El Castillo - Świątynia Kukulkana (Meksyk)

(c) Bob Smith 48 2007-07-10
El Castillo - Świątynia Kukulkana (Meksyk)
48
2394
0:50
38
248

Budowla zwana El Castillo (po hiszpańsku "zamek") to Świątynia Kukulkana znajdująca się w Chichen Itza - mieście założonym przez Majów na półwyspie Jukatan (Meksyk) około 450 roku naszej ery. Wzniesiona została pomiędzy XI a XIII wiekiem na piramidzie schodkowej złożonej z dziewięciu tarasów. Do świątyni prowadzi 365 schodów z każdej ze stron świata. Chichen Itza swój największy rozwój przeżywało około X-XI wieku, natomiast około XV wieku zostało opuszczone. W 1988 roku wpisano je na listę światowego dziedzictwa UNESCO.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 8×6Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 0:50Diama
  • 1:01ewana
  • 1:04ANIA
  • 1:07Trista
  • 1:12(44)tortor
  • 1:12(82)M.Dan.
  • 1:26Mira
  • 1:29(41)taga
  • 1:29(59)oskarinio
  • 1:29(61)pogues56

Najlepsza dokładność

  • 38astelix
  • 39maggie
  • 40(0:58)Diama
  • 40(1:15)Trista
  • 40(2:07)gertruda
  • 40(2:21)Duszka
  • 40(3:40)baran
  • 40(4:26)Man57
  • 40(4:55)rybeńka
  • 40(5:19)sdfgh

Ułóż podobne puzzle

krajobrazkościółwieżastarożytna budowlaantykposiedzeniedużybudynekelement krajobrazuna wolnym powietrzuzegarna stojącozielonypoletrawanaturapasący sięarchitekturazłógpomnikścianahistoriahistoria starożytnaświatchmuraowcadzieńlatolatającytrawiastygruzystrona archeologicznaturystykastodołacudacywilizacja majówmiasto majówchichen itza

Komentarze

BARDZO FAJNE,CZEKAM NA WIĘCEJ TAKICH PUZZLI. muy facil. muy facail muy facil 48 super! 50 no no :) 117 11 chciałabym to zobaczyć w realu jest ok 59 Egipt,wynik 50 Imponująca budowla, teraz nie wybudowano by lepszej. 47 ok cudo 62 45 47 :) klaszczesz przed swiątynią i odpowiada ci echo , ptaszek , dość nietypowy wynalazek majów super widzieć to w realu - 46 słabo - 52 53 61 57 ... ok ciekawe schodki 59 dobrzy budowniczowie wow 211 słabo :l :::((( ((( ok -.- 61:-) nie ważne byłam tam-niestety już nie wolno wspinać się na szczyt! 47 ok :) OK Piekielna budowa ktoś normalny czegoś takiego w dzisiejszych czasach by nie zbudował sromo pod góre to budowla starych czasów :) 46 lepiej :) 60 kiepsko :/ 66 ładna piramida :) Piękna, lecz gdy się wspomni, co się tam składano w ofierze, robi sie zimno okej 59 ;) super 76 ŁADNA ŚWIĄTYNIA 48 61 super budowla 109 ): nh poszło szybko ok MAŁE PROBLEMY ok fajne i niezbyt trudne :)) Ile stopni do świątyni 44 48 :) no no całkiem takie sobie żal;!!! Byłam w Meksyku i gorąco polecam. Ja zwiedzałam ruiny miasta Majów w Tulum. Pięknie zachowane i cudownie położone nad brzegiem błękitnego morza. Na ruinach jak strażnicy tajemnic Majów wygrzewają się dostojne iguany. Do tego bogactwo fauny i flory, no i ciepełko. Bardzo dobry. - Fajne;p Piękna piramida. pojechac bym tam chciała... może kiedyś cos super udało mi się ułożyć 52 ruchami trochę dużo,ale zabawa świetna This Is Quite Easy! ITS GAY!!!( that was fun :| fajne są te puzzle Fajne :) nie popisałam sie 72 ruchy (*_*) 49 1140 Puzzle niezbyt trudne, jednak fajnie się je układa Fajne puzzle. Tamci ludzie malutcy muszą mieć niezły widoczek. Za największe skarby świata bym tam nie wszedł. Takie budowle przyprawiają mnie o dreszcze. cheaterzy!!! fajna ale guwniane fajnw ;) super zabawa Som trudne :) super widoki przyjemnie się układa Najdluzej to z niebem... nice udało się!!! jupi! ok ke rollo 4w w takiej swiatyni toczy sie akcja filmu "Ruiny", straszno i ciekawie szybko, łatwo i przyjemnie Przyjemnie się układa 48 puzzli, 48 posunięć 58, nieźle, troszkę się pomyliłam w podłożu :) ladniutkie cartoon całkiem łatwe super sprawa ładny:) $liczne:):););*}:}heheheheh spoko piramidka lol Jest ok. układa się z przyjemnością są proste zwłaszcza dla początkujących 93. ;( subcio :* mmm kocham super fdkhpj 44;-( bardzo fajne tak wynik dosyc dobry, wspinczka w rzeczywistosci bardzo ciekawa podobala mi sie ta wspinaczka tak Łatwiusienkie. ;DDD ok No nareszcie 4o!!! 43 43 43 42!!! 42 44 45 43!! 46!! ok ok fajne puzle NAWET NAWET bardzo prosciutkie :) ok moga byc ok Wyobrażałam sobie ze jestem w środku świątynii albo gdzieś puzzle wspaniałe;wynik słaby fajne puzzle :) moze byc bardzo jest ładny fajne Polecom i Pozdrowiom piekna OK defentllyy FUN!! dobre ale ja jestem cienki odnosilam wrazenie jakbym sama wchodzila na szczyt po schodach,ciekawe!? :) moze byc Nie potrafie tak szybko układać el castillo bellesa Piękna piramida. Nawet to pokonałam. dobre Przyjemne:) good będzie lepiej! zabawa super chociaż na pierwszy raz nie było zbyt łatwo super fajne suer adi superrr :) great troche trudne :/ ale spox nie bylo tak zle oby wszystkie tak sie ukladaly super hyhy Mam 80. Czyli tylko 2 razy więcej niż Trista na pierwszym miejscu ok latwe hehe nawet nawet :) Na początku szło mi bezbłędnie, a potem zaczęły się pomyłki i problemy...Ale układało się miło i łatwo xD łatwa w ułożeniu , ale zabawa przednia:) świetne nmnm łatwizna gffg bardzo fajnie układa się te puzelki nie są za łatwe takie jakie lubie poziom trudności ok :) 53 ruchy, muszę jeszcze potrenować :):):) trt to quick!! this is a awesome puzzle and it is the temple i am building for my geography project did you know that each side of the pyramid it has 365 steps for each day of the year Mieszanina... cienkie ok This puzzle was great and fun to play infact it is the pyramid that i am building in my geography class . By :Adrienne Drumm ło najłatwiesza i spoko muy lindo prettty je to dost tazke COOL są fajne:) loool nawetciekawe lllooolll moje gg 11517726 (dziewczyna) dobre na pierwszy raz *ilse* Puzzle są bardzo łatwe Te puzzle są bardzo łatwe do ułożenia, ponieważ jest mało elementów. :)) swietne ok Bardzo fajne puzzle. Ładny obrazek. :) jakie ladne na rozgrzewke puzzle ktore szybko uklada sie i powstaje ladny obrazek swiatyni. zryta OK Takie sobie ela super to jest fajny sposób na zabicie czasu super zabawa wydaje mi się,że szybko ułożyłam/.? piare łatwe i fanie bardzo fajne do ukladania :> FaJnIuThKiE chmurki są okrutne superrr!! fajne w pupe jeza moglo by byc z podgladem aga ja jestem poczatkujaca zajebiste jak na pierwszy raz to oki :) ok czadzik :D super ale dlaczego nie ma podglądu Piękna piramida beznadzieja Ta piramida jest bardzo piękna

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Architektura