Villeneuve (Szwajcaria) puzzle online

Daniel Rychcik 96 2007-02-28
Villeneuve (Szwajcaria) puzzle online
96
2056
126

Dekoracja ulicy w Villeneuve na święto narodowe Szwajcarii.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru Aktualizowane co 10 min.

Najlepszy czas

    Najlepsza dokładność

      Miasto Town Szwajcaria wiele pokryty Okno Neighbourhood Obszar zurbanizowany Obszar metropolitalny zastosowań mieszanych Dach Budynek Fasada Punkt orientacyjny Urban design Downtown Metropolis Dom na wolnym powietrzu Parked Woda Ulica Miejscowość Barwa zajęty Ruch drogowy Walking sklep wąski Iluminacja (oświetlenie) Droga (transport) Infrastruktura Latarnia uliczna Mur Znak (semiotyka) Pieszy Podróż Powieszenie migawka Signage Znak drogowy Billboard (reklama) Reklama Banner Niebo Europa Europa Zachodnia

      Ułóż podobne puzzle

      Kamieniczki Madrytu puzzle online ze zdjęciaLondyn-collage puzzle onlineLondyn-collage puzzle onlineLondyn-sklepy puzzle onlineLondyn-Oksford Street puzzle onlineLondyn-collage puzzle online ze zdjęcia

      Komentarze

      okok. 127supernie wierze że mi się udało. paskudnie trudne. za drobne te kafelki a zdjęcie "pomocnicze" wcale nie pomagało 580wow269, wowsuper282, ta góra za mgłą jest mega trudna!Ten błękit.339.358, ojej jakie to było trudne.275...tragedia las był najtrudniejszy...jestledwo309341363uff, udało sięniezleokok407, ale warto :)skończyłam!!! 373jest ok ale dość trudnegenialneTrudny kolor niebo,wynik 295ależ to było fajne272 :-)461to niebo to masakra 414bardzo fajne621351...za drugim razem będzie lepiejfajne 451Ciężko było. 459.ale sporo tych szczególikówokok:)1259 masakra :) hehehudało się,ok:)oleUfff!!! nareszcie zrobiłamNie było łatwo, wynik do poprawy :) 2771254zbyt duzo drobiazgu na wyczucie kto to tak tnie ? 524trudne 571superrr 281494Bardzo trudne zadanie ale satysfakcjonujące :)591 ciezko bylomargo77- nic dziwnego, że osiągasz taki wynik skoro układasz puzzel pięćset razy..cóż, różne są zboczeniaSTRASZNIE SIĘ NATRUDZIŁAM ALE BYŁO WARTO - ŁADNYnadal jestem the best :)300, na niebie zarobiłam nieźle. Puzzel bardzo fajny, więcej takich.Uff!!! Już kiedyś układałam ten obrazek, ale to było jeszcze wtedy, kiedy nie odnotowywałam. Gdyby kawałki były mniejsze, pewnie bym sobie odpuściła. Jednakże obrazek w sumie mi się podoba :)trudne ale wyzwanie jest bardzo duże.trudne ale fajneOj, trudne. Trochę czasu nad tym spędziłam, ale podobało mi się :)495 heh, ale układam dla przyjemnośći :)sporo prób żeby niebo ułożyć, a tak nie wiennie wyglądaUFFchyba was pobodło mieni mi sie w gałachflagi ułatwiały ułożenie,ale i tak sie troche namęczyłam :P254... znooowu o oczko!!! Wrrr...ale jak tu z nimi wygrać?261... wrrr... niebko! hania i wesz! Gratuluję przełamania monopolu, a raczej "dupolu"! rso, co Ci się potem śniło, o ile wogóle mogłe/aś spać, widząc nadciągajacą ostrą konkurencię w postaci margo77? A może jakiś serialik obejrzyj!?wyglądało bardzo łatwe, ale pomyliłam się, bardzo fajnie się układaBardzo trudne niebo, chociaż go mało. Puzzle wspaniałe.trudnemasakra :))Ehh, trochę trudne i bardzo czasochłonne. Poszło kiepsko, 666 - mój szatański wynikW końcu, ale fajnie się układało ;)1,5 h wycięte z życiorysu... 474:/Świetne! Nie jest proste, ale na szczęście są flagi, które ułatwaiają sprawę ;)Fajne dla zabicia nudyznowu to jednakowe niebko! Wrrr...514 :)809 to tak prawie na liście :)po wielu trudach dałam w końcu rade :PSuper, trochę się namęczyłem.trudne ale fajne :}Jak dla mnie trudne - strasznie pstrokate.Całkiem łatwe:)fajne:)646.Ale to wciąga :)Super się układa! Zajmuje troszkę czasu, ale warto się wysilić.świetny obrazek :)Świetna zabawa!:)niezłe :):):)trudne ale fajne miałam 610 ruchów... :PŁatwo nie było ;)ojoj 2 godziny :P Dość trudne, ale fajne zajęcie ;)"prościzna" hehe :)trudne...ufffZ mgłą nie miałam problemu...coś mi się zamotało w budynkach:)Bardzo przyjemnie się układa465 - ale się udało!wynik 257 nie załapałam się ...super się układaPuzzle super... a tak przy okazji... to nie jest niebo, tylko zbocza gór porośnięte drzewami... tylko mgła jest :)))he he 401 troszkę za dużo... ale oczka mi pląsajądobre, ale 257 to trochę dużo by być na liściezdecydowanie najgorsze są dolne budynki, niebo to przy tym nic:))Nie mam pomysłu na niebo. Ogólnie super.układa się fajnie, ale niebo wykańcza... trzeba się uzbroić w duuużo cierpliwości ;)powodzenia z małym kawałeczkiem nieba, ok. 10 puzzli identycznych:) jednak dałam radę:)Super! proszę o więcejMozna dostac oczoplasu, ale satysfakcja po ulozeniu jest.Mój wynik 910!!!Ale i tak czuje się mistrzynią!Niezła zabawaheh całkiem całkiem!! podabało mi się! nie wiem jak inni to robią, ale ja potrzebowałam 703 ruchów:):):)Uff, ale trudne. Chylę czoło przed tymi którzy to zrobili w 270 ruchów.naprawde dość trudne puzzleCzasochlone, ale ułożenie daje satysfakcję!super sprawa! tylko te zamglone drzewka... i wyszło 589 ruchów;-)))779 ruchów! ale liczy sie efekt:))wspaniałeSympatyczne miasteczko :)Bardzo dobre puzzle.Więcej na takim poziomie!!:]masakra te puzzle...super takich proszę wiecej;)hmmm ... ten kawałek zachmurzonego nieba doprowadza mnie do szału... ;)Nice ;-)Fantástico, muy entretenidoScuba in Italy, A;Dor

      Oceń tę grę

      Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

      Dodaj komentarz

      Inne puzzle z kategorii Architektura

      Wat Arun Temple. puzzle online ze zdjęciaPałac Gyeongbokgung puzzle onlineSuzhou Jinji Lake. puzzle onlineSztuka i sufit. puzzle online ze zdjęciaBlue Prairie Farmhouse. puzzle online