Kompozycja z kolorowych plastrów galaretki

Sophie Vigneault 126 2016-12-01
Kompozycja z kolorowych plastrów galaretki puzzle online
126
4000
3:31
118
115

Galaretka jest wyrobem spożywczym uzyskiwanym dzięki dodaniu do płynnej bazy substancji żelującej w postaci żelatyny lub – w wersji wegetariańskiej – pektyny i agaru. Galaretki są proste do przygotowania, a przy tym bardzo ładnie prezentują się na talerzu, dlatego są bardzo popularne przede wszystkim w cukiernictwie. Podane z bitą śmietaną i bakaliami mogą być samodzielnym deserem, często wykorzystuje się je do przygotowywania wielowarstwowych ciast albo używa do ozdabiania tortów i ciasteczek. Domowa galaretka, przyrządzona z soku owocowego będzie nie tylko kolorowa i słodka, ale także zdrowa i niskokaloryczna, dlatego warto zastąpić nią wysoko przetworzone słodycze.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 14×9 (126 elementów) Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 3:31tad12
  • 4:24a
  • 4:53gerdi
  • 4:55Lune
  • 5:02ass
  • 5:32(164)marcelka
  • 5:32(211)paulao
  • 5:48ave
  • 5:49sable
  • 5:53claire

Najlepsza dokładność

  • 118(4:53)gerdi
  • 118(12:42)tad12
  • 118(14:04)X
  • 119(20:26)maggi
  • 119(24:17)Maja
  • 119(52:47)Marcos
  • 120(16:38)Jola
  • 120(19:10)ceai
  • 121(11:08)bbb
  • 121(16:35)MAK

Ułóż podobne puzzle

owocjedzeniestółtalerzdeserróżneposiedzeniezwieńczonydużypomarańczowypomarańczesłodyczpokrojonyciastobarwistośćozdobionyokrągcukierniacukiereksłodkietwarde cukierkijujubeowoce kandyzowanepączeksosfarbapastylkagumdropbliskocukierpieczonycukier puder

Komentarze

Bardzo ładne ale bardzo słodkie 139 :) ok 144 318 . ok ok 133 136 Najbardziej lubię żółte i pomarańczowe 146 ok 129ok mniam maniam 126 ;-) lekko nie było , ale warto 187 :) 159 141 nie jest dobrze ja bym ich nie zjadł z chęą, tylko z młą chęcią. Foreki 127. zdecydowanie łatwiej się zjada niż układa , ale było ok ok Nie jest najgorzej 153 lubię galaretki ok super! Mniam... ale słodkości 126 ;-) 144 126 129... Słodkie...210 143 DC zaliczone dobre, wynik 147 127 :( słabo mi poszło 137 150 127 ok 141 galaretki tak ale bez cukru ;) e tam fajne ok super 173 idę lulu 193 :) Fajne ! 123 :) jest ok 120:) wynik 238 taki sobie ale ułożyłam :) boszzz trudne 233 trudne 126 137 140 174:( ok. Wnętrze miseczki to killer. ;) 293 :) Hmmm... Yummy... Nie nie było tak trudno :) 137 oki :) ? ok 179 141 mniam... :) Smaczne :) :) 137 Chyba jakiś czas nie będę jadła galaretek ;) polecam układanie zamiast jedzenia (137) !!! tych niebieskich nie jadłam ... kurde :) ok 151 174 Galaretki fajne przy jednej próbie,druga już by mnie zemdliła, brawo dla tad12. :) ok Zaraz je zjem ze złości pycha fajne :) 169, i mnie mdli całkiem przyjemne, łatwe na rozgrzewkę :) 183,,, 148 123 dla mnie super Smacznego!!! 129 mam ochotę ... świat galaretki mniam mniam to była super smaczna przyjemnosc /160/ 125 pamiętam smak tej galaretki, łeee słodka, mdła i bez smaku! super słodkie-159 słodkie ok 156 ale super, słodkie, pyszne, kolorowe, śliczne - po prostu ekstra! FAJNE !!! i apetyczne 133ok Wiele jest smacznych puzzli na tej stronie, ale te są zdecydowanie najbardziej apetyczne. 132 ityt 150jjj 131 :) 126 ok jestem na liście :) (131)

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Żywność