Port Vell w Barcelonie (Hiszpania)

(c) Jorge Felix 126 2009-04-06
Port Vell w Barcelonie (Hiszpania) - Przed Igrzyskami Olimpijskimi w Barcelonie w 1992 roku Port Vell (Stary Port) był przemysłowym nabrzeżem, niedostępnym dla turystów. Dzięki odważnemu projektowi gruntownej przebudowy, miasto ot (14×9)
126
1164
56

Przed Igrzyskami Olimpijskimi w Barcelonie w 1992 roku Port Vell (Stary Port) był przemysłowym nabrzeżem, niedostępnym dla turystów. Dzięki odważnemu projektowi gruntownej przebudowy, miasto otworzyło się na morze, a Port Vell stał się centrum rozrywkowym i kulturalnym oraz przystanią dla luksusowych jachtów.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 14×9Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 4:28 - Kram
  • 6:23 - Kasia
  • 8:01 - petta
  • 8:01 - gsh
  • 8:08 - DOLAT
  • 8:09 - POGUES
  • 8:18 - dorota
  • 8:29 - bbb
  • 9:03 - pogues56
  • 9:07 - maja

Najlepsza dokładność

  • 112 - axel
  • 116 - luiza
  • 117 - wesz
  • 117 - bbb
  • 117 - Kram
  • 118 - Anetu
  • 118 - gienek
  • 118 - eli
  • 118 - erer
  • 119 - x

Ułóż podobne puzzle

miasto miasteczko wiele wypełniony duży obszar metropolitalny budynek dzielnica pejzaż miejski metropolia na wolnym powietrzu łódź woda rzeka fotografia lotnicza widok z lotu ptaka góra port scena widok ciało zatłoczony jednostki pływające statek pojazd jezioro zadokowany dok niebieski architektura morska przystań port wybrzeże centrum transportu kondominium arteria wodna apartament średnie

komentarze

dość łatwe 130, ten horyzont trudny jest. 125, słaba jakość zdjęcia przez co bardzo źle się układa! ok.,124 ładny widok-127 :) jest 134 yes,yes 189 147 155.za dużo morza dopiero 258 wakacje w Barcelonie - 159 uff 155 walka do konca I gotowe #146 140...PIĘKNY WIDOCZEK fajny widok Widok piękny, ale trudne!! fajne ok..206 129....całkiem dobrze fajny widok 145 Super sie układało:)) Super wyzwanie,swietnie sie układa:)) 655 216 127 ekstra dobre ćwiczenie dla wzroku 120:):) Dużo tych domów ale się udało. Barcelona jest piękna ładny port ładne hahaha Udało się chociaż wynik daleko,,,oj daleko. 177 ale ułożyłem;-) chyba pół h siedziałam nad tym... uff ufffff Czas mam kiepski, ale układanka jest wspaniała. 121 .... ;((( znowu o "oczko" ... ale pucelek ambitny całkiem WESOŁYCH ŚWIĄT!!!! 136=super,to lubię Lubię Barcelonę, ale łatwe to nie było 251 ładne i trudne d - kombinuj ,, raz po raz" idzie się załapać (choć na chwilkę)--powodzenia :-) Chyba nigdy nie wejdę na listę najlepszych :( 134 ;-( super widok!! Też zaliczyłam :) Troszkę to trwało, ale i tak nie najgorzej. ;) ok Eh. Zabrakło 2 ruchów. Ale i tak pięknie to wygląda :) mega trudne;-) Widok piękny. Bardzo fajne....... Łatwizna Wszyscy śpią?

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii