Dekoracja winnicy (Włochy) puzzle online

(c) Keith Levit 126 2009-04-01
Dekoracja winnicy (Włochy) puzzle online
126
2144
85

Dekoracja w jednej z licznych winnic w Toskanii we Włoszech. Toskania jest popularnym celem podróży turystycznych, a tutejsze wina i kuchnia znane są na całym świecie. Stolicą Toskanii jest Florencja.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru Aktualizowane co 10 min.

Najlepszy czas

    Najlepsza dokładność

      Krajobraz Kwiat Włochy stół Barwa brązowa Drewno (technika) trzymać na wolnym powietrzu ławka Parked Drzewo Koń domowy zrobiony pole Rośliny Wiechlinowate Pojazd Ogród mało Park Koło (technika) Wózek transportowy Fura część samochodowa Rural area Formacje trawiaste Trawnik Wino Pojazd silnikowy Opona pneumatyczna opona samochodowa Lawn ornament system kół samochodowych Wermut Europa stary zachodnie wybrzeże Florencja Toskania Nowa Zelandia Australia i Oceania Europa Południowa australia i nowa zelandia

      Ułóż podobne puzzle

      furmanka puzzle online ze zdjęciawłochy puzzle onlineStara ciężarówka puzzle onlineKreatywne zabezpieczenie puzzle online ze zdjęciastudnia w wiejskim ogrodzie puzzle online ze zdjęcianatureza puzzle online

      Komentarze

      ;fajne wiejskie klimatyciekawe ile czasu lol w cholereCiekawe!poprostu to jest dobre.choinka i drzewko... się na klikałamsuperoksielskie klimaty ;-)mnokfajna zabawaokfajneJuż dawno się na to zasadzałam :)Spodziewałam się trudności po zieleni, a tu był problem z koszykami :D140;)Aż 186, ale fantastyczna układanka !;)))jej! jestem pierwsza! zapewne nie na długo... ale fajnie się układało.hurra!:) pierwszy raz na liście, ale pewnie nie na długo :( ...194, jak na pierwszy raz to chyba nie żleŚwietne, super się układało! Bardzo mi się podobały!!okPodoba mi się:)Hura... niespodzianka... Wasze puzzle... są najciekawsze... i ciągle nowe... :-) :-) ...Bajer. Zabrakło tylko 10 :)bardzo ładne i trudne, ale można poćwiczyćprzyjemnie się układało:}faaajne152 to za długo muszę to powtórzyć136 ;-(161-Napił się dziadek ciepłego wina i gonił babcię wkoło komina--to chyba jakaś nielegalna wytwórnia ,gdzieś w takich chaszczach :D (137)no dobre... i bez żadnej pomyłki, i aż 123 ...wrrr...trudne, ale wspaniałeprzyjemnie sie układało i wcale nie były tak trudne :) najgorzej było znaleźć punkt zaczepny, a później to się samo ułożyło :)fajnepiękneŁatwizna.ok145.Oj! Te krzaczki!wszystko szło dobrze ale przez ostatnie sześć (listki drzewa) straciłam wiele punktów i wynik 144ok:-)superokoch:)jedne z ładniejszych puzzli, jakie tutaj układałam, wynik 158układałem jak po winie. Cięzko215jest129Bimberek132 ;):);)ok243oleAch te kosze ... ale widok ładny :-)ciekawy obrazek i fajna zabawa180 na razie robię nalewki, zobaczymy jak się rozwiną moje umiejętnościciekawa dekoracja 203bardzo ciekawa ta dekoracja 177146wbrew pozorom nie takie proste -udalo sie205TRUDNE 137;)piękne ale ...194bylo wspaniale a na koncu straszylem punkt:)148 trochę zakręciło to winkokrzaki na końcówce dały w kość ale ogólnie dobrze się układa 161Ladneokropnie mozolne-157ufff:)okI solved it201201

      Oceń tę grę

      Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

      Dodaj komentarz

      Inne puzzle z kategorii Inne

      Na okrągło puzzle onlineZnaczki puzzle onlineUkładanka puzzle online ze zdjęciaW sobotę na ulicy Wysokiej puzzle online ze zdjęciaKlub Wyobraźni puzzle online ze zdjęcia