Obwód drukowany

(c) Andrzej Tokarski 88 2009-04-29
Obwód drukowany
88
1346
105

Obwód drukowany z zamontowanym chipem i innymi elementami elektronicznymi. Obwody drukowane znacznie zmniejszyły koszt produkcji urządzeń elektronicznych. Zawdzięczamy to Paulowi Eislerowi, austryjackiemu inżynierowi, którego wynalazek datuje się na około 1936 rok. Na masową skalę obwody drukowane zaczęli stosować Amerykanie podczas II wojny światowej.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 11×8Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 3:24 - Emma :3
  • 3:28 - Mira
  • 5:10 - lidka
  • 5:13 - bbb
  • 5:45 - luiza
  • 6:05 - fresher
  • 6:09 - Jejwysokosc
  • 6:24 - kas
  • 6:56 - kido

Najlepsza dokładność

  • 79 - bbb
  • 80 (3:28) - Mira
  • 80 (19:15) - domino07
  • 80 (21:10) - Badul
  • 80 (54:19) - nastka_19
  • 80 (1:08:17) - zgodka leszek
  • 81 (5:10) - lidka
  • 81 (7:42) - luiza
  • 81 (10:28) - maja

Ułóż podobne puzzle

tekstprojektzielonynumertechnologiaelektronikaelement obwoduelement elektronicznybiernyobwódskładnikinżynieria elektronicznaprogramista sprzętowykondensatormikrokontrolerpamięć tylko do odczytusprzęt komputerowywzmacniacz operacyjnyprototypowanie obwodówkomponent komputerowypłyta główna łatwe

komentarze

97 świetnie poszło 95 87, ok 92 ok Its really easy for me, I love it! And also Jedza! Nice getting first! Not for long tho ;D ok 129 ez fajne spoko latwe 89 98 . 0 1 jest :) mogło być lepiej- 107 nareszcie,wynik 98 ok 140 to dla mnie rewelacja ! ok 90:) fajne szybkie, fajne niesamowite wrazenie troche nie moja bajka, ale z 98 jestem dumna 92 86 :( 90 115 95 ;) 85 Masakra niezłe Aż się przypominają laborki z elektroniki... 109 ... to chyba dobry wynik dla kogoś, kto nie ma najmniejszego pojęcia o elektronice??? ok 84 :) 86 92 łatwe i przyjemne Dobre. :] 130 było pod napięciem ole ale frajda! dupa ole That was hard :) 89 hoho ;) 178 za drugim razem ;) daje juz spokoj :) łooo ostro :) ale udało się :D elektronika - jak zawsze trudna... 91,dobrze się układa. 89 !!!..mało dubli,ale przede wszystkim oglądałem "Rancho".. super zajefajne pozdr oki A ja myślałam, że fajnie układa się tylko śliczne obrazki... 86 ok fajne puzzle.. na początku czarna magia ale trochę koncentracji i można bez problemu ułożyć ;)) ale fajne :D i wcale nie takie trudne jakby się mogło wydawać na początku :) Łau Fajne puzzle;) Ciekawe puzzle :) 81... niestety nie zmiescilam sie w czasie :( 85... i pozdrawiam wsiech... ;)) Na pierwszy rzut oka, wywdaje się nie do ułożenia, ale puzelek do puzelka i .... Fajne chociaż daleko poza setką porażka trudne;p dobre zajebiste m dobre He ;) :) ale ch..owe syfna układanka Ułożyłam po raz drugi . 122............ 1raz duzo elementow, ale jakos mi poszlo...!!! cool wkręt xd Robiłam kiedyś takie rzeczy. Pozdrawiam wszystkich. 82 ;-( !!!!!!!!!!!!--- tad12 -gdzie jesteś ??? Yaris11 - poprawiasz się (kciukuje trzymki);D 90 //////ok. dosyć proste 86 hantu letrik ciekawe hmmm...w pracy scalaki...w domu scalaki...życie jest piękne:)) pierwsza próba 86, druga 83 97 fajne 89/nie tak żle proszę następne Niezła łamigłówka! technika to nie mój ulubiony temat,ale poszło Niezbyt ciekawe Te puzzle są SUPER..dzięki..Pozdrawiam.. :-).... No nieźle - zabrakło tylko 2 ruchów :) 89 ;-( no-noooo na tej podstawie już mogę sobie GPS-a do roweru zmontować -hahahaaaaa ;-). Pozdrawiam WAS puzzelki ;-). ok częściej trudniejsze udało się, ale było trudne jak cholera.

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii