Domki plażowe w Scarborough (Wielka Brytania)

speedfighter 40 2011-06-29
Domki plażowe w Scarborough (Wielka Brytania) puzzle online
40
8842
0:37
32
283

Scarborough to niewielkie miasto w Wielkiej Brytanii, w hrabstwie North Yorkshire, nad Morzem Północnym. Liczące około 50 tysięcy mieszkańców Scarborough położone jest na obszarze Parku Narodowego North York Moors. W średniowieczu miasto słynęło z trwającego 45 dni jarmarku, który był ważnym wydarzeniem dla kupców z całej ówczesnej Europy. Z tymi jarmarkami związana jest tradycyjna angielska ballada Scarborough Fair, która powstała prawdopodobnie pod koniec średniowiecza, a wykonywana była także przez artystów współczesnych (m.in. przez grupę Simon and Garfunkel). Dziś Scarborough znane jest między innymi z dorocznego festiwalu muzycznego Beached Festival oraz z oryginalnej zabudowy plaż, składającej się z kolorowych drewnianych domków.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 8×5 (40 elementów) Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 0:37(34)Diama
  • 0:37(37)tola
  • 0:38as
  • 0:51roadcowboy
  • 0:56Kuba
  • 0:57(39)Directionerka
  • 0:57(40)wea
  • 0:57(46)JIMLA
  • 0:58(33)pawełek
  • 0:58(34)ewana

Najlepsza dokładność

  • 32(0:38)tola
  • 32(0:59)Mira
  • 32(1:12)pawełek
  • 32(1:13)petta
  • 32(1:16)Dori=i=Agi
  • 32(1:28)kocica
  • 32(4:31)Krzyś
  • 32(10:31)were
  • 33(0:40)Diama
  • 33(1:13)ULA 1236

Ułóż podobne puzzle

kościółkanadaz drewnadużybokdachbudynekdomna wolnym powietrzumałydrzewokońzielonypoletrawadziedziniecz przoduzatrzymaćznakodcienieodcieniemajorelle niebieskigospodarstwo rolnedziałkatrawnikcieństodołabudynek gospodarczyeuropaameryka północnaontariozjednoczone królestwoamerykipółnocny yorkshire

Komentarze

37 40 yesss 41 38 ok a te elgiebete nie dość że mają swoje sklepy mięsne (wg Kanthaka) to jeszcze i domki...pewnie rozdają w promocji? 39 38 ok ok / Ponad 100 punktów i ponad 100 ruchów. Nice ju hu jabadabu 43 BARDZO ŁATWE I FAJNE DO UKŁADANIA 39 :) teraz 42, ale jak rozbiorą ze 3 chałupki to będę miał mniej i wygram. I gitara. ok 39 38 jedna gwiazdka - mój poziom :)_ 39 ;)) PAULINKAIOSKAREK 42 65 38 39 43 ok 37... 39... 38 37 mial :) Wybieram niebieski (*_*) 45 moze byc ok 40 :-) :) 42 Wesołe domki :) 38 42 UPS, poległam na trawie 41 37,ok. 37, 37,ok. 84 Bardzo lubię kolorowe domy jest 44 OK. 37 wow, tylko 38:) 44 40 ok 39 61 36 cudo fajne 53.ok. super 46 ok 86 ok bardzo kolorowe 40 ok widziałam takie domki, fajne! łatwe ale i tak wyszło aż 41 37 super 38 37 38, nienajgorzej okii FAJNE DOMKI:D super 37 :) 37 36 ok pierwszy raz ok 45 już 38, ale będzie lepiej 40 ok 50 48 :) 68 coraz lepiej, próbuje jeszcze raz 114 :) :) ładnie mają kolorki wynik średni było już 42, a teraz 38 :) :) :) :-) domki ,, 38 - bez błędu ale i bez podwójnych trafień 42 Spróbuję jeszcze raz tęcza 39 super 45 ;-) niestety 38 39 ok za proste jak dla mnie już chyba nigdy nie będę na liście ( - 40 jej ja mam 220 domki plażowe pierwszy raz układałam to były takie trudne ale dziś ułożyłam nawet w 5 minut jufff na ocene :) Tyr to w którym mieszkamy domku :) ok 39 ładne domki 41 ładne kolory .. 38 Ok. 48, niestety ok... :) hufbnufduhbudyhhfty ufytyy 8r8r 8r8yr7e7tyye8t8w98b 50 ; :) 41 0k:):) fajna rozrywka na pochmurne dni Uwielbiam układać puzzle z różną ilością kolorów, zwłaszcza w takim wydaniu :) 37 :) ok 43 ok 38 LADNE KOLORKI Trudne... Ale ładne ;) Fantastyczna zabawa :-) porażka łatwe 37 :) 47 nie starałam sie :( Super , bardzo kolorowo piekne kolorowe domki ładne domki 37 46 fajnie:-) :) bajecznie kolorowe bardzo fajna gra 42 bardzo fajna gra :) UDAŁO MI SIE oki :) ok 50. ach te wakacje... mjguyhf n łatwo poszło jest ok ten obrazek ... :) 38 ;) 39 zadbane te domki ;000 domki na wakacje... ;] 38 ok 37. Bardzo się starałam:) :) :) 39. ale sie poprawie ;) ,,, 41 ,,, ok ładwe Kolorowo, akurat na dzisiejszą pogodę 44 75.. a gdzie mieszkiańcy ach ta trawka... super!!! super jakoś poszło:) 51 Sliczne domki super zabawa super ale wesoło i ładnie udało się super spoko fajne i łatwe fajne i latwe Udało nam się 38 :) super :) 56lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol ok poplątałam się przy daszkach :) 51 ok. ela - wynok 63 super,dziekuję ok 41 :) :O 46 ruchów na 40. ojej, ja tam byłam :-) 55 Proszę więcej o takim stopniu trudności! mlio SUPER DOMKI fajne Śmieszne 40 ;) dzieki za te piekne i czilujace puzzle 50 fajne hehehehe Ale łatwe kocham to;b EXTRA ładne OK :) milutkie extra fajne ok :) +5 ok super ale dlaczego nie mozna rozciagnac fajne :) dyfurd ;) 35 :) ehhh :) Łatwe ok fajne:) 39 :) super nudne :) pozdr o.k. trudne łatwe blablablablablabla oki jak kolorowo:) :) Bardzo fajna układanka ;) ciekawe... ;) załapałam sie na listę ;) jestem w szoku ;) :) ;; I znowu za dużo ruchów:) 36; ok Śliczne domki :) świetny opis dzięki:) 38 :) losers uhmmm Such a colorful neighborhood nya I don't get it Youpi elo 39 ytgbfr ;) :) Thats a really nice picture

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Architektura