Kapibara

(c) Mike Thomas 40 2009-06-06
Kapibara puzzle ze zdjęcia
40
2223
0:47
30
132

Kapibara to największy żyjący gryzoń na świecie. Mimo, że jest blisko spokrewniony ze świnką morską, jego waga osiąga 65 kilogramów, a długość 130 centymetrów, chociaż znane są także osobniki powyżej 100 kilogramów. Kapibary zamieszkują tropikalne i umiarowane rejony Ameryki Południowej. Żyją w stadach, w pobliżu wody. Są świetnymi pływakami.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 8×5 (40 elementów) Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 0:47Diama
  • 0:56pawełek
  • 1:03nina
  • 1:06Trista
  • 1:08(33)Lek=333
  • 1:08(80)Puchałke86
  • 1:12anna
  • 1:16Yvonne
  • 1:17donia0808
  • 1:21Mira

Najlepsza dokładność

  • 30(0:47)Diama
  • 30(3:43)gogol
  • 31anna
  • 32pawełek
  • 33(1:06)Trista
  • 33(1:21)Mira
  • 33(1:36)nina
  • 33(2:25)Anetu
  • 33(2:48) sylwio
  • 33(3:00)gienek

Ułóż podobne puzzle

zwierzęzwierzętajedzeniebrązowyna wolnym powietrzumałyjedzeniezielonypoletrawapieszypasący siępyskpłowywąsygłowassakptakowcarośliny okrywowezwierzę lądoweniedźwiedździkiej przyrodyorganizmdostosowanierodzina trawustawydramustelidaekapibaragryzońjeżudomowiony jeżerinaceidaejeżozwierzmustelinaeameryka południowaameryki

Komentarze

39 103 45, ale poprawiać nie będę fajny szczur 37 ugrzęzłam w futrze ale jakoś dałam radę. 94. 41 mysz mutant aa Oj te włosięta...:D 42 Jak garbarz ja wygarbuje i oprawi to zrobie wynik 29 lub nawet 28. A tak to tylko 39 39 The best puzzle since it is a capy puchica, estaba bien deficil pero logre formar al capi. w zoo slyszalam ze to najwieksza swinka morska na swiecie futro na palto, wynik 39 POGUBIŁAM SIĘ W SIERŚCI 48 61,, 41 ok 56. udalo sie !!! 39 44 Trochę lubię kapibary. :) iksde twarda he he 44 ;) 40 nie taka świnka - 46 super 129 ;p łatwe oliwa 8lat oliwia 8lat 42 ok 44 40 SYMPATYCZNA MORDKA!!! 38 =^..^= ??? ;):) W ukladaniu to nie świnka a cala świnia! 64 :) ok ciekawe zwierzątko ogromny kłopot z tą sierścią- tylko 52 ... ok 42 ciekawe zwierzątko kul słodka :) ") :) 38, nie zawsze jest 3 maja, ale dałem radę z sierścią super 73 ok 46 nie znałam tego zwierzątka :-) 66 39 :) :) ok 204 :))) 42 80 :) ok :) 38! to jest fajne polecam zabardzo żielone CZAD!!! trudne ale jak satysfakcja po ułożeniu łoj... nie za łatwe f fajna zabawa CHCIELIBYŚMY TAKIEGO MIEĆ bardzo fajne ap Też bardzo dobra układanka. Ułożyłam puzzle w 93 ruchach!!! ża ładne to zwierzątko nie jest,ale układa się dobrze nanananana fajne puzzle przerażający z niego ssak.. wrrr :):):):):):):) a zdawało się proste, to ci sierściuch ok sd No nie za ciekawe,zbyt monotonne. podoba mi się to zwierzę prościzna 100% normy co to jest kapibara ??? adamdyjak taka bobro-świnka ;) fajne zwierzaczki jest ok nice dddsssdddfddd ddd ddd ddd ddd pawełek jesteś the best Nie za przyjemne to zwierzątko :/ SUPER PUZZLE !! ;] łatwe świetne! sierść na koniec sobie zostawiłam ale się okazało, że było wszystko łatwe. No bo w końcu jedna gwiazdka z trudności ;p som oik dość łatwe ładne 39 ok spokojny zwiewrzaczek no nie całkiem przyjemne zwierzątko fajne 37 42:) :) super Fajne zwierzątko, ale nie mój wynik. Pozdrawiam! 37 ;-( ładna św.morska :D super puzzelki POZDRAWIAM... 48 47, aż bo miałam ścięte puzle:( fajnie się układa, pozdrawiam łatwe, ale może następnym razem Szybki puzzelek :-) 40 Też lubię pływać :) 41 super to wcale nie trudne wynik jest brakło miejsca na liście a gdzie te wyzwania na 200,300 Ciekawe puzzle :) i szybko się układa.

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Natura