Kot domowy

Johnny Lye 48 2011-09-27
Kot domowy puzzle ze zdjęcia
48
4419
1:06
40
164

Kot domowy to udomowiony gatunek ssaka z rzędu drapieżnych (rodzina kotowatych). Uważa się, że pierwsze koty udomowione zostały około 9500 lat ze względu na ich umiejętności w walce ze szkodnikami. Obecnie - wraz z psami - są najpopularniejszymi zwierzętami domowymi na świecie. Koty domowe wywodzą się od kotów nubijskich; koty europejskie w przeszłości krzyżowały się ze żbikami. Liczbę ras tego gatunku szacuje się na okolice setki. Koty domowe dożywają nawet 20 lat.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 8×6Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 1:06jak
  • 1:17tad12
  • 1:21bbb
  • 1:26as
  • 1:31(46)kana
  • 1:31(108)Puchałke86
  • 1:36petta
  • 1:37luiza
  • 1:38MAK
  • 1:42Claudia4413

Najlepsza dokładność

  • 40bbb
  • 41(1:45)Kinia
  • 41(1:50)Mira
  • 41(1:53)MAK
  • 41(2:12)luiza
  • 41(2:13)Lucy
  • 41(7:42)bet
  • 41(10:48)Dana
  • 42(1:50)ewana
  • 42(1:56)petta

Ułóż podobne puzzle

zwierzęzwierzętaposiedzeniebrązowydużypomarańczowymałyfotografianośnyniebieskizbliżeniemięsożernepyskpłowywąsygłowassakżółtybursztynbeżowypatrzącbliskokręgowieczwierzę lądowekocikoteczekśredniego rozmiarukotykotowatekot domowyoczyirysorganizmskóraorganjasnytwarz

Komentarze

super mam 2 koty i 1 pies ale tem był wyjątkowy 48. Jeden błąd. Nie mam pojęcia jak można to ułożyć mniejszą ilością ruchów?! 76 44 ok It's purr-fect fur me Meow-tastic ruda piękność wynik 49 45 ok jj 45 ok 66 i jo d to dziewczyna chyba litera 189 ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok tylko ma oczy straszne ale kocham zwierzęta Jaki on jest słodki było ciężko by dotrzeć do celu. cudo fajna koteł słodziak coś pięknego- dom bez kota to głupota oj ciężko było.. 51 wredny kot 47 46 :) 184!! 54 lubię koty:) :) ladny kociak to było trudne piekny 87 kiciuś 150 uuufff nie udało się pracowałam nad tym kotkiem 2 godziny! ciężko było 98 :) jest super S Ł O D K I K O T piękny kot ło matko 79 zbyt symetryczny ten kociak ;) fest Fauny obrazek mruś oki Oczy kota są zielone. Gdy ci kot przebiegnie drogę nie mów że to pech. Chwyc za ogon, wyrwij nogę, niech lata na trzech! te oczy hipnotyzują troche trudne 59 Rude ale ładne hipnotyzer to spojrzenie kacper ;-) slodki kotek super kociak słodziak :3 jaki wzrok kocham koty 49 55 b ardzo ladny kotek nawet łatwe poprawiłam na 50 co za spojrzenie 57 ok Niby łatwy obrazek ale trzeba pogłówkować ;) yy latwe latwe tajemniczy kociak-elektryzuje oczami śliczny Ale symetryczny trudny kotek ale fajny 456 48:) super kociak PIEKNY TEN KOT!! WZROK ZLY ! JAGBY PYTAL CO W MOJEJ MISCE ROBI MYSZ??? 45 (-: Fajne;) :)) ale ryżawy!! jarze śliczny kocurek...mrrrauuu...:) piękny 51 :) 94, poddaje sie To było kociastyczne Kiciuś słodki, ale trudno było go ułożyć 63 lubię koty /// jak to rudy bleee ... 47 super Piękny kot.Trochę żmudnie. 52 ot rudzielec!! ale słodkie oczka spoko Kotek domowy przypominający tygryska heh! What are you going to go after Monday's Lessons? that's nice fajny kot 80 super Ładna mordka. Mam podobnego kota. ole :) poprawiłam na 53 =^..^= ale kot głupie super ukladanka:) :) 61 fajny kotek super :) 65 ok bardzo wspaniała układanka lubie koty Kot dobra jestem wydaje mi sie ze nie ma nikogo lepszego ode mnie na swiecie i wogole niemacie szans slabiaki hehe kicia z głowy ;) ok Ciekawe :) dzięki + mooi Sure is a weird cat ***MEOW*** LOL 46 Ale ekstra. Mój wynik to : 104 miły koteczek ale spojrzenie :p wspaniały kiciuś tylko smutny kiciuś całkiem ...symetryczny ;) groźny i piękny ukochany rudzielec ! mam 46 Ciekawe:) z przyjemnością układało się takiego kotka, koty górą! rudy to nie kolor. rudy to styl życia! :P cudowny rudzielec! super miał miau miau kici kici miał miał xD fajne:) koty to tak ławe Ładna kicia oj nie był łatwo,ale kotek ładny bardzo łatwe:) fajny ryży kotek Sweetaśny kiciak! miał!!! super: 10/10 Chyba całkiem dobrze ;-) kicia śliczny;*** kici kici fajne SŁODZIUTKI KOTECZEK łate. ha,ha,ha:) ten przemiły kociak sprawił mi trochę kłopotu O.K.:) Nie takie łatwe jak na dwie gwiazdki. Zrobiłam 47 ruchów. Było parę błędów. ok Sliczny kotek. Moj kotek jest niestety juz stary i chory, dlatego bardzo dbam o niego.Bardzo kocham zwierzeta. x Fajny kociak miau:)

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Natura