Kompozycja z zieloną herbatą i gałązkami jaśminu

Galina Onishchenko 130 2014-10-27
Kompozycja z zieloną herbatą i gałązkami jaśminu - Jaśmin to pięknie kwitnący krzew, rosnący w ciepłych i gorących regionach Europy, Afryki i Azji. Ze względu na przyjemny słodki zapach oraz walory estetyczne znany jest przede wszystkim jako r (13×10)
130
4403
99

Jaśmin to pięknie kwitnący krzew, rosnący w ciepłych i gorących regionach Europy, Afryki i Azji. Ze względu na przyjemny słodki zapach oraz walory estetyczne znany jest przede wszystkim jako roślina ozdobna. Warto jednak pamiętać, że ma także właściwości lecznicze. Olejek jaśminowy jest stosowany w aromaterapii jako środek uspokajający i nasenny, który doskonale usuwa zmęczenie i wzmaga aktywność mózgu. Z kwiatów jaśminu można także przyrządzić zdrowotny napar, który działa bakteriobójczo, oczyszcza organizm z toksyn i obniża ciśnienie krwi. Ponadto kwiatki te zawierają potas, żelazo i magnez, dlatego polecane są osobom aktywnym fizycznie oraz tym, które dużo pracują.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 13×10Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 5:45 - MAK
  • 6:01 - ted49
  • 6:20 - ewana
  • 6:36 - paulao
  • 6:50 - bbb
  • 6:54 - aa
  • 7:22 - ted49http://www.ipuzzle.pl/puz
  • 8:29 - oskarinio
  • 8:34 - jyh
  • 8:35 - bogusia

Najlepsza dokładność

  • 120 - andyhell
  • 121 - Joanna
  • 122 - franchino
  • 123 - bogusia
  • 123 - mariola
  • 123 - MAK
  • 123 - irhttp://www.ipuzzle.pl/i
  • 124 - xxx
  • 124 - ted49
  • 124 - asia

Ułóż podobne puzzle

komentarze

baha 126 ;-) 3 miesiące temu
grazia ok 8 miesiące temu
www 141 rok temu
alinamerda fgfk rok temu
baha 128 ;-) rok temu
kalina 206 rok temu
wera 208 ponad rok temu
Skarlet Jaśminy pięknie pachną ponad rok temu
irena Przepiękne... ponad rok temu
gosia 156 ok ponad rok temu
enam Przyjemne ponad rok temu
GRAGRA TRUDNE ALE UŁOŻYŁAM 137 ponad rok temu
mada50 137. ponad rok temu
Olanna 168 - sprawiłam sobie mega-przyjemność, bo kocham wszystko, co na tym stole - i mleko, i herbatkę i te kwiaty ponad rok temu
HELENA ok ponad rok temu
żabcia trzeba miec wene ponad rok temu
figo herbatka jest zdrowa 171 ponad rok temu
andyhell udało się :) ponad rok temu
beatka4025 super ponad rok temu
fionka ok ponad rok temu
zyga55 142,ok. ponad rok temu
mada50 132.Dobrze. ponad rok temu
iwona super ale aż 130 ponad rok temu
eee :) ponad rok temu
aila 168 ponad rok temu
isia 777 175 ponad rok temu
bajka4 127 ponad rok temu
eryk Z pewnością herbatka smakuje ... ponad rok temu
ewa :) ponad rok temu
Zenon dekoracje piekne,wynik 136 ponad rok temu
muza9 ciekawie się układało 135 ponad rok temu
yaycek34 j ponad rok temu
chrzan70 161 ponad rok temu
Repoabby 193 . Mój tata kochał jaśmin ponad rok temu
Ela ELzbieta ponad rok temu
jurek1 ok ponad rok temu
irena Pięknie... ponad rok temu
gina ładne ponad rok temu
HELENA ok ponad rok temu
kat przyjemne ponad rok temu
irena Cudownie... ponad rok temu
babka1 uwielbiam zapach jaśminu ponad rok temu
krysia2 ok ponad rok temu
ala ok ponad rok temu
beatkamariusz ok ponad rok temu
beti ok ponad rok temu
teresa ok ponad rok temu
ewasowa 128/130. Popijajac jasminowa herbata, uklada sie lepiej. Wynik mnie zadowala. ponad rok temu
dana ok ponad rok temu
44r 134 ponad rok temu
ana 130 ponad rok temu
As-sadaka 248 bez podglądu :) ponad rok temu
Aneta 154, nie najlepiej, ale chciałam się zwrócić do administratora strony - czy można by było tak zmienić w ustawieniach aby móc nacieszyć się ułożonym obrazkiem? Tyle cierpliwości i czasu zajmuje ułożenie niektórych puzzli, a po ułożeniu mijają 2 sekundy i cały trud znika :( proszę dajcie choć 10 sekund, pozdrawiam ponad rok temu
pola Nie zdazylam sie napatrzec .W efekcie koncowym.. Bylo cudnie ponad rok temu
ale ok ponad rok temu
ev 136 a tak się starałam ponad rok temu
ev 136 a tak się starałam ponad rok temu
ewa nie było łatwo, ale bardzo fajny obrazek ponad rok temu
bela 142 :) ponad rok temu
Krowa Ciężka rzecz z tymi listeczkami i kwiateńkami. ponad rok temu
a 135 ponad rok temu
Anka Trochę pogmatwane te listeczki :) ponad rok temu
jolka uf,,,,,,,,,,,,,,,, ponad rok temu
indi super 126 :) ponad rok temu
jolka 132 ponad rok temu
dana nareszcie ponad rok temu
marta 215 ponad rok temu
HELENA ok ponad rok temu
pirichella 142. ponad rok temu
pola Piekna kompozycja ciekawe czy to jasmin pachnacy a te roze cudowne ponad rok temu
lucy ok ponad rok temu
ale ok ponad rok temu
70chrzan 136 :( ale warto ponad rok temu
hanka masakra , ale fajne ponad rok temu
asiula 132 trudne ponad rok temu
renata 141 ponad rok temu
kukami :) ponad rok temu
esos 286 ponad rok temu
celinka kompozycja bardzo ladna wynik taki sobie ponad rok temu
anolli 128.cudowne śniadanie - albo podwieczorek ponad rok temu
Jagoda 234 tak sobie ponad rok temu
wanda piękny obrazek ponad rok temu
HELENA ok ponad rok temu
anna 131 ok ponad rok temu
Anda Ładna, 126 ponad rok temu
tina :) ponad rok temu
janek super ponad rok temu
ikakk :) ponad rok temu
irena_id 133:) ponad rok temu
baba super ponad rok temu
xyz :) ponad rok temu
Linka 209 ponad rok temu
ale ok ponad rok temu
gucio Bardzo przyjemnie się układało :) 129... ponad rok temu
emi Ok...135 ponad rok temu
luda 226 i jestem zadowolona-obrazek miły dla oka ponad rok temu
Basia Bardzo fajny obrazek! 147- też mnie zadawala! ponad rok temu
oscarucio ok 220jjjjjjjjjjjj ponad rok temu
hanka 128;ok ponad rok temu

Oceń tę grę

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii