Kolumna Zygmunta III Wazy

Lukasz Skorwider 48 2009-11-07
Kolumna Zygmunta III Wazy - Pomnik polskiego króla Zygmunta III Wazy został wzniesiony na placu Zamkowym w Warszawie w latach 1643–1644. Zygmunt III, z Bożej łaski król Polski, wielki książę litewski, ruski, pruski, ma (6×8)
48
6152
227

Pomnik polskiego króla Zygmunta III Wazy został wzniesiony na placu Zamkowym w Warszawie w latach 1643–1644. Zygmunt III, z Bożej łaski król Polski, wielki książę litewski, ruski, pruski, mazowiecki, żmudzki, inflancki, a także dziedziczny król Szwedów, Gotów i Wandalów. Zygmunt III Waza został koronowany na Króla Polski na Wawelu, 22 grudnia 1587 roku. Koronę szwedzką objął po śmierci ojca, Jana III, w 1592 roku. 19 lutego 1594 roku został koronowany w katedrze w Uppsali.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 6×8Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 0:44 - majcin
  • 0:48 - Diama
  • 1:14 - Mira
  • 1:22 - M.Dan.
  • 1:31 - motylek
  • 1:31 - mk1987
  • 1:32 - maja
  • 1:33 - arek z Lubska
  • 1:33 - pawełek
  • 1:34 - Paula

Najlepsza dokładność

  • 38 - Yvonne
  • 39 - pastuszek
  • 39 - jaz53
  • 40 - Grazka
  • 40 - maja
  • 40 - aga
  • 40 - ewana
  • 40 - petta
  • 40 - ful
  • 40 - d

Ułóż podobne puzzle

polska pomnik miasto miasteczko kościół wieża litwa wiele duży ludzie okno miejsce publiczne zastosowań mieszanych budynek element krajobrazu rynek miejski dom na wolnym powietrzu zegar ulica jazda konna grupa na stojąco pieszy osoba iglica plac architektura klasyczna droga światła rzeźba pomnik wieżyczka plac niosąc pieszy finial podróżować środkowy turystyka bardzo łatwe

komentarze

53 "...lubię, lubię wracać tam gdzie byłem juuuuż..." 49 63 ok 48. 47 BONUSÓW BRAK 46 46 ALE BEZ BŁĘDÓW BEZ BONUSÓW 47 47 49 47 - yu 47jjjjj tu się spotykam ze znajomymi 47 45 jest ok45 0 ok47 46 byłam tam 43 ok. fajne !!! 45 ok 43 44 jest Z/64 to układał toudi wynik 219 2016 - 12 - 05 45,ok. 00 53 ok 5o 46 52 Fajnie! ok cudo 47 ok 46 ok mamy się czym pochwalić -45 46 65 ok 45 58 ok ok słaby wynik-46 46 "Xp Hotos" Wielu polskich historyków i ludzi znających historię usunęłoby natychmiast tę postać z piedestału. Taki ładny, taki symboliczny, ale za zło którego dokonał należy mu się miejsce znacznie niższe niż 20 metrów nad ziemią. 49 ok/49 nasza kochana Warszawa! 45 i żadnego błędu,ale to łatwe 49 to nasze zwiedzamy stolicę lubie to Foi bem escolhido o local,onde foi erguido o monumento. 51 :) ok 47 48 :) c: Piękna warszawska starówka 47 49 48 spacerek po starówce 47 48 55 :) 48 ok. ok Jak dawno nie byłam tu na "żywo" ok Ahaa.... Bardzo trudne jak na pierwszy raz xD ok lubię bardzo układać widoki. Dawno nie byłam w Warszawie ale kiedyś często zaglądałam na plac Zamkowy. Wynik trochę lepszy niż przy Syrence - 50 45 ruchów, jest nieźle Bardzo slabo wynik :) :) ok to lubię 50ok 55 ok oki 51:) super Jest ok 46 55 :) bywało lepiej 64-nigdy nie widzialam.... 47 odwiedzilem dwa lata temu 57 60 raczej dość proste... albertosa@wp.pl 49 46; 54 - duzo 48 :) piękna 54 47=^..^= ok 49 :) 50 yes ys 49 :D starowka Warszawska jak zawsze cudowna :-) super 41 ale wynik!!!!!!!!!!!!! Fajne... Starówka 45 niestety :) LUBIĘ TO :) Warszawa Zawsze w puzzlach najtrudniej jest ułożyć niebo reszta elementów składa się dużo szybciej miłego układania puzzli ))))))))######^^^^^^^^^*********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no i już 46... dawno byłam może czas się ponownie wybrać? :) 43 47 ok 68 Moje ulubione miejsce, miłe wspomnienia :)) Zawsze tam jestem, będąc w Warszawie ok 46 może być Znana i lubiana Starówka, fajnie się układa takie puzzle 51 wynik taki sobie ŁADNE MIEJSCE fajne48 polskie też jest piękne kamieniczki......46 ok 51 ;) 44, wreszcie przyzwoity rezultat 59 UDAŁO SIĘ :) niby łatwe,a jednak 2 błędy,47 Zygmunt, pogromca Moskwy rządzi ! 45 ! ładny ok 47 :P :P byłam, spacerowałam, podziwiałam 51 ok punktacja oszukuje!! kilka razy zauważyłam!! 49 :)) 45 Witam Zygmusiu! Ułożyłam Cię w 47 ruchach. 44;ok ok good ciekawe ok mogło być lepiej ok spoko ok (: spoko Fajne miałam około 160 ruchów jestem dopiero początkującą więc nie bardzo się orientuje:0 OKK piękne układanie 46 fajne są takie łatwe układanki nie trzeba tak wzroku wysilać 43 :) pozdrawiam miłośników układania puzzli :) całkiem,całkiem Bardzo dobre. Dobrze że tu krzyż nie przeszkadza Zygmunt stoi tu od wieków jako ozdoba i punkt orientacyjny całej okolicy punkt spotkań przemówień to już kolejna z kolei kolumna ta co jest teraz jest powojenna tylko Zygmunt oryginalny bardzo on specyficzny ma szablę a co najważniejsze to on przeniósł stolicę z Krakowa do Warszawy wiwat Król wiwat miasto wiwat wszystkie stany wiwat my puzzlowicze. nie było tak trudno. Ciagle tam przebiegam Nie, to nie jest prawda. aż 43!!! Te kolorowe kamienice, ładny widok. ekstra kolumna wynik 52 ale idzie mi coraz lepiej :) Jedno z ulubionych miejsc mojego dzieciństwa i młodości, więc miło mi się układało (względy sentymentalne). Wynik - 48 jest poza listą, ale jak dla mnie - super! napracowałam się /55/ ale w końcu się udało. (*_*) Załapałem się na "pudło". Ten widok tkwi w pamięci! Stolica we warszawie !!! Kiedyś tu często bywałem zanim odbudowano Zamek. :) tym razem 47 :( fajne ale prościutkie Nareszcie na liście :DDD Warszawa zawsze jest ładna ciekawe niezłe super całe piękne 45 :) ! was quiet good Ciekawy 41 - napewno na chwilę,ale super :) ;)) albo 43 albo 42 ok 46 42 i jak 45 ok nie da sie mniej jak wy to robicie ???? zal..... 42 - :) ok ok!!! 51 ;-[ ok 42 ruchy ale chyba czas się liczył a ja się nie spieszyłam super dosyc latwe Piekne, łatwe - a ja o 10 więcej od najgorzego układacza, ej marna jestem - Olanna 40 :) 44 :) 45-przyjemne Bardzo fajne puzzle i fajny opis o królu... :) Pozdrawiam :) ok ok. Miałam szansę wejść na listę, gdyby nie kilka błędów. Ale i tak mniej ruchów niż kawałków. 44 ;-(

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii