Kolorowe klamerki

(c) Georgios Kollidas 187 2009-06-21
Kolorowe klamerki - Klamerki produkowane są z różnych tworzyw, mają różne kształty i kolory, ale jedną najważniejszą funkcję - służą do wieszania schnących po wypraniu ubrań. Wynalazek genialny w swej pro (17×11)
187
2555
102

Klamerki produkowane są z różnych tworzyw, mają różne kształty i kolory, ale jedną najważniejszą funkcję - służą do wieszania schnących po wypraniu ubrań. Wynalazek genialny w swej prostocie.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 17×11Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 6:40 - Kajtek
  • 7:55 - krycha
  • 8:07 - pawełek
  • 8:23 - Mira
  • 10:09 - dona
  • 11:40 - pogues56
  • 12:48 - zosia
  • 13:18 - MAK
  • 13:19 - hae
  • 13:49 - haebzzbzz

Najlepsza dokładność

  • 175 - pawełek
  • 176 - zosia
  • 176 - dziun
  • 177 - Kajtek
  • 177 - luiza
  • 177 - Dana
  • 178 - lidka
  • 178 - petta
  • 178 - krycha
  • 178 - dona

Ułóż podobne puzzle

stół różne posiedzenie różny wiązka papier plastikowy kolorowy grupa ciąć kawałek niebieski narzędzie kolekcja przedmiotów elektryczny błękit rzecz jazda na nartach garnitur materiały biurowe materiały biurowe koło zębate para majorelle niebieski sztuka dziecięca nożyce clothespin średnie

komentarze

201 jwdnn bardzo ok 184.....super 195 z przerwami na sprzatanie, ale są ok 298 skonczylam 211 myślałam że łatwiej pójdzie... 235 ok 267...najtrudniej początek...dalej ok:) :) jest 233, słabo :( To bylo trudne...362 swietne Elzbieta 255 188 trudne:] Mój wynik 194. Chcesz nie popełniać błędów - długo się układa. łajciu łajciu ułożyłam :) :) co prawda aż 211 punktów, ale ułożone. 190 Świetna zabawa bardzo przyjemne nie było łatwo 278 205 . :) 280 ... ale fajnie się układało... bardzo udane puzle klamerki pozbierane można pranie wieszac:) 248, ale bylo przyjemnie. 194 565 spięłam się na 210 238, długotrwałe :) 230 ok -5 196 200 189 :) 245 272 wynik okropny ale klamerki super się układa trudne ole fajne 187 spoko miało być proste :) -398 195 brawo 314,,,,,,,,,,,,, Wyszło, ale trochę duzy czas na ułożenie Znów porażka 300 za klamerki. Ale świetny obrazek, super się układało, więcej takich pastelowych kolorów!!! Jak wy to robicie, że macie takie wyniki????? A wyglądało tak prosto. kolorowo 190 ;) ok za drugim podeściem, :D fajne Zaczynałam ten obrazek wiele razy, ale dopiero dziś dobrnęłam do końca :) imi place mult 195 Dużo błędnych ruchów ale przyjemnie się układało :) super - zakręcone 184... 4 błedy, tylko jeden dubel... błedy popełniam /najcześciej/ przy niestarannym najechaniu kursorem na kratkę w którą chcę włożyć puzel... ciekawe:):) Czad - oczy bolą 216 - znaczy dużo, ale jak fajnie się układało! zajebiste po moim wyniku widać że nie wieszam prania miłe ;) fajne :))) ok o.k. ufff!!!!196 musi wystarczyć. 200 ;-( SUPER!!! udało się 247 - dużo, ale fajnie się ukladało. nie wiem co mnie podkusiło, nie dość że wynik kiepski, to jeszcze cały czas myślałam że muszę zrobić prasowanie brr... wolę widoczki ekstra fajne Fajne /202/ me costò pero lo hice. Soy empecinada. Świetne:-) Doskonała rozrywka na deszczowe dni! dobre na słotną i zimną niedzielę ))) super! jestem na liście :) 265 ;-) Uwielbiam tego typu obrazki! Świetne 232 Fajny pomysł - brawo! Kolorowe,fajne:) ok interesting. fun playing Ale fajne i ciekawe, dzięki... :) Pozdrawiam. after a year doing e-puzzles I reached the estuvo divertido 182.... i ;(( póki co pierwsze miejsce! Ha! Ale i to dobre! A pucelek wyśmienity! Dobranocka... SUPER pozdrawiam puzzelkowiczów

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii