Sydney (Australia)

(c) jchambers - FOTOLIA 48 2007-02-18
Sydney (Australia) puzzle ze zdjęcia
48
3495
223

Sydney to największe miasto Australii założone w 1788. Jest stolicą stanu Nowa Południowa Walia. W 2000 roku w mieście odbyły się igrzyska olimpijskie. Sydney jest wiodącym centrum finansowym, handlowym, transportowym, kulturalnym i turystycznym.

most australia miasto miasteczko krajobraz kanada sąsiedztwo obszar miejski obszar metropolitalny zastosowań mieszanych budynek wieżowiec pejzaż miejski miejski styl śródmieście metropolia wieżowiec na wolnym powietrzu ławka łódź woda rzeka własność nieruchomość port widok zielony roślina jednostki pływające statek jezioro dok przystań kondominium arteria wodna biurowiec sylwetka na tle nieba infrastruktura park wysoki apartament lato sydnej niebo ameryka północna australia i oceania oceanii ameryka północna ameryki australia i nowa zelandia nowa szkocja nowa południowa walia

Ułóż podobne puzzle

Komentarze

pięknyok:)okPIĘKNE MIASTO ...46, oksuper!Sydney (Austrlia )5645POGORSZYŁAM 484547454549ok52ZROBIŁEM47 !!!49NIE POPRAWIŁAM 45MNIEJ NIE POTRAFIE46 ok45nie ma zabytki ,wynik 45jest45cudoładny widok - 4648:)46.ok.46Tylko 47 !8246 proste do ułożenia46niezle 5450:)45, łatwe524945:)54Piękne zdjęcie. 4781piekne panorama ,wynik 4853:)45 dobrze68 zgubiłam się trochę w wiżowcach45c47;4658:):)48ok4867cudo,45...ladne miastoświetna rozrywka;)uffmusi to byc piekne miastojestem gość !!!chciałabym tam się znależćpiekny widokSydney!!! Kocham!!! Pojadę tam52super;]]48 to całkiem nieżleNo raz mi się udało zdobyć tak dobry wynik - 50piekny widokKiepsko :-(((853bardzo ladny widokZENEKok 4675Ładnie tam...ladnie:) 47ole:)oki okiwynki nawet dobrysydney48Oj, te domy...51pojadę tambardzo ładniepięknieładnieagnesnigdy tam nie będę - dobrze więc choć ułożyć puzzlefajne45, zacytuję: "łatwizna"ok.Sprawnie poszło choć parę pomyłek było .;-}Szkoda, że te widoczki tak szybko znikają. Właściwie nawet nie ma czasu im się przyjrzeć.Łatwe i przyjemne :)Super!!!;piekneeespokoFAJNE PUZLE82 ruchy spoko nawet :D ale najtrudniej jest z wieżowcami, Pozdrawiam.ok :))super widoczki:)ładny widoczek;)kilerIIwidok superowysuper,,45 :)... ale coś mnie zastanawia. jak można ułożyć puzzle ze 130 kawałeczków w... trzy minuty ??? oszuści są wśród nas ?okprzyjemne układanie i ładne zdjęcieTrochę się pogubiłem, ale puzzle są wspaniałe!!!jeden błąd i tak daleko od czołówki!!!oksuper zabawa44 :-)Już to raz układałam,podoba mi się... Pozdrawiam...Takich wiecej,hehehe. ;p45 ;-(ach!fajna gra:)Bardzo łatwe...:-)fghfdkhgfv,gjbvkmciekawe44 i żadnego błędu... wiele zależy od układu początkowegowspaniale ale mozna dostac oczoplasuok!ok44 ;-(OKa ja zsi męczyłem z godzinę... jestem nowy...fajne heekstrabrawoSuper!!!hehe proste 292 pk z zamknietymi oczyma ;)Znów za dużo 47zal wszystko jak debil sie robi doownowibardzo fajneAby raz mi się udało szybciej ułożyć.Bardzo wdzięczny obrazekmożna sie pomylić z budynkami ale troche cierpliwości...:-)Szybko poszło:)44.51 super!!!Super.polecam nipełnosprawnym szczególnie takim jak ja po udarze mózgu HenrykŁadne zdjęcie... tylko szkoda, że muszę w pracy siedzieć ;)widok piękny -wynik słaby.no prosze jeszcze chwile pocwicze i wejde na listeMilena 79uuu jakie łądne...heh australia :)irkafajneLatwe ale fajneWELCOME POLISH krzysztofpiękneokaycoraz bardziej mi się to podobabyć tamdobre puzzle.Muszę tylko poprawić wynik.51 to za dużookania ho hookmsuper układanka ;)bardzo fajnie się układa :)bardzo fajny obrazekfajne!!okTakie nawet, nnaawweett...fajneee wciąga ta zabawa :) pozdrawiamŁadny widoczek ; dobry na rozgrzewkęwidziałem lepsze:DqweSydney w Australii-twardy orzech, narrawde trudne!!!Proste:)to jest dla poczatkujacych:)Niby łatwe a jednak..zajebista zabawa ubaw po pachymoj wynik to 46 :) proste nawet szkoda ze sie na liste nie dostalam :(takie sobie51 ruchów! uznanie dla tych co mieli 39!!troche sie namęczyłam przy układaniubuuuWspaniała zabawasą super ale troche trudneu la lasuper puzleFajne puzzzleokej sakurdele, nie mieszczą mi sie te puzzle na ekranie ;-/, dolnego rzędu widać ze 2 mm...ale jakoś ulożylam :-Dmiła rozrywka jak dla mnie spoko spoko :oPfajne one sa a le trudno sie załapac na liste wynikówNie mam jeszcze wprawy, ale bardzo fajnie się je układa. Zajęcie jest wciągające.są superAleee trudnedobre !nicenicecoolgreateasy :)OKbuuunmhfamazing picture:)the best

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Architektura