Krowa rasy szkockiej wyżynnej

(c) Mike Wade 108 2007-10-03
Krowa rasy szkockiej wyżynnej
108
1062
2:45
99
86

Szkocka rasa wyżynna (Highland cattle) jest starą szkocką rasą bydła. Cechują ją długie rogi i kudłata sierść. Rasa znana jest z dużej odporności na warunki naturalne. Dzięki grubej sierści, zastępującej warstwę tłuszczu, jej mięso jest chudsze niż tradycyjna wołowina. Rasa została wyhodowana w północnej Szkocji, a na początku XIX wieku została sprowadzona do Ameryki Północnej i Australii. Jej hodowle można spotkać także w Polsce.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 12×9Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 2:45ANIA
  • 3:02ewana
  • 3:15Mira
  • 4:42mk1987
  • 5:00rt
  • 5:09aga
  • 5:10Justynka
  • 5:25maja
  • 5:36Ave
  • 5:42oskarinio

Najlepsza dokładność

  • 99(3:08)ANIA
  • 99(3:15)Mira
  • 100ewana
  • 101(6:16)maja
  • 101(7:09)tortor
  • 102bogbro
  • 104mikesz
  • 105(8:42)DOLAT
  • 105(17:22)dd800
  • 105(19:04)kowalski

Ułóż podobne puzzle

polskaaustraliakrajobrazzwierzęzwierzętabrązowydużybokna wolnym powietrzuwodagóraciałonośnyzielonypoletrawapasący sięnaturalny materiałpłowyzwierzę pracującessaknaturalny krajobrazśredniogórzewzgórzepasmo górskiestadoparaobszar wiejskigospodarstwo rolnewątrobazwierzę lądowekłamstwospadłtrawiastyłąkapastwiskoekoregionrówninabydłowołowykrowa mlecznabykrógbizontexas longhorneuropaaustralia i oceania

Komentarze

POGUBIŁAM SIĘ W TRAWIE 121 trawa to same klopoty 209 186 170 - bardzo duzó punktów w trawie, a krowiny same w sobie cudowne. Krowy mają piękne oczy - tu akurat nie widać nie gap, wynik 123 Widziałam takie włochate krowy :) :) :) With the exception of the grass, it went fairly smooth. What a majestic creature! ok ok 143 ale wynik210 153. Trawa przyprawia o zawrót głowy. :-) Wredna ... trawa! 155. krowa była rasowa trawa~~~już nie 131 poślizg na trawie ok 122- trawka- to jest to co lubię bo ciągle nie trafiam Sławomir Sławomir mu nie ma lekki o nie 168 ta trawa szok super puzzle troche sie motalam ale lubie to 207 MASAKRA 130=^..^= 150 =^..^= :) głupia trwa ale po zaz tym puzzle fajne!!! polecam 155 ole Zieleń to moja słabość wynik nie do publikacji żenada klawo ok wszystko przez trawke super trudne puzzle ok och udało się 113 ok nice To jest krowa! ale za to jaka piękna... zabójcza grzywa Kocham krowiny, ale wynik mnie rozłóżył na łopatki. z trawą najgorzej... to żubr i dobrze posiedzieć przy żubrze :D ciężka ta trawka:) małe problemy z trawą;) Spoko. wymagane dobrego wzroku Najgorsza ta trawa... ;/ Najgorsza trawa :/ tytrytrytr hehehe to jest Żubr!!! :D ok fajne krowy fajne :) do zabicia piwa Faktycznie trawa mogłaby być prostsza kicia - bardzo trafny komentarz :) krowa może być, krajobraz spox, ale trawa koszmarna! trochę trudne super Super grzywka:-)) great puzzle Bo$kie hehe totalny obciach ale ta krowa jest uparta nijak nie chciala sie zlorzyc... szkocka z lodem please ;) super było... ...do momentu aż musiałem układac trawę... :( :( :( :( :( :( :( :( :( o kurde najgorsza to jet ta trawa,... Nie ma się czym chwalić.Muszę popracować nad lepszym wynikiem,ale zabawa wyśmienita dammm grass trawa mnie wykonczyla ładna krówka :) pot zalał czoło ;P Trudne ,zwłaszcza o 1-szej w ncyo Ach ta trawka ! 259 punktów. Porażka. Może jeszcze powalczę Proste tylko troche cieżka była trawa...ale dało sie ułożyć;) masakra No k* ta trawa :/ Ale trudne puzzle... ulozylem je tylko dzieki mojej wspanailej kobiecie kotra we wnie wierzyla i podtrzymywala mnie na duchu - i byla przy mnie podczas tych nieprzespanych nocy. kocham ja i pozdrawiam :* niezłe sweet=* trawa jest zabójcza! fajne ale szkoda że takie proste czekam na co najmniej 5gwiazdek Zajebiście trudne

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Natura