Ford Mustang według Giugiaro

Daniel Rychcik 88 2007-07-04
Ford Mustang według Giugiaro
88
2975
176

Ford Mustang Italdesign to samochód studyjny zaprojektowany przez Włocha - Fabrizia Giugiaro z firmy Italdesign-Giorgietto. Zaprezentowany został w 2006 roku w Los Angeles. Silnik zamontowany w tej wersji ma 8 cylindrów i moc 500 koni mechanicznych. Sam Ford Mustang doczekał się wielu generacji, jest produkowany od 1964 roku. Uważany powszechnie za samochód kultowy, jest doskonale rozpoznawalny nie tylko w jego ojczyźnie - Stanach Zjednoczonych.

Zdjęcie:

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 11×8Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 2:14 - Trista
  • 2:33 - sylvia
  • 2:34 - ANIA
  • 2:35 - Jordi
  • 2:39 - Mira
  • 3:00 - pawełek
  • 3:05 (79) - ewana
  • 3:05 (81) - tortor
  • 3:29 - MAK
  • 3:31 - soulmalachitowa

Najlepsza dokładność

  • 77 - pablo
  • 78 (2:33) - sylvia
  • 78 (2:44) - ANIA
  • 78 (4:32) - Jordi
  • 79 (3:05) - ewana
  • 79 (3:29) - MAK
  • 79 (5:27) - tortor
  • 79 (9:40) - soulmalachitow
  • 79 (17:23) - c
  • 80 - Trista

Ułóż podobne puzzle

samochodytransport drogowystółposiedzeniedużyludziewnętrzpomarańczowybudynekzaparkowanyulicana stojącopojazdniebieskipokazpokójnoclekkiżółtybursztynelektryczny błękitkołotransportpojazd lądowyczęść samochodowaciężarówkapięknomarkapojazd silnikowyprojektowanie samochodówautomobilowykrataoświetlenie samochodowereflektorzderzaklogokapturżarówkachevrolet łatwe

komentarze

yup 146 ŚLICZNE 97 jupi!!! mój wynik to 257. 86, ale bryka! wynik 96 super Bardzo fajne puzzle :) z motoryzacją jestem na bakier aż-104 96;ok; 88 87 ok ok bardzo dobre fajna bryka 84 ok Zajebiaszczy samochód :) dificiiiiiil 91 :) SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 100 :) :-) 113 :) pięknota 139 89 a little bit hard Super fura ale fura-trudno sie ukladalo jesteśmy koksami :D fajna bryka 86 85 ok.... ok 425lllllllllllllll swag 79:) piękne auto 110 v 85 trudne ale luksusowa bryka :-) ford 150 viva chile mierda identytyhgcdfvhdbvcusafmdl kcvjnsd0pongfnhwoeiwrfxcsklm xzlcn xk mam taki sam samochod ? :P lubie takie samochody 87 :) ok 111 masakra 102 aaa! SUPER PUZZLE Ciekawe ole ta fura jest zajebista n lubie takie autka Nie było łatwo :-) super . Moja żona jest kochana ;*** fajne that was hard but i did never say never super ok super ;) fajny mustang. esta bueno.. gites malina:) gfhh hufrof bardzo trudne ale fajna bryka fajne jeśli puzle mają 86 elementów i żaden nie jest na swoim miejscu to wytłumaczcie mi dlaczego najlepsza osoba ma wynik 78 ruchów puzzle bardzo fajna siedziałam 10 min ale jakoś dałam radę ułożyć :) OK 86 piękny samochód ,średnio trudne.jan Mustang jak Mustang, starsze modele jakoś mają bardzie do mnie przemawiają. Ale nowe też są godne uwagi. dla mnie ten samochod jest jednym z szybszych spoko fura, spoko puzzle... m takie se... hehe :) Takie omyłki robić, 97 pkt... :) mmmmm... piękny jest, bym takiego chciała, a najlepiej starszy model i może inny kolor ^^ super ok fajowy nice Spokooooooooo ;] fajne auto:) i w droge! mmm super autko :D lkj Fajne, tylko co za zbrodniarz pomalował Mustanga na taki kolorek. Szkoda że nie różowy ;) ok super puzzle fajnie sie uklada i wogole;) wogole czyli super samochodzik ZA DŁUGO ALE UKŁADANIE PRZYJEMNE ;] coraz trudniejsze, lubię takie o zal równa 100 dawid to dziwka gooo Giugiaro czyli ten facet co zarprojektował grande punto. A puzzle fajne. :) Wg mnie auto jest superowe :) Zresztą jak każdy Mustang :) A co do puzzli to bardzo przyjemnije się je układa :) ten mustang mnie śmieszy nie wiem dlaczgo Latwe, ale i tak nie lubie neonow. ;p Fajne... ahmed Sueeeeeeeerrrr Good fajne nie jest tak łatwo ale udało się cipkowóz :) svårt med färgerna łe Jestem tak powolna jak żółw. trop cool Bajer!!! superbement bien fait j"adoooooooooore dobra fura Zajebioza gdybym sama od pocz ątku je układała były by 82 ruchy:) układanie puzzli to naprawdę Bardzo przyjemnie się układało Chyba marzenie każdego faceta i to jeszcze żółty , piękny! Kolejne auto:) oky 90. :) bardzo fajne sa te puzzle robert bad super maszynka ...pozdrawiam taki nie zalatwe szyba troche trudne po rypoane dla mnie super moje pierwsze puzzle przez neta;p 161 wynik ;D odiazd Bardzo fajowskie pózle :]] done :) excelent puzzles łatwe Mrrrau...co za piękny samochód! Aż nogi mi się uginają na ten widok =) xishxjk dziwne samochod 1 klasa kiedys sobie takie kupie;P heh t trud przyznam sie ghhh ok biagio haha ale głupie zrobiłem w trzydziestu ruhach i nie ma tego na rankingu 124 ruchy Czemu krzywo stoi? łatwe:] Aaaach... troszku mi zabrakło żeby być na liście xPP... Ale puzzelki fajne xDD polecammm... czadowe :P myślałam ze to na czas a nie na ruchy ale spoko :D oby więcej takich puzzli :D :-)

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii