Kryty wóz

(c) Patricia Hofmeester 40 2010-09-08
Kryty wóz puzzle ze zdjęcia
40
5280
0:36
30
198

Czterokołowy wóz, z charakterystycznym płóciennym zadaszeniem w kształcie łuku, nieodzownie kojarzy się z Dzikim Zachodem i Stanami Zjednoczonymi. Pojazdy takie były jednak popularne także w Europie już od XVI wieku. W Ameryce kryte wozy były używane na codzień od XVIII wieku, jednak od połowy XIX wieku zaczęto je powszechnie wykorzystywać do podróży przez Wielkie Równiny na zachód.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 8×5 (40 elementów) Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 0:36ming
  • 0:44Diama
  • 0:46Yvonne
  • 0:51bbb
  • 0:57pawełek
  • 1:00M.Dan.
  • 1:01oskarinio
  • 1:03(32)Anetu
  • 1:03(34)danusia
  • 1:03(49)pogues56

Najlepsza dokładność

  • 30Dana
  • 31(1:48)ewana
  • 31(3:19)x
  • 31(4:10)amaro
  • 32(0:44)Diama
  • 32(0:51)bbb
  • 32(0:59)pawełek
  • 32(1:03)Anetu
  • 32(1:07)nina
  • 32(2:39)sedo

Ułóż podobne puzzle

samochodytransport drogowypokrytybrązowydużyna wolnym powietrzujazda konnaludzka osadagóranapędowywioskakońpolepojazdziemiacegłapociągniętywagonkołowózekwózciągnięciepojazd lądowypociągnąłcumulusprzemówiłobszar wiejskibruddziałkarówninahistorycznyglebaszlak oregoneuropa

Komentarze

dobrze 43 nie wieze super 43 ok 35 37 BEZ BŁĘDU ALE NA LIŚCIE BRAK 38 ok 39 zalogi brak 39 d 49 38,ok. 38.ok. dobry Wio 37. 37 38, 42, 39 kryty woz-43 WÓZ jest cudo 40,ok. fajny wóz :) ok grand 41 :) MOCNY JAMAMTAKISAM OO ... stary wóz 38 37 37 Superiwo 37 ok Cyganem chciałbym być ... 37 ok :) ok 37 ok 37 i dwa błędy fajny wóz 37 42 38 38 :) ok ok emocionante a corrida do ouro na america ,Hoje eles colhem o que plantaram.parabens povo americano... super. 36 stary wóz 37 ok 37 brawo 37!!! 41 ok 36:) ok 42 Wspaniały eksponat. 37 37 =^..^= 40 38 ruchów :))) łatwe ok stary wóz Tu siedzial Bolek I Lolek 48 podróż była chyba ciężka fajnie!!! 38-ha! ale jazda 38:) super 58 :)) 37 ok fajny stary wóz . ok :) 95punktów 45 37 ok Dziki zachód. urocze39 ok układając wspominałam filmy o dzikim zachodzie. 51 super 38 37-mniej się nie udało oryginalne zdjecie fajny 37 fajna fura:) fajna fura:) proste dziś już takich nie widać 37 nie dla wyniku tu jestem, lecz dla dobrej zabawy NIEZŁA BRYKA Super :) ok Stary wóz, bo dziś już raz, że prawie nie ma wozów, a już tym bardziej krytych. Takie występowały dawniej, bo kto dziś ma taki wóz !!! fhg fajne a koń spoko Super Łatwe 37 ok 38 stary wóz. :P 41 jak na pierwszy raz to całkiem nieżle udało sie wóz Drzymały tak by się dziś przydał :) nie zły wynik 73 53... WoZ38 lolXD ok Ze nam sie udalo 37 36... :) ole :) :) stary wóz :D ### 40 ### ftuytyyyg ekstra przeszłość historyczna 38 :) dobre hehe superrr:):) 36 good to były czasy Jak Wy kochani to robicie, że macie tak mało ruchów ? Ja bez pomyłki mam 36 ! bcxvbxcvb 43 szału nie zrobiłam super super fsgbnfffnvbngbhgfvgbf gfghfg gfhhfgvh gbvgfhgfbh g fybvvfvgbfgb v vbbv bbgbbhn bhhnh b b b bhb bbnbnnn hnn Ładna zabawka :):):):):):):):D:D:D:D:D: SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER :) :D ok www.facebook.com 38, ok pamietacie domek na prerii? :P :D 1 :P słabe noob ;] Bardzo łatwe;-) łatwe extra Bardzo dobre. ok Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma, za mojego dzieciństwa straszono nimi dzieci ;-} extra EXTRA fajne hurra ...i te hamulce... Moja młodość i Cyganie w swoich krytych wozach, to były czasy. wrrr (@_@) super samochodzik. chodzi bez paliwa. ekologiczne wio... y :) super ok super 37 ok 34 :) 44 ..jak do tej pory to najlepszy wynik...oczywiscie moj... Dawne czasy :) Przyjemna zabawa 37 ok 37 udało się i jestem na liście:) Bardzo fajny obrazek do ukladania. Trzy kropki. Zapraszam. ;) fajna bryka

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Transport