Plantacja herbaty (Uganda)

(c) Dmitry Pichugin (123rf) 60 2008-12-08
Plantacja herbaty (Uganda) - Plantacje herbaty można spotkać głównie w wielu krajach strefy zwrotnikowej, jednakże niektóre gatunki mogą być uprawiane także w klimacie morskim, nawet w Wielkiej Brytanii. Historia herbaty (10×6)
60
4109
222

Plantacje herbaty można spotkać głównie w wielu krajach strefy zwrotnikowej, jednakże niektóre gatunki mogą być uprawiane także w klimacie morskim, nawet w Wielkiej Brytanii. Historia herbaty może sięgać przeszło czterech i pół tysiąca lat. Pierwszy raz herbatę zaparzono prawdopodobnie w Chinach lub Indiach. Do Europy trafiła stosunkowo późno, bo dopiero w XVI wieku. Na świecie największym producentem herbaty są Indie i Chiny. Uganda wytwarza około jednego procenta spośród ponad trzech milionów ton herbaty produkowanych rocznie na świecie.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 10×6Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 1:07 - Kram
  • 1:13 - Diama
  • 1:29 - Bee
  • 1:39 - jak
  • 1:41 - Mira
  • 1:47 - ala
  • 1:48 - oskarinio
  • 1:53 - Paula
  • 1:57 - ikaa
  • 2:00 - lolololo

Najlepsza dokładność

  • 51 - Mira
  • 52 - gisi
  • 52 - maja
  • 52 - Bee
  • 52 - bbb
  • 52 - Kram
  • 52 - wiesia
  • 52 - Dana
  • 52 - Diama
  • 53 - rybeńka

Ułóż podobne puzzle

krajobraz indie chiny duży na wolnym powietrzu woda ocean na stojąco barwistość zielony pole trawa natura pasący się naturalny krajobraz wzgórze zmierzch zachód słońca wieczór chmura plantacja poświata owca obszar wiejski wylądować gospodarstwo rolne światło słoneczne latający trawiasty łąka bujny latawiec wschód słońca ranek horyzont rolnictwo ekoregion równina atmosfera łatwe

komentarze

ok Prościutki, przyjemny obrazek :) Można układać rzędami :-D Super kolory! herbata zielona czy czarna? to była przyjemność: 71 56 93 59 ok 62 70 AŻ 60 64 ok 83 Easy solve. Deep vivid colors! 56 jest fajny krajobraz robi wrażenie ::) 89 56 fajne 59 88 60 64 Pięknie;)) poszło sprawnie 61 ;) Odpoczynek dla starszy ludzie,wynik 59 59 ładny widoczek PIEKNA PLANTACJA!! wynik bez szału ale zdjęcie piękne ale vgvgftftf gbhbhjbh 98 :) 71 piękny krajobraz super co za krajobraz / jak wraju 68 opłacało się 88 fajme Piękny widok. 63. Pozornie latwe. 63. ok 87, chyba dobra ta herbata yees 68 a wydawał się prosty Jutro bedzie upal 116- dobra zabawa :) oj pyszna herbata. piękny krajobraz ok piekne 66 wicęj takich pięknych widoków 188 piękny zachód słońca Nikolka i Sławek ułożyli lovrimsdanio jetix logo piękny widok - 61 57 61 ole niespotykany widok i ten piękny zachód słońca 65 95 ghfhg fhfu lgf lotos g 7HJBHHH 4556667VHVH JIG ZONE GHGTHY BJHHB JBHHN JHU HJUH super :-) 79 69 na dzis koniec nie mam się czym chwalić, strona super:) piekny zachod az chce sie zyc nie wiem HERBATKA XD :) spoko świetne puzzle Piękne zdjęcie 88 no no genialne puzzle super super 62:) OKI piękny widok ok nice view good =) =) fajowe fajne fghfgdhf widok super:) 62, dużo za dużo, ale układało się dobrze a widok niesamowity rtrr 55:) Spoko:) Dosyć łatwa a jaka przyjemna dla oka. Lil Robb & Rosemary -228 ładniusie ;) sa piekne ok super!! (*_*) piekny widok:) piękny zachód słońca awesome colors ok ok super niezła zabawa ok c puuzle jak puzzle, ale widok niesamowity.... w sam raz na wypad na weekend z narzeczonym tylko we dwoje... ułożyłam ha Zaliczone flot very nice układać taki widok... sama przyjemność suuper:) ładny widok Ładny widoczek śliczny widoczek :) herbata ulozona i wypita piękny krajobraz... trochę się zagmatwałam... :) m ok jest okey Super widoczek zaplątałam się trochę w prawym rogu na dole niezłe:) wiki polecam te puzzle są świetne !!!! :) troszkę zamieszania z "tym zielonym" XD łatwe 64 ale prześliczne kolorki Przepiękny zachód słońca... Ciekawe kolory ok ładna plantacja. super puzzle Uwielbiam te puzzle, są fenomenalne, piękne po prostu... bello! ok ok super ok Piękne, cudne niebo... bardzo ciekawe 56 joł Swietne..na prawde warto:) sofia jest miszrz mama papa Rekaks i zbawa... układam duuuuuużo poniżej przecietnej, ale i tak super :))) super puzzle fajny widoczek ;) Układałam to po raz drugi a może i więcej.Bardzo mi się podoba ten widok. Fajne :) fajne fajne fajne:):):) trudniejszy mogom buć uczę sie niezłe)) facile krasne farby zaujimave skladanie ok bardzo ok, trochę sie zamotałem cudowna ta palntacja przyjemny obrazek ok uff...fajny obrazek super ok uu śliczne niebo Cudowny widok:) Piękne widoki, ale dlaczego autor strony nie pozwala nam ustawiać naszych dzieł na tapetę? :-) piękny krajobraz ale ja mam pecha bo znów nie znalazłam się na liście piękny widok 62 Dwa razy tyle co najlepsi ale co tam nie wynik jest najważniejszy.Puzzle świetne. Ladne i proste lecz tylko 60. śliczny widoczek trudne ,dziwi mnie trochę ze inni układają w mniejszych ruchach niż jest rysunek ale to dziwne super mam 54 nie zle sie uklada.... 58 57 jak na pierwszy raz chyba nie jest źle;) 57 he było blisko, ale jak na pierwszy raz i tak nieźle. Fajne ok Łatwizna. kolory wspaniałe... puzzle akurat na rozgrzewkę :) pozdrowienia! irka Bardzo fajnie się układa a nawet oczy odpoczywają. Kochani Wasze puzzelki są cudowne, dzięki. BAJECZNE ;))) 70-phiiii --:-( Brawo za kolory piękny zachód słońca 77 jak zwykle dużo Ckliwy widoczek,ale lubię takie ok :-) -ania--hej! nigdy nie dogonie tych świetnych puzlowiczów. Widok przepiękny dziękuje.Ułoże to jeszcze kilka razy. Obrazek ładny i dużo herbaty; Zabrakło jednego ruchu 58 :( piękne 7º con 77...medio mucho

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii