Papuga Ara

Steve Weaver 54 2011-07-07
Papuga Ara
zagraj ponownie ułóż następne
Ararauna Ararauna 35
54
4661
154

Ara to gatunek ptaków z rodziny papugowatych, zamieszkujący Amerykę Południową. Ary charakteryzują się sporymi rozmiarami, długim ogonem, kolorowym upierzeniem oraz dużym, haczykowato zakończonym dziobem. Przedstawiciele obu płci nie różnią się od siebie. Ary odżywiają się owocami i orzechami (których skorupy kruszą silnymi dziobami, po czym językiem wydobywają zawartość), bardzo łatwo się oswajają i dobrze współżyją w hodowli z innymi papugami (mogą być jednak niebezpieczne dla innych zwierząt lub obcych osób). Wiek ar dochodzi do 65 lat. Do rodzaju ara należy wiele gatunków papug, spośród których część uznaje się za wymarłe. Niektóre ary potrafią naśladować proste dźwięki ludzkie.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 6×9Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 0:57 - Diama
  • 1:11 - pawełek
  • 1:18 - ewana
  • 1:20 - Puchałke
  • 1:22 - mk1987
  • 1:31 - Puchałke86
  • 1:32 - mk
  • 1:39 - Lek 333
  • 1:39 - ula
  • 1:42 - M.Dan.

Najlepsza dokładność

  • 43 - ewana
  • 46 - zosia.c
  • 46 - jak
  • 46 - bosorka
  • 46 - pawełek
  • 46 - petta
  • 46 - kinia
  • 46 - Asia
  • 47 - ilse
  • 47 - axz

Ułóż podobne puzzle

zwierzęzwierzętaposiedzeniena wolnym powietrzumałydrzewokolorowyna stojącobarwistośćniebieskinaturalny materiałkarminptakkasztanowatytelefoncoquelicotkręgowiecdzikiej przyrodygałąździóborgandostosowaniesiedzącykurczakpióroskrzydłopapugapapuga długoogonowaara łatwe

komentarze

I LOVEEEEEEEEEE PARROT 51 do strzału 60 =^..^= ok 53 51 157 aa 52 NIE POPRAWIŁAM WYNIKU 52 53,ok. 51,ok. 52, 53, 66. 52,ok. 53, 52,ok. 52,ok. 55,ok. ok. 58, OKH 70 52 61 52,ładny ptak piękny ptak ta papuga jest bardzo fajna i ładna ślicznotka:) 54 Ara-szybka piłka ok Łatwe to jest. 55 :) Wynik: 55 WYNIK: 57 wow _" gliuyliyuiy piękna papuga Jest super. kolorowa papużka super xcjfkjdszghbvjkszjfkjbsjkfnshjkfhnksfmjdnvc.fdmngjkdsfjjgfkfkfk 53. Z puzzlami, jak z kostką Rubika. 51 =^..^= Kolorowa, piękna ale nasze ptaki za to pięknie śpiewają. Wynik ...70, taki sobie. Dostojne ptaszysko, układało się fajnie, 70 54 gelöst von lee hue 55 ladna jaga papużka 54 55 może być układam dla przyjemności a nie na rekordy. Jest dobrze - 51. :) fajna papuga moj wynik 122 Co za dziób! straszne 56=^..^= 68 - dobrze czy źle? :v igor piękna59 96 ;/ Ładne ptaszysko. Walczymy razem z wnusią bez podglądania. Jest to może wchodzenie na parter przez dziesiąte piętro, ale dla nas im trudniej tym lepiej. ładnie63 :-) 51 ok bardzo iła układanka. Olek 6 lat Brzuszek niełatwy! ale banał ukladanie tych puzzli to jak narkotyk niestety 54 ,ale papużka śliczna 57 jak to ułożyć w tak małej ilości ruchów? 53 59 :D ciepłe... :) 57 PAPUGI TO PIEKNE PTAKI!!! 52 fajne ładna dziobata 58 56 jak zwykle poza listą :( 58...slabizna...... papuga imponujaca! 68 papuga niezła :) Jaka sympatyczna ! 53 nie myślałam ze się uda :) :) 51, wreszcie jakiś sukces ok 57 koniec na dziś!!! Piękna papuga udało się 59 Aaaaale ptaszysko 97 :) nic nie mowi 56......... udało się hej 53 ŁADNA PAPUŻKA :) Cuda natury 59 świetne :) 56 mój wynik to 52 Nie takie trudne :) ok :) CZADZIOR DZIUB PTAKU ARO!.................................... Jadymyyyy ok i już smutnie patrz trudne :) piękne ptaszysko :)) mowisz jak papuga 52 fajne ptaszysko trudne;;na stepne b edom szybciej ;;pozdrawiam ;; 51 :) ok 51 zasrana papuga siupierrrrrrrrrr fajne ale obrazek szybko znika szkoda ok ok Papuga jest si - był problem z pewnymi elementami - dałem sobie radę piękna ara pewnie w zoo widać po oczach. Ara to najpiękniejszy gatunek papug. Są też one bardzo mądre. :) ładna papużka GUCIO! Ja również serdecznie pozdrawiam, przyznając, że jesteś bardzo zawziętą "puzzlowiczką" :)) ok taka jestem piękna! piękna papuga uwielbiam puzzle, a papużka jest cudna :) Ładny papug DO MARJED !!!PRZEPRASZAM CIĘ :)dopiero dziś przeczytałam Twój FAJNY komentarz. Który pisałaś do mnie 30.03.Obiecuję że już będę zawsze czytać Twoje piękne komentarze.:)SERDECZNIE POZDRAWIAM :) :) Fajna ara SUPER :) :) 49

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii