Szczenięta

Lars Christenen 35 2012-09-11
Szczenięta puzzle
35
12727
0:22
26
486

Szczenięciem nazywa się psa pomiędzy pierwszym tygodniem a dwunastym miesiącem życia. Szczenięta przychodzą na świat głuche i ślepe. Brak wzroku i słuchu rekompensowany jest u szczeniąt poprzez przyspieszony rozwój zmysłu węchu. Pozostałe zmysły rozwijają się u nich dopiero po trzech tygodniach. Najmniejsze szczenięta dzielą czas na dwie czynności: jedzenie i sen, przy czym ta druga czynność zajmuje im nawet 80% doby.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 7×5 (35 elementów) Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 0:22naizdup zwany tylcem
  • 0:30Diama
  • 0:31(29)jak
  • 0:31(29)ptyś
  • 0:35Baca
  • 0:39zuzu
  • 0:40Agattek
  • 0:41(28)pawełek
  • 0:41(30)ewana
  • 0:43jolkali

Najlepsza dokładność

  • 26(0:35)jak
  • 26(0:44)Baca
  • 26(1:02)iga
  • 27(0:52)ale
  • 27(0:55)ina
  • 27(1:11)ewana
  • 27(1:25)ala
  • 27(2:34)lil
  • 28(0:41)pawełek
  • 28(0:45)petta

Ułóż podobne puzzle

zwierzęzwierzętabrązowyna wolnym powietrzumałynośnyzielonypoletrawama na sobiez przodumałomięsożernezabawka piesartykuły dla psówpyskrasa psaszczeniakzwierzę pracującezaopatrzenie dla zwierzątpsowatepies do towarzystwauroczygrupa niesportowassakbiałypozowaniekręgowiecgramały terierterierpies pracującygrupa sportowaorganizmfrisbeemal-shimaltepoomieszaniec pudla

Komentarze

ok IT IS SOO CUTE I've done this puzzle like a million times the first time I did it I got like 16 min now it seems so easy. SO FUN+CUTE!! łatwe Ułożyłam to w minutę bardzo fajne pieski Sweet! fajne super Super szczeniaczki, pozdrawiam! TAKIE TO ŁATWE uwu słodziaki oczywiśćie mam 50 pk jak awsze ;/ pzdr! Szczeknąłem 33 razy 32 32 dobrze ELzbieta 33 ww ok 39 33 Ok 33. Słodziaki! 35 ,. ok (a) (a) wynik 32 det var kul att pussla det är lite att tänka på så det blir rätt supćo DEPRESJA MINEŁA CUDENKA słodziaki milusie Slodziak. 34 ok ok/ słodkie są. 41 super 30,ok. 39 jest 32 ok 39 cudo ok ok śliczne słodziaki:) Słodziaki *^* Nie mogłam im się oprzeć słodkie szczenątka :) Słodkie, jak wszystkie maluchy. 34 słodziaki - 33 OK fajne śliczne 33 gra jest super Słodziaki Proste i fajne najlepsza gra świata :) siema co robisz bo ja układam puzle jak chcesz to morzesz układac ze mną kim jesteś jak masz na imię bo ja mam na imję aneta pozdro dla magdy kielczewskiej odpisz śliczne psiaki 39 31 tdgshfillsjfhdkjfhgkjfg 32 mm cudne 59 moze ktos szuka przyjaciulki fajne ale fajne te puzzle jest ułożyłam a co to sex ok ładne ok 34 33 spoko 32 - bezbłędnie, ale za mało bonusów ok Słodkie pysiole. ładne pieski ok 34 super psiaki mam dwa psy SŁODZIAKI kochane szczenięta :) pieski Sweet psiaki ;) śliczne szczeniaczki _" SŁOTKIE SZCZENIAKI :-* PRAWIE JAK MOJE :-) 26punktuw wynik 41 słodkie oooch Ale słodko! Widać że się lubią. jakoś poszło:) słodkie Szczenięta słabo mi to idzie m 40 lubię puzzle ze zwierzętami super Bardzo lubię psy. Fajnie się układało! 33 czemu niesą 3 szczenięta Super Słodkie. Rozkoszne mordysie, 38, dużo milutkie marta i lena to marlena super gra super puzzle kasia dwie puchate słodkie kuleczki!!! niezbyt lubię psy ale te są słodkie:o słodkie psiunie 32 ale fajne i łatwe Piękne szczeniaczki przeurocze! jakie szczenięta są słodkie udało się 45 Tajne psiaki Słodziaki :D Slodkie i szczęśliwe. 33 - słodkie psiaki słodkie ;) słodziaki;* mk Słodkie !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!! śliczne szczeniaki 35 Słodziaczki!!!.!!! 32- jacy milusińscy dobry wynik :) ha Jesteście bardzo szczęśliwe moje kochanki psinki. 32. piękne psy. słodkie ;) piękne szczeniaczki pieski małe dwa ... 42 świetne ujęcie-32 słodkie,słodkie,słodkie :P ;-) super 75-mile szczenieta kici kici... urocze szczeniaczki słodkie te puzle są odlotowe 34 Śliczne :) anika Ładne psiaczki pierwszy raz na puzzle online, ale na pewno nie ostatni :) Są słodkie:) milusiński pieski Dopiero zaczynam ale jakoś idzie Było łatwe. mam 7 lat i ułożyłem prawie sam. super BARDZO GUPIE hura!!! 70 sliczne pieski bardzo mile coraz lepiej mi idzie smutniaki :) brat czy nie wciąż kocham cię pieski 2 pieski 3 piesek1 i olga staniszewska śliczne maluchy 32 60 fajne sa kochane 32:) ale fajnje fajne :) pati i madza i zuzia :) MILUTKIE PSIAKI!!! :D słodziutkie!!! FAJNY bez Słodziaki ŚLICZNOŚCI ok:) cudowne maluszki :) puzzle super! paulina pies pies napie 1987 super puzzle sliczniutkie ;) :) super pieski 37 ok 33 Pozdrawiam założycieli stronki ;) jest extra ;):) :) 31 już miałam nadzieję na listę... ale nadzieja płonną się okazała... 41 milusinscy piekniaste Mialam 31 , juz nie wiem co mam zrobic , by miec mniej , robie bez zadnego bledu 35 małe jest śliczne 37,,, Również 33;) Ładne psiaczki mój wynik 39 Gefällt mir. 32 coraz lepiej 33 tak blisko przyjemne 40 szczeniaczki są śliczne 33 jest dobrze vb fb 46 bd bb UDAŁO SIE 36 słotkie piesiunie wstyd...72 hmmm... nie jest tak źle choć mogłoby być lepiej :) uwielbiam zwierzaczki takie słodziutkie 37 sweeet ;) wwwyyyggg gggrrr rrraraaa aaałłł łłłąaaamm mmm słodkie, ale 2 błędy... proszczego nie mogli dać:) jeaaa... :) :):):):):):):( troche trudne super nie na widzetego !!! łatwe i słodkie cudowne :) Urocze słodziaki maks świete! super Pierwszy raz w zyciu ukladalam puzzle...Trochę mi to zajęło czasu,ale powiedziałam muszę...:)) i zrobiłam...hihi:) Dobrej nocki.Pozdrawiam:) :) słodkie:-) słotkie :) urocze pieski :-) 31 =^..^= supcio małe lulki piękne piesiuty łatwe łatwe łatwe bardzo łatwe mam ochote je zjesc słodziaki 33 super puzz świetnie light śliczne psiaki :)! :) jakie ładne pieski:) Słodkości. 33 słodziaki:) milusińskie psinki a punktów 39 poprzedni komentarz z błędem milusiniskie psinki a punktów 39 paskudztwa super super mój wynik to: 45 uuu... bad... super pieski 75 ok ładne weraolwia super 40 ok słodziaki Jakie słodkie:)! słodkie:) słodkie szczeniaczki ale słotkie i łatwe lux fajowe!!! Superowo relaksujące ;) Super sie uklada super SUPCIO :D Fajna gierak xD słodziaczki :) Trochę lipa.. :P 71 to lipppa .. . ; p latwe bla okej Ale słodkie! ;) super Ułożyłam jeszcze raz, bo te mordki są przeurocze. Poprawiłam na 32 Jakie śliczniutkie ! 38 super :) fajne:) super bene Ciekawe Fajne pieski mam 5 lat Śliczniutkie! kocham pieski mAM PODOBNEKO PSA tego czarnego :) :( :-) :-) :-) ale slodkie :) słodkie łatwa układanka Śliczne Na początek nie jest źle ja ja gut :D HAHA... dobrze ?! Que Mimosos ^^ 35 swietnie;D wajne super he he ;-) Super moje pierwsze puzzle sliczne pupilki ok ok vb "_" FJNE OBRAZEK ŁATWY DO ZROBIENIA XD super Śliczne Nice!! :D fajne to było a najsłodsze były te pieski weronika 6 lat :) ok. ułożyłem pieski jest po--89= :) SUPER ŁATWE BYLOOO. super zabawa szczeniaki są super jej Fajne super wege jagódka;-) ok ok super układanka polecam :)!!! fajna gra to było łatwe 72 Fajne! :) hohoho {: fajne :) super gra 32 ruchy na 35 elementów !!! ja dzienki nie zła zabawa te szczeniątka są takie słodkie że zaraz sie porycze fajne:) Słodziutkie psiaki ok vbvc kochannneee :) 6 super i poszło Super slicne ;] Bardzo Fajne :) super :) Sweetaśne szczeniaczki śliczne psiaki :) niko yes pozdrawiamy Wiktoria i mama łatwe :D mnscaijcnsa njhb hskj sdiaunci hbdshbha pyszne słodziaki Super puzzle! ;) to jest super !!!@@@ @@@...ppplll fajne (= kocham pieski i dla tego mi tak szybko poszło bardzo słodkie pieski super super hg sa jsliczne3 normalnie super superowa poprostu gra jest zaje fajna dcdfcvftvbtgyhnjik,ol tyś ogrodów ich czystych od karolinyyy fajnie mi to ;poszło Zuzia i Natalia a ich mama to Agnieszka a ich tata to jarek a ich wujek to Bartek. hi hi 106 ! chomik lkoipjkhiujiythgftryiijhmnk /.lkop[]';.lookijnhu kjiuo, piszczek leo messi lewandowski That was difficult but it was also fun jak na mój pierwszy raz:D śliczne muj wynik 11 wajne puzzle online i czasem trudne a czasem łatwiudkie ! spoko słabo mi poszło bardzo ładne Fajna zabawa ok wygrałam !!! :) ślicznośći fajne!! :) Są przepiękne. Serdecznie dziękuję za miłą zabawę. Pozdrawiam. fajne ok Słodkie są !!! słodziaki!!!:) fajne super jeee:* 60 pkt :) lekkie, łatwe i przyjemne :) b. miłe :) na rozgrzeweczke akurat są :) szybko się układa bardzo proste słodkie psiaki Sweet good Super mi poszło ;) łatwiznaaa $$$ super nice kocham psy wszystkie słodziaki ok prze slodkie psiaki fajne to super łatwe podoba mi sie :p fajnazabawa malaki słodziaki :) 33 32 34 hoho 32 fajne puzle śliczniusie ok słodkie !!! pieszczoszki! :) miłe super psiaczki Male piękne, fajnie że łatwe. słodkie... 33 38 Super :) Rekordu nie zrobiłam, ale przyjemność układania takich psiaków ogromna :)) ok Są słodkie i cudne... słodkie pieski ok

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Natura