Miasto stołeczne Warszawa

(c) laurent dambies - Fotolia. 216 2008-02-08
Miasto stołeczne Warszawa puzzle ze zdjęcia
216
990
91

Widok na Warszawę z Pałacu Kultury i Nauki. Na pierwszym planie widać m.in. Warsaw Financial Center i pięciogwiazdkowy hotel InterContinental. Oba wieżowce mają ponad 150 metrów wysokości.

polska miasto miasteczko krajobraz wieża warszawa sąsiedztwo obszar miejski obszar metropolitalny zastosowań mieszanych budynek fasada dzielnica wieżowiec pejzaż miejski miejski styl śródmieście metropolia wieżowiec na wolnym powietrzu pociąg zaparkowany ulica własność nieruchomość zielony pole pojazd stos kondominium biurowiec sylwetka na tle nieba chmura apartament hotel dzień ciężarówka wysoki wzrost niebo europa wschodnia europa mazowieckie intercontinental warszawa, hotel an ihg

Ułóż podobne puzzle

Komentarze

344jestkocham te puzleBardzo fajne, o wyniku nie mówimy.695 długo mi zeszło, tego już nie ma w tym miejscu jest zupełnie inaczej.Fajne, tylko to niebo... ;):)uf... 283:)394, ale byli milo.warto ukladacdlaczego ANIA układa te same puzzle 9 razy lub tad12 aż 11razy,przecież to bez sensu,bo w zasadzie robią to prawie w tym samym czasie i z takim samym wynikiem ? Może mi to ktoś wytłumaczyć?Czy to nie jest irytujące?Fajne417ciekawe...432...Superuff udało sieno fakt piękny widok...kurde co za idiotyzm - ktos ma jakis program ktory uklada puzzle w 11 minut i zasmieca liste wynikow...spadac z jakimis ANIAMI i tadami...gtrrajcie uczciwie:)925super, ale dla mnie za trudne.1088453272, dużo, ale zrobiłam, najwięcej kłopotu sprawiło mi niebo.haha, widać mój dom :)Nie łatwo było, ale udało się.Bardzo ciekawe lecz trudneAleż mi się fuksnęło ;)) A Wawa... szkoda słów...1062 To mój wynik zajęło mi godzinę i 15 minutek bardzo dobrze mi się układało Warszawa wciąż się zmienia ten widok to sprzed kilku lat nie ma warszawskiego szkieletora złotej 44 192 metry prostej tower 70 metrów czarnej wierzy przy grzybowskiej grzybowskiej 95 metrów widać że miasto staje się prawdziwym manchattanem no i dobrze ale można przedobrzyć może być tego za dużo ale tak jest od prlu przez kapitalizm kumplatorski do nowoczesności czołem.ciężkie :)Wreszcie Warszawa!!! O ile dobrze z moją orientacją, to róg Emilii Plater i Świętokrzyskiej. Ale niebo pieruńskie...246 - świetna, bardzo puzzlowa układankaPanorama piękna, trochę trudna, na początku przydała mi się znajomość terenuale widoczekŚwietnepiękny widoczek222 okBardzo przyjemne puzzle, nie za trudne i nie za łatwe :)213... nie jest źle, jak na normalnego człeka! ;))ale jestem zadowolony z siebie, że je zrobiłem. dość trudne są i strasznie długo je robiłembardzo ciekawe, ale trudneJa mam taka propozycję: czy nie dałoby się stworzyć możliwości rejestracji i logowania się na swoje konto, które zawierało by informacje o zaliczonych puzzlach, czasach itp. Strona jest bardzo fajna i można się zaczepić tutaj na dłuższy czas. Pozdrawiam :)Nie wiem co w tym pięknego... beton,beton i odrobina zieleni... ale układało się ok. :)ponurewooow1209 i zezpiknieCała masa ruchów, ale puzzle super, świetnie można się rozerwać. :Dfalna zabawaPiękna panorama...i miła do ułożenia.sofia mistrz pierwsza vvcBardzo trudne,tym większa satysfakcja po ułożeniu. Szkoda tylko że z ostatnim puzzlem znika cały obraz. To bardzo irytujące!!!:}:}bardzo fajne puzzle ale niebo daje popalić :)No Warszawka -dała mi popalić na 334 ;-(Nie było łatwo, ale się udało. dobre wyzwanie.pozdro dla Wawy od układaczy ze SzczecinaNaprawdę SUPER !!!dosc trudne ale fajnedalem rade ;)udalo sie, choc z trudem:)Pierwszy raz zobaczylem jak wyglada ta wies na ktora wszyscy polacy placa juz przez ponad 60 lat.wkurzają mnie takie puzzle, nic nie widaćnajgorsze są małe budyneczki, reszta poszła z płatkatroszke mi się z tym zeszło... ale jaka satysfakcja^^nie mieszkam w Warszawie, więc trudno mi było poukładać szczegóły za tymi dużymi budynkami, ale i tak jestem z siebie dumna, że w końcu to skończyłammiasto moje miasto miasto moje...musialam ulozyc :)Świetne są te puzzle, akurat tą Warszawę lubię układać bez końca.:)yes yes yes nareszcie!!! :) z najpiękniejszego miasta-Wrocławia pozdrawiamy mieszkańców ... Warszawy Ale niebo macie ładne :PPuzzle świetne. tylko ten wcięty budynek straszny:Plubię Warszawęno coz Berlin i Paryz sa duzo ladniejsze od naszej biednej Warszawy...Fajne, ale trudne dlatego, że mało czytelny wzórTrochę trudne ale fajneW mojej kochanej Warszawie - tak jak śpiewała KubickaWidac ze malowanesuper!Oczekiwałam ciekawszego widoku z WarszawyŁatwizna.Hura, ułożyłam i nawet posiedzę se trochę na liście ;-)))isia oczywiście że Warszawa jest piękna:)czekałam na te puzzle wiele miesięcy i nareszcie coś z Warszawą:)Jaka piękna jest Warszawa, ile domów...czadowesuper... chyba dawno nie byłam w stolicy bo takiego widoku nie pamiętam :(chociaż raz na liście:*Chociaż chwilę na liście - Pierwsza :Pit's not so easyok 411 ,,,466 :)niceA Good balance # puzzle pieces vs. focus of detail

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Architektura