Banknoty

(c) Harris Shiffman - Fotolia. 315 2008-01-20
Banknoty
315
2807
8:52
302
170

Pierwsze banknoty były używane w Chinach już w IX wieku. Szybko zorientowano się, że są one wygodniejsze w użyciu od złotych czy srebrnych monet, które zastępowały. W początkowej fazie banknoty były emitowane przez różne banki emisyjne, z czasem jednak prawo do emisji papierowego pieniądza na wyłączność uzyskały banki centralne państw. Pierwsze polskie bilety skarbowe wydano w 1794 roku w Warszawie.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 21×15Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 8:52MARIOLA
  • 9:27pogues
  • 9:47pogues56
  • 10:30lanwen
  • 11:36ZbyszekK
  • 12:02Relax
  • 13:13p
  • 13:25elwis
  • 13:48aa
  • 14:21Fiutin

Najlepsza dokładność

  • 302(10:33)MARIOLA
  • 302(14:58)ZbyszekK
  • 303(16:06)pawełek
  • 303(19:21)lulu
  • 303(1:06:20)dana
  • 303(1:38:53)BI
  • 304(12:02)Relax
  • 304(21:05)petta
  • 304(23:43)kris
  • 304(25:57)klonik

Ułóż podobne puzzle

polskachinywarszawapokrytypapiertekstprodukt papierowyróżowykolekcjaosobaksiążkarysunekpismo odręczneilustracjagazetalistsztuka dziecięcaskórabanknotbrodagotówkapieniądzewalutaobsługa pieniędzyoszczędnośćpoliczekczołobreweuropaazja

Komentarze

super ekstra Champ nie było łatwo ale dałam radę -433 super 322 ok warto było ... jest 313 !!! 335 397 ok fajne 409 515 ułożyłam to się liczy :) wynik nie najgorszy, jest ok walka,wynik 371 1356 ale dużo 329 415 - duzo 335 ale dużo Huuura skomczylem...587... 508 z trudem ale się udało!!! 480 711 352 311 ZbyszekK 314 402 ok 352 tym razem 384 329! horror, ale udało się - 424 331 miałam trochę pod górkę, ale udało sie rdyhjjlcv Puzzle dla wytrwałych! :) co za wynik !! rekord??? 634 miejsce WSPANIALE!!! :) ciężko było 475 357-fajne takie lubię 613 :))) cierpliwosc zawiodła , ale finisz - warto było :))) cooo zaaa wynik !!! 383!!! ok dobre uff dxgbnm'.mgcxbn 308 po dłuższej przerwie :) Wow, w końcu się udało. Superanckie. 317 ok Starość nie radość, już nie te oczy ... ok poprawię się ole 377 - mogło być lepiej... "puste "pola daly mi popalic 456 :) "białe" pola dały mi popalić ,,,419 w taki upał 330 bene 557;;; ok Moje pierwsze puzzle 666 ale hard xD 3 godziny siedziałem 456 :/ 348, zrobiłam, ale niestety za dużo naklepałam. ot kasiorka !! Super, wynik nie do pochwalenia się, ale ułożone Gratulacje dla Marioli! :) ZbyszekK 328 - lubię układać takie puzzle 339 a kiedyś było super 352 :) 363 makabra A jednak się udało!!! super 437 - fajna zabawa, ale galimatias w oczach, hi hi;-)) super,ale do rekordu dalekooo no i miałem 305 ale jeszcze szybciej trzeba :( 312 nie jest źle dwa razy tyle ale nieważne udało się.Super 504 - strasznie trudne. Ale i tak polecam :) trudne Nareszcie udałosię ! trudne :)))nareszcie hard ok 310 ok OK ok OK dlaczego mi nie wychodzi mniej niz 305 czas mam dobry ok ok OK ok ok OK 308 ok tylko 306 ale się poprawię ok WOOOW!!! Udało się!!! 303!! Pozdrawiam! 315 i oki ;)) Udało się :))) ok 304 Na pierwszy rzut oka wydają się łatwe, lecz nie są tak łatwe na jakie wyglądają. wciągające 495 ;) i gratulacje dla ludzi na liście... Jak WY to robicie??? Mój szacunek... Pozdrawiam Było ciężko, ale się udało :) choć żeby zaleźć się na liście, trzeba mieć mega szczeście. Liczy się przyjemnośc układania :)) dobra jestem? co nie? prawie o dwa razy więcej kliknięć co najlepsi, ale co tam kliknięcia liczy sie przyjemność układania :}}} no nareszcie mam 305 311 bez błedów i nie mogę się znaleść na liście,nie jest trudne ale trzeba mieć szczęście. ale się naliczyłem no i ciekawe -bo mnie wychodzi 480 :D :D :D są trudne,ale sobie z nimi poradze Wydaje sie łatwe, ale... Ło Boże... Na końcu zostały mi tylko białe do przekładania. Trochę się z nimi namęczyłem 456!!! :D:D:D super zabawa -lubię pomyśleć nad konkretami trudne Trudne, ale dało się ułożyć! 4 godziny. masakra. ale udało się bardzo fajne :}:} Masakra :D ok :D podchodzilam do nich kilka razy , uff ale w koncu ulozylam...po prostu sa super ale to była dla mnie zagadka ...czy ja to ułoże... :) Nie takie trudne ^^ Bywały już trudniejsze z tych najtrudniejszych ;) Niezłe, ale bywały przyjemniejsze obrazki:) uf nareszcie udało się Wynik nie najlepszy, ale dobrze mi się układało. Więcej takich puzzli! 4 godziny wyjęte z zyciorysu 320 ruchów i jaka satysfakcja na koniec :D:D trudne 948 trudne... 409 jacieee... ułożyłam chociaż aż tyle ruchów pozdro dla wszystkich którzy się z tym męczą!!! hyhyhyhyhy bruna sl niw takie trudne...ale pochlaniaja duzo czasu... polecam :) trudne Nie tyle trudne co czasochłonne. Ale to jest właśnie to, co lubię najbardziej. ;-) Szalenie trudne...ale warto było się wysilić, niekoniecznie dla wyniku :) ZROBIŁAM!! Męczyłam się kawał czasu i ruchów było... ho, ho, ale przyjemność i satysfakcja były tego warte. trudne ale dalo rade ;] no nie złe ale troszkę łatwiejsze od znaczków Relax chyle czola jaden raz to za duzo zabawa przednia fajna zabawa ale zjadacz czasu 803 niezle:) yesss! Suuuper:) BRDZO PRZYJEMNIE SIE UKLADA:) I LOVE IT! Super puzzle... 702 ruchy ale jak dla mnie to i tak mało :) teraz ułożę znaczki :):) fajne takie sobie dlugo ale i ciezko ale i tak sie da ulozyc:) Mariola super puzzle!!! oby takich wiecej TRUDNE BARDZO Świetne, trudniejsze niż znaczki. Naprawde świetne proste jak drut ;) Ciekawy pomysł . Układałam z przyjemnością lubię to! Końcówka była tragiczna!

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Inne