Górska rzeka (Rosja)

(c) Tatiana Grozetskaya (123rf 54 2008-09-11
Górska rzeka (Rosja) - Rwąca rzeka spływająca z gór Ałtaj w Rosji. Łańcuch górski Ałtaj ma długość około 2000 kilometrów, a leży w azjatyckiej części Rosji oraz częściowo na terenie Chin, Mongolii i Kazac (6×9)
54
2160
121

Rwąca rzeka spływająca z gór Ałtaj w Rosji. Łańcuch górski Ałtaj ma długość około 2000 kilometrów, a leży w azjatyckiej części Rosji oraz częściowo na terenie Chin, Mongolii i Kazachstanu. Najwyższy szczyt pasma - Biełucha - ma wysokość ponad czterech i pół kilometra.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 6×9Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 1:07 - Mira
  • 1:11 - Kram
  • 1:17 - ja
  • 1:29 - petta
  • 1:31 - Trista
  • 1:32 - oskarinio
  • 1:39 - Paula
  • 1:40 - M.Dan.
  • 1:43 - cx
  • 1:45 - ikaa

Najlepsza dokładność

  • 45 - motylek
  • 45 - Manu
  • 46 - Kram
  • 46 - ewana
  • 46 - Mira
  • 46 - iko
  • 46 - eli
  • 47 - Pingul
  • 47 - Trista
  • 47 - xxx

Ułóż podobne puzzle

krajobraz chiny rosja mongolia kazachstan duży ludzie na wolnym powietrzu łódź woda jazda konna rzeka drzewo ciało deska grupa na stojąco zielony jezioro wodospad natura otoczony arteria wodna naturalny krajobraz wzgórze pustynia ukształtowanie terenu podróżny cyraneczka wodny turkus jazda na nartach rzeka bank fala zasoby wodne górska rzeka rzeczny strumienie strefa nadbrzeżna dopływ strumień las zatoczka biom nagły łatwe

komentarze

taki piekny widok i tak szybko znika 83 jest 79 :) Ładny widok 77 74 ok 77 67piekny widok uwaga trucizna,wynik 56 ok ok no niestety ta woda 62 - niestety - woda!!!! 57 tyle bonusów co i pomyłek - wynik 53 woda jak kryształ dobry Jest mini,wynik 52 :) piękny obrazek :) :) 71 miłe ale rzeka może zgubić - 71 MORZE BYC!!! COŚ DLA MNIE!!! na wodzie pogubiłam się 60 84- utopilam sie w nurtach rzeki ok52 53 =^..^= 54 54 Dla Dziubka z Zabrza;) ok119 56 za drugim razem jestem z siebie zadowolona oki 78 :))))) 100 to całkiem niezły wynik widok boski w takie upalne dni ok lubie to 70 ;) ŁADNY WIDOK 54, spływ kajakiem byłby interesujący UDAŁO SIĘ ok ole margo piękna rzeka i trudna 110 :) 60 Wspaniały widok, cudownie się układało 74 troszeczkę trudna była woda Piękny widoczek rafting na niej ? rwący potok polecam pobyt nad nim 62 ale kąpieli w tak bystrej rzece nie polecam ładny widok:) super widoczek :-) wciągające (*_*) 58-jeszcze mi brakuje Trudne. Woda jest zdradliwa. Kąpiel w takiej czystej wodzie to poezja kąpieli. Mimo mwieku jeszcze bym zaryzykował. śliczny widok kijowe to tło,ale reszta ok ufff NAJŁATWIEJSZE NA ŚWIECIE piękny widok oki ;) Bardzo fajna zabawa.POLECAM 51, w tym chyba (?) 4 błędy super relaks 57. Pomyliłam się przy układaniu drzew. nice cudowny! ożywia wspomnienia z gór:) ładny górski potoczek ładne oni źle liczą punkty 57;-( super to mi się podoba Piękny widok... fajne Całkiem przyjemne :) jest extra, z przyjemnością się układa Latwe. I swietna woda. :)) ok no no no....faliste;) Fajny widoczek... Bardzo miły dla oczu... Super puzzle... Pozdrawiam :):) miły obrazek dla oka Łatwizna trudne niezłe Piękny krajobraz Nie było łatwo... Dobre na rozgrzewkę:-)) więcej tego typu puzzli fajne. ładne :) ok ok łatwe oki fajne udało sie Mistrzem to chyba nigdy nie będę.Ale bardzo lubię układać. ok Co to za cuda te widoki. Trudne Piękny widok.Super puzzle widok piekny ostatnio nie odwiedzalam strony i niestety sa efekty ale to sie zmieni pozdrawiam .... super hahaha nooo dobre!! fajna zabawa :)) Woda jest najgorsza niezłe ssssssssssuper Piekne :-) łatwizna dużo ruchów ,ale zrobione! Jeszcze nigdy nie udało mi się być w 1-szej setce. OK Piękne 14º con 58...mucho...

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii