Pieczywo puzzle online

Denis Pepin - Fotolia.com 96 2007-11-26
Pieczywo puzzle online
96
2021
123

Pieczywo dzielimy na dwa główne rodzaje: drożdżowe i przaśne - wypiekane bez udziału drożdży. Najpopularniejszym rodzajem pieczywa jest znany od starożytności chleb. Wypiekany jest w różnej formie od ponad dziesięciu tysięcy lat. Początkowo były to placki pieczone w popiele lub na rozgrzanych kamieniach. Z czasem nauczono się zwiększania pulchności chleba dzięki poddawaniu ciasta fermentacji. Chleb odgrywa także ważną rolę kultową i kulturową.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru Aktualizowane co 10 min.

Najlepszy czas

    Najlepsza dokładność

      Owoc Krajobraz Ingredient Cuisine danie Food group Natural food Locavore Snack wiele wypełniony zwieńczony pokryty Drewno (technika) Mięso Kanapka Pieczenie frytki Smak słodki Drzewo Still Życie Fotografia Kuchnia wegetariańska Rośliny Nasiono Chleb Junk food skała Natural material orzechy Otoczak (geologia) stos Oczytana Krajobraz naturalny Skała macierzysta Donut Gluten pączek Pieczywo Rubble blisko Piekarnia Rafa Głaz Bolete Pieczarkowate Gołąbek słodkawy

      Ułóż podobne puzzle

      Kompozycja z aromatycznymi przyprawami, ziarnami kawy i czekoladą puzzle onlineRóżne rodzaje pieczywa puzzle onlineRóżne rodzaje pieczywa puzzle online ze zdjęciaGrzyby leśne puzzle onlineGrzyby puzzle online ze zdjęciaIl puzzle di Cuor di Noce puzzle online ze zdjęcia

      Komentarze

      218 smacznegoTRUDNE 183ok161chleb nasz powszedni , a tak trudno było ułożyć :(211bardzo fajne:)jest176 ok207 :)no 359mniam mniam ,wynik 172Uff już nie tak źleUfTeraz mnie będzie prześladował zapach pieczywa :) łatwo nie było 170...ale nie poddałam się.uf...413 i co dalej, chyba tylko płacz.161283390 kawa ,biały serek i dżemik354 duzo ale wcale nie byl latwy do ulozenia nasz chleb powszedni424Po ciężkich trudach ułożone :) 405:)okudało się :-))pyszne pieczywo354,wynik kiepski,ale ślinka leci na chleb z masłem:)smacznegoUdało sie318oleBylo super dziekuje.no proste to nie bylo321 to prawda, można zgłodnieć :)fajnie się układabardzo trudnemniami (:ładne : P;)okbardzo dobre pieczywo1100. Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj. A ja mówię dobrego ekologicznego oraz taniego, dostępnego dla wszystkich. Takiego, który długo poleży oraz bogactwa dla piekarzy, których pozdrawiam i życzę smacznego.trudneczemu tak dużo!!!SUPER160 Nie najlepiej ale przyjemnie się układało :)smaczne pieczywo:)Nie przyłożyłam się, ale bardzo fajne puzzleapetyczny obrazekFajne^:)mniam,mniamTroche trwało "pieczenie". Czas na schrupanie bułeczki z sezamem.fajne, ale trudnePERCHE NON DATE LA POSSIBILITA SUI PUZZLE GRANDI DI POTERLI SALVARE PER POTERLI FINIRE SUCCESSIVAMENTE?GRAZIETrudne to pieczywo było, ale dałam rade :)bardzo fajny pucelek .. i 146...Ulubiony zapach świeżego chlebka :Djeszcze kilka punktów...trudnefajneee :);)sławekWymęczyłam :DAle najadłam się pieczywa.223 ;-( -lepiej jeść niż piec !!!653 ruchy...Mimo to swietne. :DDBardzo ciekawe... poprostu SUPER !!Smaczne, ale aż 270!!!całkiem oki...dosyć fajneNa początku wydawało się proste, a potem trochę się skomplikowało ;o) Pyszne puzzle !)Trudne, ale w końcu się udałofajniutkie i nawet nie trudne:)Ciekawe układanki z pieczywem ale jest dośc trudne do układania i cięzko jest dopasować..aż pachnie świeżutkim chlebkiem i rogalikami :)Naprawdę można zgłodnieć;)Bardzo fajnie się układało ;-)Trudne... i w czasie układania zrobiłam się głodna ;)Całkiem przyjemne :)ciekawe jeszcze takich nie ukladalam;-)Chyba jedne z moich ulubionychinteresujące :)202 ruchy hihiUdało/sie;)Az/ZGŁODNIAŁAM:dFajne :Dale jazdaapetyczneAż się głodna zrobiłam:-)chlebek pyszny mniaaam :Pfajnesmacznego układania !Smaczny obrazek, a puzzle oczywiście super! ;)hmmm bardzo smaczne puzzle :):)lubię pieczywko...jeść...z ułożeniem miałam trochę problemówfajowa az zachciało mi się jeśćSmacznegoAż ślina cieknie na klawiaturę xD...Smacznego :)bardzo trudneznowu sie udało Hurra!udało się! Pyszne puzzleświetneSmacznie !!!smakowite układanie poprawiają apetyt :Dsuper puzzelki!hmmhmhmm aż ślinka leci...Zaledwie 667 ruchów... :]mniami:) to kto leci do piekarni?? Gdyby nie te dwie co koło mnie siedzą to bym to ułożyła w 10 sekund :Ppyyysznoooścido najłatwiejszych to one nie należą ale to fakt ta gra uczy cierpliwości...zrobiłam się głodna. idę jeśćCiekawy pomysł na puzzle.Ułożenie sprawiło mi trochę kłopotów i zajęło sporo czasu . Cieszę sie że ułożyłam całośc.ciekawe w układaniu :P tylko póżna godz jest i oczka już nie takie.. :PNice ;-)ok258;;;niceno es posible con 141 movimientoshardbiagio e justyna

      Oceń tę grę

      Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

      Dodaj komentarz

      Inne puzzle z kategorii Natura

      Zieleń W Jaskini puzzle onlineRośliny na stole puzzle online ze zdjęciaZieleń W Domu puzzle onlinełamigłówka 1 puzzle onlineStaw w stanie surowym puzzle online ze zdjęcia