Ponte dei Salti (Szwajcaria)

(c) Ron Sumners (123rf) 70 2008-09-06
Ponte dei Salti (Szwajcaria) -  (7×10)
70
3648
138

Ponte dei Salti (Most Skoków) to średniowieczny, kamienny most w Lavertezzo, w Dolinie Verzasca. Dolina, której nazwa pochodzi od szmaragdowego koloru rzeki, położona jest w dystrykcie Locarno włoskojęzycznego kantonu Ticino. Jest to najdalej wysunięty na południe kanton Szwajcarii.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 7×10Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 1:54 - goga
  • 2:00 - Kram
  • 2:34 - Mira
  • 2:35 - pogues56
  • 2:36 - Paula
  • 2:42 - elaj
  • 2:42 - olcia
  • 2:46 - mk1987
  • 2:48 - Trista
  • 2:51 - ja

Najlepsza dokładność

  • 61 - Mira
  • 61 - rycho
  • 62 - Modrzew
  • 62 - eka
  • 63 - Ja!_Ziomek
  • 63 - eli
  • 63 - nina
  • 63 - Kram
  • 63 - mirunia
  • 63 - esef

Ułóż podobne puzzle

most krajobraz szwajcaria duży na wolnym powietrzu pociąg woda rzeka drzewo góra widok tor zielony roślina jezioro skała natura skalisty kanał otoczony długo łuk górzyste formy terenu naturalny krajobraz średniogórze wzgórze tworzenie pasmo górskie stacja na wzgorzu dolina stok ukształtowanie terenu podróżny rzeka most w kształcie łuku akwedukt grzbiet rzeczny strumienie wiadukt chodzenie most diabła las most garbowy wąwóz łatwe

komentarze

OK 71 Super widoczek! hnthnt 65 ok 79 ok 149 małe i niepozorne 69 Ładny widok 222 ciężko ciekawe 77 168 surowy krajobraz Nice with a bit of challenge jest 90. ok 77 Zachwycający widok. 75 :) 81 67 Piękny krajobraz I love Szwajcaria! 93 hehe zrobione ale slabo nieważne ile ok 112 super,wynik 80 jest 69 ok. Znowu 72 :) 72 - widok piękny, wynik mógłby być lepszy. Spróbuję jeszcze raz :) 74 ufff w końcu :) :) 88 :) było 100 a poprawka wyszła na 114. Fajne można wytrzymać z tym wynikiem super 124 ok :) ladne 167 Szwajcaria ,piękna ,szczęśliwa kraina :) skały i zieleń to moja pięta achillesowa-80 .))) 131 nie bardzo jest czego gratulowac, chyba, ze uporu ok :-) fajne:) uch trochę ciężko ale warto106 ok :) - ok 74- nie łatwo było taki most wybudować i to w średniowieczu , godne podziwu :) hello Piękny widok. 89 67, wynik więcej niż przyzwoity, ale widok, ho, ho! piekny widok z lotu ptaka ładne miejsce,wynik nie"108" 93 ok piękny widok bardzo lubię góry 84 79 piękne widoki 112 227... ;) 133 :) ole ok masakra w oczach mi się mieni :) good 203 ok ok Trudne, bardzo trudne ok sympatyczne :) Ładne :) wynik 99 piekne ok fajne ;-} milusio ciekawsze Trochę problemów miałam z zielenią, ale i tak udało się poniżej 100 piękne miejsce :) piekne widoczki super widok a i zabawa niezła Zaliczone :) 268 xD O masakra, wyrazy szacunku dla najlepszej dwudziestki xD A wygląda na takie proste O.o Cienias jestem i tyle :P ok Piękny mostek, cudowny! :) ładny widok, ale trudne do układania:)) ok ciezko bylo piękny widoczek :) pozdrawiam ok Puzzle są super. Nie walczę o najlepszy wynik, ale mam satysfakcję jak ułożę. Super! Cudowne miejsce... Fajne puzzle. Mam takie w domu. rr ok ok wynik 151, nastepny moze bedzie lepszy fajniutkie ;* 229 ruchów...Co ja tu robie...? Dobre :) 68 ;-( widok piękny,puzzle ciekawe, wynik bardzo słaby piękne exstra w przyszłym wcieleniu być może będę w "high score":) super :) Slicznie tam lecz zadaleko.Tylko 97. :}:} oki super widok Super trochę mnie zmyliło ale ułożyłam oby tak dalej Piękne miejsce taki se mosteczek widok przepiekny pozdrawiam wszystkich ktorzy odwiedzaja ta stron Jest ok fajne ))) Ładny widoczek wspaniały widok! łatwizna

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii