 1:47
 14. moni - 28, 1:47
 15. OlaMisia - 28, 1:50
 16. ela - 28, 2:45
 17. mija - 28, 5:00
 18. sanka - 28, 5:31
 19. Simba - 28, 8:28
 20. iza - 29, 0:37
 21. pawełek - 29, 0:39
 22. S - 29, 0:40
 23. nina - 29, 0:48
 24. S - 29, 0:50
 25. nina - 29, 0:59
 26. tercia - 29, 1:03
 27. tercia - 29, 1:08
 28. sfgh - 29, 1:19
 29. rene71 - 29, 1:23
 30. kinia - 29, 1:23


Komentarze zwycięzców
Mały mopsik
29.05.2020 18:09
fajne to ale trudne... :)
tosia
Mały mopsik
25.05.2020 22:44
oliwka2a
Oliwka 2A
Mały mopsik
18.05.2020 16:00
Superowe puzzle:):)
The Alicja Xd
Mały mopsik
15.05.2020 10:45
konrad
KonradW
Mały mopsik
15.05.2020 08:27
Franek
Franek
Mały mopsik
14.05.2020 08:48
67-p
Lena
Mały mopsik
13.05.2020 14:17
fajna gra
wiktor
Mały mopsik
13.05.2020 12:57
Fajna zabawa
Wiktor
Mały mopsik
13.05.2020 12:20
było łatwe
Laura
Mały mopsik
11.05.2020 23:31
Piękny Mugsio
nik
Mały mopsik
11.05.2020 16:01
super zajmuje minute ale bardzo polecam to i inne układanki z zwierzakami
luna słodziak
Mały mopsik
06.05.2020 12:51
Banał. By,ło strasznie banalne. Fajnie by było gdyby były 1000 puzzli online :)
zuziak_2
Mały mopsik
01.05.2020 19:09
essa
Kuba
Mały mopsik
01.05.2020 12:43
łatwe
nastka
Mały mopsik
01.05.2020 11:28
Fajna zabawa
Michalina
Mały mopsik
29.04.2020 20:33
Super zabawa ,polecam
Mejorek
Mały mopsik
28.04.2020 14:19
ufff
angela
Mały mopsik
28.04.2020 11:50
fajne tylko czy ten pies ma na głowie skarpetę .
wws
Mały mopsik
27.04.2020 20:16
fajne
kasia
Mały mopsik
27.04.2020 15:41
42 na poprawie wczoraj 51 bo zwlekałąm
mari Quenberg
Mały mopsik
27.04.2020 15:27
lubię to
wws
Mały mopsik
26.04.2020 14:22
89 trohe słabo ale jaki jest http// tej strony?
mari Quenberg
Mały mopsik
25.04.2020 19:56
ez
struś ryszard
Mały mopsik
25.04.2020 13:11
śliczny
Paula
Mały mopsik
24.04.2020 09:35
a zdjencie trzeba zrobic
polska554
Mały mopsik
23.04.2020 20:22
ok
gabi
Mały mopsik
23.04.2020 10:42
wynik86 zrobiłem
Adam Szczygieł
Mały mopsik
22.04.2020 17:53
Fajnie się układa podczas kwarantanny :P
Kalinka
Mały mopsik
22.04.2020 11:46
fajna gra polecam
olek
Mały mopsik
21.04.2020 10:15
Fajnie się układa
wojtas gagat
Mały mopsik
20.04.2020 17:34
fajnie sie tq uklada.
Izabella48
Mały mopsik
20.04.2020 15:50
Ok
Dan
Mały mopsik
19.04.2020 11:52
Super
gosia
Mały mopsik
18.04.2020 21:25
:)
Perla
Mały mopsik
18.04.2020 16:52
easy xd
olala47
Mały mopsik
16.04.2020 21:49
fajny pulpet z tego mopsa pozdrawia kornelka
kornelka
Mały mopsik
16.04.2020 17:16
fajnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
wiktor 1
Mały mopsik
16.04.2020 09:38
Dosyc łatwe
Pozdrawiam Sianów
Victor
Mały mopsik
14.04.2020 05:35
SUPER
MIETEK
Mały mopsik
13.04.2020 20:05
:)
kama
Mały mopsik
13.04.2020 15:38
ŁADNY , WIEJSKI OBRAZEK ................
AGA
Mały mopsik
12.04.2020 21:23
lol xd
zuzia
Mały mopsik
12.04.2020 18:55
csc
xdde
Mały mopsik
12.04.2020 16:44
ja jestem fanką mopsików ale niestety mam już kundelka a nie chcę dwóch psów może kiedyś przygarne dwa jak bede miała warunki
klaudia
Mały mopsik
09.04.2020 12:39
XD
Alpaka
Mały mopsik
08.04.2020 14:20
super mopsik
hela
Mały mopsik
07.04.2020 13:03
mały mopsik jest na święta
Ami
Mały mopsik
07.04.2020 12:10
podoba mi się
mar
Mały mopsik
07.04.2020 10:29
xd fajne
kupa z dizla
Mały mopsik
06.04.2020 18:02
świetna gra ... a ten piesek SŁODZIAK
zuzik
Mały mopsik
06.04.2020 17:59
świetna gra ... a ten piesek SŁODZIAK
zuzik
Mały mopsik
06.04.2020 01:03
32 :)
Jaro
Mały mopsik
05.04.2020 20:35
:)
baaasia
Mały mopsik
04.04.2020 21:26
yvuhbjm
jhooi
Mały mopsik
04.04.2020 12:23
bardzo wajne
Marcel
Mały mopsik
03.04.2020 15:39
UDAŁO SIĘ! Zmyliła mnie skrzynka na jabłka
Jakub
Mały mopsik
03.04.2020 11:18
mały mopsik!
Natalka
Mały mopsik
01.04.2020 18:17
sympatyczny obrazek, zwłaszcza piesek, 32
kaja
Mały mopsik
01.04.2020 16:45
:-)
Tomo
Mały mopsik
01.04.2020 13:35
bardzo Latwe i troszeczke trudne
tosia
Mały mopsik
01.04.2020 13:18
słodki
ola.w
Mały mopsik
31.03.2020 18:14
kol
policjant pL
Mały mopsik
31.03.2020 14:16
kukuryku rierwszy
Ludo
Mały mopsik
31.03.2020 11:54
wyszło mi fajnie
meps
Mały mopsik
31.03.2020 10:54
super puzzle:)
Maja_x
Mały mopsik
29.03.2020 16:44
1234567890
1232
Mały mopsik
29.03.2020 16:41
numer 2
1232
Mały mopsik
28.03.2020 20:15
,jhbv
ergrg
Mały mopsik
28.03.2020 19:57
super zabawa
jojo
Mały mopsik
27.03.2020 21:33
hkgggjkhk
ergrg
Mały mopsik
27.03.2020 20:06
88
leon
Mały mopsik
27.03.2020 09:53
UROCZY PIES
ALICJADD
Mały mopsik
26.03.2020 22:13
szlamik polish
szlamik
Mały mopsik
26.03.2020 18:51
fajne
cookie
Mały mopsik
26.03.2020 18:37
to było super
Agnieszka Lampert
Mały mopsik
26.03.2020 10:14
super
Antoś
Mały mopsik
26.03.2020 09:45
bardzo fajny sposób na spędzenie miło czasu
oliwia
Mały mopsik
25.03.2020 22:33
kozak
kuziem
Mały mopsik
25.03.2020 20:50
;)
Nikola
Mały mopsik
25.03.2020 16:46
kocham to zwierze
bobo
Mały mopsik
25.03.2020 10:35
mega układanka polecam
Marti
Mały mopsik
24.03.2020 17:55
jest ładny i słodziutki
kinga i aga
Mały mopsik
24.03.2020 12:14
xd
aga2001gwiazda
Mały mopsik
23.03.2020 13:50
udało się hurra
Michał
Mały mopsik
21.03.2020 15:25
Juhu!! :)
ZOŚKA
Mały mopsik
21.03.2020 11:43
Słodki...
irena
Mały mopsik
20.03.2020 21:08
nnn
xxx
Mały mopsik
20.03.2020 14:52
super zabawa
Madzia
Mały mopsik
20.03.2020 13:35
lobię to
Lilka
Mały mopsik
20.03.2020 11:15
Haha wygrałam!!
sekifjsdk
Mały mopsik
20.03.2020 09:32
easyy
poduszka
Mały mopsik
20.03.2020 07:07
super zabawa
Terka
Mały mopsik
17.03.2020 18:47
Pozdro ;)
DARIO
Mały mopsik
20.02.2020 03:02
36
nemo
Mały mopsik
31.01.2020 13:15
oh lil gerarard
k i o
Mały mopsik
23.01.2020 11:24
Mopsik uroczy.Nie powiedziałabym ,że ma krótkie nóżki,raczej bardzo chude
Ewa
Mały mopsik
14.01.2020 11:34
;)
Marynia
Mały mopsik
13.01.2020 13:21
30 łatwe
Dina
Mały mopsik
12.01.2020 22:14
33 OK
isia
Mały mopsik
12.01.2020 20:25
33
krowa
Mały mopsik
08.01.2020 19:33
fajny
pawel
Mały mopsik
07.01.2020 08:34
o0po9
koń
Mały mopsik
04.01.2020 11:31
Mały ale Fajny...
irena
Mały mopsik
04.01.2020 01:48
H
B
Mały mopsik
03.01.2020 23:36
Mopsik126
Madzia
Mały mopsik
03.01.2020 21:34
33..
AC
Mały mopsik
03.01.2020 20:15
ok
graszka
Mały mopsik
03.01.2020 17:29
Super.
Zuza
Mały mopsik
03.01.2020 14:58
33
marynia
Mały mopsik
03.01.2020 12:59
55
ASIA M
Mały mopsik
03.01.2020 10:09
1 BONUS 32
GRAGRA
Mały mopsik
03.01.2020 10:00
ZERO BONUSA 34
GRAGRA
Mały mopsik
03.01.2020 00:40
łatwe i ładne :-)
Aga
Mały mopsik
02.01.2020 23:13
32
anna
Mały mopsik
02.01.2020 20:27
ok?
JANUSZ
Mały mopsik
02.01.2020 20:08
32 kwintesencja brzydoty
tom
Mały mopsik
02.01.2020 19:32
małe jest fajne 34
dana
Mały mopsik
02.01.2020 19:23
32
kot
Mały mopsik
02.01.2020 19:20
34
kot
Mały mopsik
02.01.2020 19:09
rl9
robert lewandowski
Mały mopsik
02.01.2020 19:04
33
ikakk
Mały mopsik
02.01.2020 19:03
mopsik
robert lewandowski
Mały mopsik
02.01.2020 18:57
32
margaretka
Mały mopsik
02.01.2020 18:54
34
Domina
Mały mopsik
02.01.2020 18:17
ok
jurek1
Mały mopsik
02.01.2020 18:16
32
Jolka
Mały mopsik
02.01.2020 18:12
32
filuta
Mały mopsik
02.01.2020 18:07
jest
leo
Mały mopsik
02.01.2020 18:07
32 i jest
solamina
Mały mopsik
02.01.2020 18:04
jestem na liście :) 935)
pusiak
Piękne sakury (Tajwan) - puzzle on-line
Alpejski krajobraz wiosną - puzzle on-line
Ratusz Głównego Miasta w Gdańsku - puzzle on-line
Łubin nad brzegiem jeziora Tekapo (Nowa Zelandia) - puzzle on-line
Ateneum Rumuńskie w Bukareszcie (Rumunia) - puzzle on-line
Samochód pancerny Peugeot 1918 - puzzle on-line
Most Ponte Luís I w Porto (Portugalia) - puzzle on-line
Port jachtowy w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie) - puzzle on-line
Siedziba Ministerstwa Zasobów Naturalnych w Astanie (Kazachstan) - puzzle on-line
Widok z wyspy Kiea na Makronisos (Grecja) - puzzle on-line
Most Wilsona w Tours (Francja) - puzzle on-line
Zbiór znaczków - puzzle on-line
Marokańska mozaika - puzzle on-line
Dom z widokiem na wodę - puzzle on-line
Wieża zegarowa w Hong Kongu (Chiny) - puzzle on-line
Góry Ałtaj - puzzle on-line
Wieczór na starówce w Galway (Irlandia) - puzzle on-line
Most Maza w San Vincente de la Barquera (Hiszpania) - puzzle on-line
Pole Marsowe między nogami Wieży Eiffla w Paryżu (Francja) - puzzle on-line
Wagon kolejki linowej nad Rio de Janeiro (Brazylia) - puzzle on-line
Kolorowe płatki śniadaniowe - puzzle on-line
Zamek Bothwell (Szkocja) - puzzle on-line
Góra Hood w stanie Oregon (USA) - puzzle on-line
Katedra Narodzin św. Marii w Mediolanie (Włochy) - puzzle on-line
Salzburg zimą (Austria) - puzzle on-line
Rybackie miasteczko Tenby (Wielka Brytania) - puzzle on-line
Ulica w San Jose (USA) - puzzle on-line
Ogród Mirabell w Salzburgu (Austria) - puzzle on-line
Martwa natura - puzzle on-line
Domy w Nexø (Dania) - puzzle on-line
Las jesienią - puzzle on-line
Zabytkowy budynek w dzielnicy francuskiej (USA) - puzzle on-line
Łubin na łące (Nowa Zelandia) - puzzle on-line
Jachty na nabrzeżu w Helsinkach (Finlandia) - puzzle on-line
Dworzec w Poznaniu (Polska) - puzzle on-line
Stare domy w Candelaria (Kolumbia) - puzzle on-line
Zamek Loket (Czechy) - puzzle on-line
Miejscowość Vernazza (Włochy) - puzzle on-line
Śniadanie kontynentalne - puzzle on-line
Wieżowiec na Wybrzeżu Kotielniczeskim (Rosja) - puzzle on-line
Uliczka w mieście Spello (Włochy) - puzzle on-line
Zachód słońca nad rzeką Clutha u podnóża Alp Południowych (Nowa Zelandia) - puzzle on-line
Ulica Marszałkowska - puzzle on-line
Sałatka z owoców leśnych - puzzle on-line
Uliczka  w Grottaglie (Włochy) - puzzle on-line
Alpy (Francja) - puzzle on-line
Koktajle owocowo-mleczne - puzzle on-line
Most Portowy w Sydney (Australia) - puzzle on-line
Panorama Helsinek (Finlandia) - puzzle on-line
Bułgarskie banknoty i monety - puzzle on-line
Most Shinkyo w Nikko (Japonia) - puzzle on-line
Uliczka w Asyżu (Włochy) - puzzle on-line
Pitts S-2B - puzzle on-line
Opel Corsa OPC - puzzle on-line
Papuga Amazonka - puzzle on-line
Kolorowa pościel - puzzle on-line
Niedźwiedź polarny z młodymi - puzzle on-line
Panorama Zatoki Kotorskiej (Czarnogóra) - puzzle on-line
Laguna wokół wyspy Palawan (Filipiny) - puzzle on-line
Most Złotników we Florencji (Włochy) - puzzle on-line
Zatoka Milforda (Nowa Zelandia) - puzzle on-line
Widok na Portland i Most Marquam (USA) - puzzle on-line
Dzielnica Galata w Stambule (Turcja) - puzzle on-line
Widok z lotu ptaka na port Paleokastritsa (Grecja) - puzzle on-line
Plan Warszawy Antonia Rizzi Zannoniego - puzzle on-line
Szczyrbskie Jezioro w Tatrach Wysokich (Słowacja) - puzzle on-line
Lato na Kaukazie (Armenia) - puzzle on-line
Kościół św. Olafa w Olsker (Dania) - puzzle on-line
Puchacz - puzzle on-line
Skórzane paski - puzzle on-line