Sztokholm (Szwecja)

(c) Alessandro Bolis (123rf) 55 2008-06-07
Sztokholm (Szwecja)
zagraj ponownie ułóż następne
Ratusz w Sztokholmie (Szwecja) Ratusz w Sztokholmie (Szwecja) 84
55
2413
123

Sztokholm to stolica i największe miasto Szwecji. Miasto położone jest na 14 wyspach i częściowo na lądzie stałym. Szybki rozwój miasta rozpoczął się XIII wieku, natomiast stolicą Sztokholm został w połowie XV wieku. Sztokholm znany jest z licznych muzeów, odwiedzanych rocznie przez parę milionów osób.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 11×5Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 1:26 - Mira
  • 1:28 - Diama
  • 1:33 - MAK
  • 1:35 - tad12
  • 1:38 - j
  • 1:45 - jak
  • 1:51 - x
  • 2:01 - vik
  • 2:03 - s
  • 2:07 - ikaa

Najlepsza dokładność

  • 46 - lidka
  • 46 - tortor
  • 46 - Mira
  • 46 - jg
  • 47 - tad12
  • 47 - pusiak
  • 47 - petta
  • 47 - bosorka
  • 47 - andrzej10
  • 47 - Diama

Ułóż podobne puzzle

mostmiastomiasteczkozamekpałacszwecjaposiedzeniedużybudynekna wolnym powietrzumałypociągzegarłódźwodarzekawidokciałojednostki pływającestatekjezioroarchitektura morskakanałtransport wodnyz przoduatrakcja turystycznaarteria wodnaiglicawieża kościelnaarchitektura średniowiecznapodróżnywieżyczkatransportłodzieżeglarstwo - sprzętsupplieżeglarstwochmurarzekabankpochmurnytransport publicznygotycka architektura łatwe

komentarze

Fajne domki! Przyjemny,kolorowy obrazek :) Piękny widok. 66 54 mam uf, nie byłam w Sztolholmie ok ;] jest ok 53 Maravilhoso................. ladne 58 64.ok. ok Podoba mi się. 68 68 może być): Bardzo słabo bo 60 Super. Wow!! Widok dech zapiera 52 52 Świetne to jest fajna zabawa prawda. 56 64 70 :) Super,wynik nie bardzo. fajne się układa SUPER!!! Piekne krajobraz Widok wspaniały. :) 54- i znowu nie udało się mniej a widok ciekawy fajne:) 54 :) ok 54 ok.. fajny widok 55 byłem tam rok piękne miasto,Wenecja północy,białe noce w czerwcu i lipcu ludzie sympatyczni ladne zabytki 53 59 podoba mi się udało sie 55 80... 72 61 słabo No i co ,że ze Szwecji. :-) ladny :)) 64 ok wynik nie do tabeli OK-aż 65 55- widok ciekawy Niebo-58 Bardzo dobre. oki Ja natomiast pogubiłam się troszkę w dachach i niebie. Wynik jednak niezły jak na mnie - trochę ponad 80. Super! [60] ;;;;; Bardzo dobre. - Pogubiłem się w zieleni, a później już leciało...do 109. Ale zdjęcie udane. Fajne :) ok byłam w Sztokholmie i pozostał sentyment...:)) cudeńko :-) sssssssssssssss piękny widok nice a kuku super ładne :) Swietnie mi sie ukladalo. Nawet nie zauwazylam wyniku. 57:) Przepiękny widok. sławek 56 ;-( spoko to jest świetny relaks ok Prościutkie,każdemu sie uda. :))) Sukces, tylko 123 cieniutki........:(( ok No, aż 221 punktów miałem :D O.K. 51 :-( 50- :-) Bardzo fajnie się układało. Lubię takie budowle ale daleko mi do średnich układaczy. muy bueno tak nie wiele mi brakowało ....52 :) Wynik marny ale widok piękny. 67 Śliczne widoki ciekawe układanie. 54:( ale i tak nieźle. irka bardzo mnie sie podobuje ze tak superowo sie je uklada i sie mozna tak zrelaksowac i trochu odpoczac :D latwe łatwej wygląda niż sie układa. 56 ruchów... dobrze bylo a jakie latwe piekny krajobraz ze ruchow duzo nie szkodzi ... dobre Całkiem nieźle poszło, najgorsze, jak zwykle, niebo:) było trudno trochę sprawiło mi to trudność super 48 wyszlo..... mam 48 ....wiec udalo mi sie ... "spoko" - tylko 52 ruchy Dobrze się układa chociaż wynik nie najlepszy. fajny sposób na relaks Jak miałabym 76 mniej, to bym była pierwsza;) Pozdrowienia dla fanów puzzli ojejka :-( Bardzo fajne mam 49 ruchów super 52!!! jestem na liście!!!! spoko udało się. super Kurde, za każdym razem 50 xD Puzzle fajne :D pierwszy raz i 100 chyba nie jest tak zle. Łatwe, ale oczywiście poza listą...

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii