Kolorowe zegarki

Kolorowe zegarki
Stopień trudności:
Rozmiar: 8x6

Dodał: jeassie


Lista najlepszych wyników
 1. kryza23 - 38, 4:02
 2. Yvonne - 39, 1:06
 3. Ela - 39, 1:53
 4. krycha - 39, 2:18
 5. ewunia - 39, 3:09
 6. Mat37 - 40, 0:56
 7. Mat37 - 40, 0:59
 8. Mat37 - 40, 1:12
 9. madzia - 40, 1:30
 10. rutka - 40, 2:17
 11. bz - 40, 3:13
 12. ppp - 40, 3:48
 13. gocha - 40, 4:01
 14. ewcia - 40, 22:39
 15. Mat37 - 41, 0:53
 16. Mat37 - 41, 1:00
 17. mariolla - 41, 1:01
 18. Mat37 - 41, 1:08
 19. r - 41, 1:22
 20. Mat37 - 41, 1:25
 21. Yvonne - 41, 1:31
 22. kinia - 41, 1:50
 23. JOLA KOŃSKIE - 41, 1:57
 24. g - 41, 2:03
 25. Romek - 41, 2:14
 26. koko - 41, 2:15
 27. gys - 41, 2:16
 28. Beata. - 41, 2:16
 29. JOLA KOŃSKIE - 41, 2:18
 30. tyg - 41, 2:29


Komentarze zwycięzców
Kolorowe zegarki
18.08.2018 19:18
ok
teo
Kolorowe zegarki
07.08.2018 00:07
Coraz lepiej.
teo
Kolorowe zegarki
06.08.2018 23:57
JEST OK.
teo
Kolorowe zegarki
10.07.2018 18:19
ok
Iwoweg
Kolorowe zegarki
10.07.2018 18:16
ok
Iwoweg
Kolorowe zegarki
03.06.2018 23:06
Jest ok
h
Kolorowe zegarki
19.05.2018 18:08
46
Daneczka
Kolorowe zegarki
07.05.2018 01:31
46 aż :D
Misia
Kolorowe zegarki
06.05.2018 19:27
45:)
margaretka
Kolorowe zegarki
05.05.2018 22:47
bardzo fajne
kreska
Kolorowe zegarki
03.05.2018 11:09
56
iga
Kolorowe zegarki
29.04.2018 08:14
Super się układa bo ja uwielbiam układać puzzle.
Ania
Kolorowe zegarki
28.04.2018 11:18
Te puzzle są ekstra tylko problem że żaden gracz nie może do mnie dołączyć ale i tak jest super. Kocham tą stronę. Dałabym jej ze sto lajków
Kaśka
Kolorowe zegarki
27.04.2018 22:06
46
Mania
Kolorowe zegarki
25.04.2018 15:33
mega
natalia
Kolorowe zegarki
23.04.2018 10:08
47 ? ok!
BaJo
Kolorowe zegarki
22.04.2018 13:38
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllll
lolol
Kolorowe zegarki
22.04.2018 00:30
Rekord
krystin
Kolorowe zegarki
22.04.2018 00:10
''FAJNE ZEGARKI''
PANNA KITKA
Kolorowe zegarki
21.04.2018 12:29
fajne
Meg3
Kolorowe zegarki
20.04.2018 17:09
45
wieg
Kolorowe zegarki
20.04.2018 09:08
który chcecie
Paulina
Kolorowe zegarki
19.04.2018 20:41
45 może być
gitara
Kolorowe zegarki
16.04.2018 09:59
jest
kaka
Kolorowe zegarki
13.04.2018 13:50
:)
ewa
Kolorowe zegarki
12.04.2018 18:46
super
jj
Kolorowe zegarki
12.04.2018 14:58
kms
Jakub
Kolorowe zegarki
10.04.2018 17:47
Ładne...
Asik
Kolorowe zegarki
10.04.2018 17:42
43
Daneczka
Kolorowe zegarki
10.04.2018 17:38
:)
xyz
Kolorowe zegarki
09.04.2018 19:25
:)
madamo
Kolorowe zegarki
09.04.2018 14:22
jest
leo
Kolorowe zegarki
09.04.2018 13:03
lol
karol
Kolorowe zegarki
09.04.2018 12:58
46
renata
Kolorowe zegarki
09.04.2018 11:26
ok 47
tosia
Kolorowe zegarki
09.04.2018 09:08
wow
xd
Kolorowe zegarki
09.04.2018 08:35
82
żabcia
Kolorowe zegarki
08.04.2018 17:27
45
Domina
Kolorowe zegarki
08.04.2018 16:09
ok...
irena
Kolorowe zegarki
08.04.2018 11:29
46
Babcia Ela
Kolorowe zegarki
08.04.2018 11:29
ładne !! 47 ok
irenka g
Kolorowe zegarki
07.04.2018 19:36
fajne
tekla
Kolorowe zegarki
07.04.2018 16:57
49
ikakk
Kolorowe zegarki
06.04.2018 23:17
oki
Nitka
Kolorowe zegarki
06.04.2018 22:24
Elzbieta
Ela
Kolorowe zegarki
06.04.2018 20:20
45
krowa
Kolorowe zegarki
06.04.2018 19:39
super
graszka
Kolorowe zegarki
06.04.2018 00:26
48
mim
Kolorowe zegarki
05.04.2018 22:29
46 mam
elka
Kolorowe zegarki
05.04.2018 20:40
46
RENIA
Kolorowe zegarki
05.04.2018 18:41
aa
Piotr
Kolorowe zegarki
05.04.2018 18:35
aa
Piotr
Kolorowe zegarki
05.04.2018 17:08
Świetna gra polecam. Mój wynik to 325. Gram w to pierwszy raz więc dla mnie świetnie.
Ksenia
Kolorowe zegarki
05.04.2018 14:42
45 bez błędu
baska
Kolorowe zegarki
05.04.2018 14:18
ok
dka
Kolorowe zegarki
23.03.2018 20:01
ok
danusia
Kolorowe zegarki
10.03.2018 16:41
oki 46
dana
Kolorowe zegarki
03.03.2018 20:21
0
sowiromek
Kolorowe zegarki
22.02.2018 18:26
ok
ja
Kolorowe zegarki
16.12.2017 21:41
47
kot
Kolorowe zegarki
16.12.2017 21:36
45
kot
Kolorowe zegarki
16.12.2017 21:21
46
kot
Kolorowe zegarki
16.12.2017 21:14
50
kot
Kolorowe zegarki
16.08.2017 11:51
ładne
iza
Kolorowe zegarki
29.05.2017 22:59
50
Goja205
Kolorowe zegarki
29.11.2016 19:27
ha
karolina
Kolorowe zegarki
29.11.2016 19:21
super
karolina
Kolorowe zegarki
07.10.2016 22:18
ok
ewa
Kolorowe zegarki
05.10.2016 09:09
fajne
nina
Kolorowe zegarki
17.08.2016 12:38
OK.
kk
Kolorowe zegarki
27.07.2016 21:40
45
sabat7
Kolorowe zegarki
22.07.2016 17:35
44
Jolka
Kolorowe zegarki
12.07.2016 21:53
45
Jolka
Kolorowe zegarki
12.07.2016 21:53
45
Jolka
Kolorowe zegarki
10.04.2016 17:59
ok
AHA
Kolorowe zegarki
26.03.2016 16:25
duśka
duśka
Kolorowe zegarki
21.01.2016 19:18
46
ty
Kolorowe zegarki
14.01.2016 15:27
ok46
MARIA
Kolorowe zegarki
10.01.2016 19:32
kolorowe zegarki
andzia
Kolorowe zegarki
09.01.2016 21:29
46!!
hhh
Kolorowe zegarki
31.12.2015 11:36
ładne zegareczki:)
iza
Kolorowe zegarki
20.10.2015 10:04
fajne
Biedronka11111
Kolorowe zegarki
30.09.2015 12:49
46
krysio
Kolorowe zegarki
05.09.2015 17:21
fajne
kathie
Kolorowe zegarki
27.05.2015 19:03
45 bez błędu
maniaczka
Kolorowe zegarki
27.05.2015 19:00
bez błędu 46
maniaczka
Kolorowe zegarki
16.02.2015 09:24
ok
tes
Kolorowe zegarki
02.01.2015 18:03
45
esos
Kolorowe zegarki
15.11.2014 21:48
oo
conrado
Kolorowe zegarki
03.11.2014 10:35
46
didi
Kolorowe zegarki
30.10.2014 19:02
łatwe
ty
Kolorowe zegarki
13.10.2014 22:20
własnie taki kupiłam sobie latem,ale się super szybko układało!
anolli
Kolorowe zegarki
08.09.2014 23:48
45 okkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ania kasia
Kolorowe zegarki
06.09.2014 22:31
46 ok
Renata
Kolorowe zegarki
04.09.2014 20:19
ok
ale
Kolorowe zegarki
28.08.2014 12:40
45
renata
Kolorowe zegarki
20.07.2014 21:21
47
sabat7
Kolorowe zegarki
22.06.2014 19:24
ok 53
MARIA
Kolorowe zegarki
17.06.2014 15:45
bez błędu i 46
Shaga
Kolorowe zegarki
17.06.2014 01:21
43
bzzzyk
Kolorowe zegarki
30.05.2014 19:19
46 :D
Kaśka
Kolorowe zegarki
29.05.2014 19:06
45:)
Mycha
Kolorowe zegarki
03.05.2014 20:26
Anna z Katowic
anna
Kolorowe zegarki
03.05.2014 01:03
ok
hiho
Kolorowe zegarki
09.04.2014 19:42
ok
halina
Kolorowe zegarki
28.03.2014 01:19
tik-tak , tik tak............45
anulach
Kolorowe zegarki
13.03.2014 00:16
ok
martita
Kolorowe zegarki
25.02.2014 10:36
Fajne, 46.
teo
Kolorowe zegarki
15.02.2014 13:54
45 Przypadek,losowego ułożenie puzzli na starcie,
SPACEMEN
Kolorowe zegarki
22.01.2014 08:47
ok
kapitan
Kolorowe zegarki
29.12.2013 20:27
fajne :)
g
Kolorowe zegarki
11.12.2013 17:38
ok
staś
Kolorowe zegarki
05.12.2013 16:42
:)
jj
Kolorowe zegarki
23.11.2013 01:17
Fajnie,kolorowo,46
emi
Kolorowe zegarki
19.11.2013 20:58
wspaniały pomysł piekne zegarki,miłe układanie.
maria
Kolorowe zegarki
01.11.2013 22:41
duży wybór zegarków
Amelia
Kolorowe zegarki
20.10.2013 21:46
c
ggg
Kolorowe zegarki
27.09.2013 21:21
sympatyczne
ela
Kolorowe zegarki
02.07.2013 17:26
;)))
tunia i madź
Kolorowe zegarki
23.06.2013 21:12
ok
hiho
Kolorowe zegarki
25.05.2013 23:03
mam taki sam czerwony zegareczek;D
Marta:)
Kolorowe zegarki
21.05.2013 16:24
Zegarki mają śliczne ciepłe kolory
Mila
Kolorowe zegarki
01.05.2013 22:22
UDAŁO SIĘ
NOGA
Kolorowe zegarki
29.03.2013 16:13
45
aga
Kolorowe zegarki
24.03.2013 15:14
łatwiutkie
kacha
Kolorowe zegarki
07.03.2013 21:12
:)
Asiek
Kolorowe zegarki
02.01.2013 20:46
okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ania kasia
Kolorowe zegarki
15.09.2012 20:09
45
renia
Kolorowe zegarki
05.09.2012 14:19
moze byc
kasia
Kolorowe zegarki
09.06.2012 19:03
47 :D
Lucy
Kolorowe zegarki
07.03.2012 02:42
ok
dd
Kolorowe zegarki
25.10.2011 22:15
zegarusie
kala
Kolorowe zegarki
29.09.2011 20:10
fajne-44, ale byłoby super gdyby było więcej elementów
klik
Kolorowe zegarki
23.03.2011 11:18
48 :-)
monika
Kolorowe zegarki
09.03.2011 20:35
Fajne,tylko za mało poszatkowane.
mm
Kolorowe zegarki
09.02.2011 12:27
Super się układało!
mm
Kolorowe zegarki
01.02.2011 15:22
44 za dużo
Wiesia-Siesia
Kolorowe zegarki
24.01.2011 19:54
niezły czas
celka
Kolorowe zegarki
23.01.2011 20:27
fajne
monika
Kolorowe zegarki
22.01.2011 00:10
fajny puzzel....dalim rade
Wiesia-Siesia
Kolorowe zegarki
19.01.2011 09:06
:)
anewym
Kolorowe zegarki
13.01.2011 00:26
ok
iwona ewa
Kolorowe zegarki
11.01.2011 11:11
Ładny ten zielony
AGATA
Kolorowe zegarki
03.01.2011 17:42
46 ok
ania kasia
Kolorowe zegarki
03.01.2011 17:27
wszystkie mają jednakowy czas
chociaż mój jest nie najlepszy
staś
Kolorowe zegarki
31.12.2010 11:58
super gra ja układałem tylko 2 min
kacper
Kolorowe zegarki
28.12.2010 17:26
ok 46
e
Kolorowe zegarki
21.12.2010 09:49
44
kreftowa
Kolorowe zegarki
19.12.2010 12:19
45:( ale fajnie się ukladało
Patyk
Kolorowe zegarki
18.12.2010 16:27
46;-[
maxpen
Kolorowe zegarki
17.12.2010 22:16
ok
Wiesia-Siesia
Kolorowe zegarki
17.12.2010 22:08
43:)
GrazkaP
Kolorowe zegarki
17.12.2010 21:47
przyjemne
Dziśka
Kolorowe zegarki
17.12.2010 12:19
;;
Saga
Kolorowe zegarki
17.12.2010 11:50
Czad!!!!
snake
Kolorowe zegarki
16.12.2010 22:07
ale fajne, a może by tak bardziej poszatkować?
Balbina
Kolorowe zegarki
16.12.2010 21:38
WOW!!!
Ela
Kolorowe zegarki
16.12.2010 20:13
wszystkie jednakowo wskazują czas
babka
Kolorowe zegarki
16.12.2010 19:58
ładne te zegarki, na każdy dzień tygodnia inny :)
olenka
Kolorowe zegarki
16.12.2010 15:24
Fajne :)
Gucio
Kolorowe zegarki
16.12.2010 15:08
łatwe ale miłe
meggan
Międzynarodowy wyścig rowerowy w Olsztynie - puzzle on-line
Skalne miasto w Kapadocji (Turcja) - puzzle on-line
Młyn Norre Jernlose (Dania) - puzzle on-line
Ulica Marszałkowska - puzzle on-line
Jajka w koszyku otoczone słomą - puzzle on-line
Sfinks na tle piramidy Cheopsa w Egipcie - puzzle on-line
Jezioro Moserboden w Alpach (Austria) - puzzle on-line
Jesienne kolory - puzzle on-line
Luksusowy salon w stylu art déco - puzzle on-line
Różowe tulipany - puzzle on-line
Pałac Prezydencki w Bratysławie (Słowacja) - puzzle on-line
Statek wycieczkowy na Wiśle - puzzle on-line
Zamek krzyżacki w Malborku - puzzle on-line
Starodawne narzędzia - puzzle on-line
Port w Tromsø (Norwegia) - puzzle on-line
Wodospad Skógafoss (Islandia) - puzzle on-line
Lemoniada - puzzle on-line
Okno z czerwonymi okiennicami w Quebec (Kanada) - puzzle on-line
Kanał w centrum miasta Brugia (Belgia) - puzzle on-line
Kolorowe tabletki - puzzle on-line
Czereśnie - puzzle on-line
Zabytkowy budynek w dzielnicy francuskiej (USA) - puzzle on-line
Panorama Ålesund (Norwegia) - puzzle on-line
Zhouzhuang (Chiny) - puzzle on-line
Panorama wyspy Terre-de-Haut (Gwadelupa) - puzzle on-line
Rambutan i mangostan - puzzle on-line
Pałac Luksemburski w Paryżu (Francja) - puzzle on-line
Zdrowe śniadanie - puzzle on-line
Wodospad Iguaçu - puzzle on-line
Stół bilardowy - puzzle on-line
Wysepka na mazurskim jeziorze - puzzle on-line
Fontanna w Hyde Parku (Wielka Brytania) - puzzle on-line
Klasztor w ruinach Petry (Jordania) - puzzle on-line
Szczenię psa grenlandzkiego - puzzle on-line
Groch, fasola i soczewica - puzzle on-line
Mądry jamnik - puzzle on-line
Zamek Królewski na Wawelu - puzzle on-line
Mantua, miasto otoczone jeziorami (Włochy) - puzzle on-line
Kulinarna strona pikniku - puzzle on-line
Maskotki - foczki - puzzle on-line
Baptysterium św. Jana Chrzciciela w Pizie (Włochy) - puzzle on-line
Zurych z lotu ptaka (Szwajcaria) - puzzle on-line
Plaża na wyspie Terre-de-Haut (Gwadelupa) - puzzle on-line
Pudrowe cukierki z napisami - puzzle on-line
Nowy ratusz w Hanowerze (Niemcy) - puzzle on-line
Załadunek statku w Kłajpedzie (Litwa) - puzzle on-line
Panorama Starego Miasta Visby (Szwecja) - puzzle on-line
Zachód słońca nad Niceą (Francja) - puzzle on-line
Zabytkowa lornetka teatralna - puzzle on-line
Dolny Manhattan (USA) - puzzle on-line
Latarnie w Elzynor (Dania) - puzzle on-line
Zatoka Cathedral Cove (Nowa Zelandia) - puzzle on-line
Kolorowy plac zabaw - puzzle on-line
Zielone oliwki - puzzle on-line
Barokowy Zamek Nebilovy koło Pilzna (Czechy) - puzzle on-line
Zima w Górach - puzzle on-line
Panorama Bergen (Norwegia) - puzzle on-line
Winnice w dolinie rzeki Douro (Portugalia) - puzzle on-line
Plaża na Przylądku Północnym (Norwegia) - puzzle on-line
Świątynia Pura Luhur Batukaru na Bali (Indonezja) - puzzle on-line
Orangutan - puzzle on-line
Sycylijskie miasteczko (Włochy) - puzzle on-line
Liście jesienią - puzzle on-line
Łubin na łące (Nowa Zelandia) - puzzle on-line
Dynie i pierniczki na Halloween - puzzle on-line
Wnętrze nowoczesnego domu - puzzle on-line
Zamek w  Spiez (Szwajcaria) - puzzle on-line
Przystań w Belaggio (Włochy) - puzzle on-line
Akwedukt Pont du Gard (Francja) - puzzle on-line
Dwunastu Apostołów (Australia) - puzzle on-line
Katedra Narodzin św. Marii w Mediolanie (Włochy) - puzzle on-line
Malwa - puzzle on-line
Widok na Monako - puzzle on-line
Fontana di Trevi (Włochy) - puzzle on-line
Wieś Castle Combe (Wielka Brytania) - puzzle on-line
Domy nad rzeką Regnitz w Bambergu (Niemcy) - puzzle on-line
Bożonarodzeniowy jarmark w Magdeburgu (Niemcy) - puzzle on-line
Bazylika Matki Bożej z Góry Karmel w Recife (Brazylia) - puzzle on-line
Okno opuszczonego domostwa - puzzle on-line
Plac Katedralny w Rydze (Łotwa) - puzzle on-line
Kwitnące rododendrony u podnóża Appalachów (USA) - puzzle on-line
Panorama Hallstatt z Alpami w tle (Austria) - puzzle on-line
Dwa domowe szczury - puzzle on-line
Stoisko ze sztucznymi kwiatami - puzzle on-line
Tureckie obuwie - puzzle on-line