Starówka w Bratysławie (Słowacja)

(c) Nicolas Nadjar (123rf) 126 2008-11-06
Starówka w Bratysławie (Słowacja) - Ulica Františkánska to jedna z najważniejszych ulic starówki w Bratysławie. Stare Miasto (Staré Mesto) to dzielnica stolicy Słowacji, będąca historycznym centrum miasta. Znajduje się tam wie (18×7)
126
2389
121

Ulica Františkánska to jedna z najważniejszych ulic starówki w Bratysławie. Stare Miasto (Staré Mesto) to dzielnica stolicy Słowacji, będąca historycznym centrum miasta. Znajduje się tam wiele instytucji państwowych i większość zabytków Bratysławy.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 18×7Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 4:43 - Kram
  • 5:07 - jak
  • 5:32 - tad12
  • 5:44 - ewana
  • 6:02 - Lek 333
  • 6:04 - Bee
  • 6:04 - Mira
  • 6:13 - Trista
  • 6:14 - krycha
  • 6:18 - pogues56

Najlepsza dokładność

  • 116 - atk
  • 117 - Trista
  • 117 - Lek 333
  • 117 - bbb
  • 117 - krycha
  • 117 - gumi
  • 118 - nina
  • 118 - maja
  • 118 - Mira
  • 118 - gutek49

Ułóż podobne puzzle

miasto miasteczko kościół słowacja posiedzenie duży bok okno sąsiedztwo budynek fasada dzielnica miejski styl dom na wolnym powietrzu zegar ławka zaparkowany ulica pieszy bruk chodnik cegła z przodu architektura średniowieczna złóg łuk droga aleja drzwi wysoki chmura apartament balkon skuter średnie

komentarze

128, ,,,,, TROSZECZKĘ POPRAWIŁAM 136 155 136,,, 125=^..^= 127 bez podglądu 129 bez podglądu 126 =^..^= ok no nieżle!!! 125 :) 136 177. Windows on left really slowed me down. Good challenge. jest 135 :) Uff :-) 166 ok ok poprawiłam na 133 =^..^= 127 Ładny balkon ok ok. trudne 177 129.urok starych miast 175 +315 :) 152 ufff.... :) ok:) 153 super okna 126 ok piękna starówka wynikiem nie będę się chwaliła wynik 738 60:52:15.Chyba est żle ok 241 ;) super 307 :))173 176 142 =^..^= ole wynik słabiutki =^..^= ok nie było łatwo, 127 fajna układanka Ładna ta Bratysława super się układało słabiej niż inni, ale jednak oki oki good (: super domki taki sobie. Rewelacja 121, a tak bardzo się starałam.. ok. clicks away fromm completed puzzle too fast after completing puzzle. This doesnt allow you to enjoy your achivement ok 123:) meget meget godt piękne i ciekawe miejsce. ładna starówka Jak tu cichutko i spokojnie. Szkoda tylko, że zieleni nie ma... Ale z zielenią chyba gorzej by się układało :) ładna uliczka :) ok 140 Miła wędrówka uliczką starej Bratysławy i miłe wspomnienia SS piękna starówka nice ciężko było:)) Przyjemne! Bardzo ładne zdjęcie fajne bo trzeba myśleć a nie jest za trudne 0kna chmury uff,152...:)Uliczka taka sobie;)) dobrze się układa nie wiem tylko skąd tyle rekordzistów, że mają stale mniej ruchów aniżeli fragmentów w układance i to w każdej układance Kurcze, a niby takie latwe... p fajne 122 :) jest OK ok trudne i fajne, trzeba pogłówkować udało się !!!! ok niby łatwe a trochę czasu mi zajęło spokojnie jak po sznurku........... ciekawe jak jest na zapleczu ? :} really great ;) I like it sooo much trudne bylo trudno ale sie wreszcie udalo ... Bardzo przyjemnie sięuklada , niezbyt trudne.Super relaksik. ok ok Fantastyczne puzzle. Nic dodać nic ująć. Wiecej takich budowli. a jednak sie udało ! załapałem sie ! i właśnie dlatego ten obrazek spodobał mi sie ok dla mnie to też tylko dobra zabawa :)) - pozdrowienia dla układających ładne ale u nas też są takie.... dla mnie to dobra zabawa wynik nie ważny 133 - ładne 137 Proste:) 137 jak na pierwszy raz;))) 160 fajna budowla Łatwizna super!!! Ładne,śr trudność,czas...cóż są i inne rzeczy np kawa ))) ok niby ładny prosty obrazek a jednak miałam trudnosci irka Bardzo lubię takie widoczki.Proszę o więcej.Nieskomplikowane. Bardzo ładne i to NOWE za które bardzo dziękuje. Fajne! Przyjemne miejsce i przyjemnie się uklada. :-)

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii