Plaża na Hawajach (USA)

(c) Marvin Rivera - FOTOLIA 96 2007-06-02
Plaża na Hawajach (USA) - Hawaje to archipelag położony w północno-środkowej części Oceanu Spokojnego, w odległości prawie 4000 km od kontynentalnych Stanów Zjednoczonych, których częścią są od 1959 roku. Są na (12×8)
96
1226
106

Hawaje to archipelag położony w północno-środkowej części Oceanu Spokojnego, w odległości prawie 4000 km od kontynentalnych Stanów Zjednoczonych, których częścią są od 1959 roku. Są najbardziej wysuniętym na południe, a gdyby nie Alaska, także na zachód stanem. Archipelag Hawaje liczy osiem wysp i atoli i rozciąga się na przestrzeni 2400 kilometrów. Dzięki swojemu położeniu i klimatowi są wymarzonym miejscem wakacyjnego wypoczynku, więc turystyka odgrywa bardzo dużą rolę na Hawajach. Jest to także miejsce bardzo chętnie odwiedzane przez filmowców. Powstały tu takie filmy jak Poszukiwacze zaginionej arki, Park Jurajski, 50 pierwszych randek, Sześć dni i siedem nocy, Waterworld, Pearl Harbour czy serial The Lost (Zagubieni).

Zdjęcie: (c) Marvin Rivera - FOTOLIA

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 12×8Aktualizacja co 2h

Najlepszy czas

  • 3:18 - ANIA
  • 3:27 - M.Dan.
  • 3:40 - eli
  • 3:51 - jak
  • 3:56 - alex
  • 3:58 - Il
  • 3:58 - xdddd
  • 3:59 - ana
  • 4:07 - ewana
  • 4:12 - carol

Najlepsza dokładność

  • 87 - nina
  • 87 - ada
  • 88 - mikesz
  • 89 - Mira
  • 89 - Trista
  • 89 - ewana
  • 89 - peha
  • 89 - eli
  • 90 - ANIA
  • 90 - Monika

Ułóż podobne puzzle

krajobraz posiedzenie duży ludzie na wolnym powietrzu woda drzewo plaża parasol ocean ciało deska na stojąco roślina natura pieszy wybrzeże arecales drzewo palmowe kraje tropikalne palma przybrzeżny oceaniczny ukształtowanie terenu wybrzeże wodny lazur chmura fala dzień lato surfing zdrewniała roślina horyzont piasek karaiby piaszczysty łatwe

komentarze

ok 101 Bez ludzie , wynik 101 Wypoczywać w cieniu palmy to jest to. I think the sky was the hardest part. Not so bad to solve. rozkojarzyłam się pięknie by było usiąc pod palmą i patrzeć w ocean chyba było132 jest 97 ok Miło pomarzyć zimą! Szkoda, że mnie tam nie ma... :) :D :) 110 piękna plaża cisz i spokój 125 cos toslabo smutny widok 107;;;;;;;;;;;; 119 :):):) piękna palma ok wynik masakra...150...ale ja chcieć tam teraz być! PLAŻA 177 (: super spoko jwestem najlepszy to było świetne ! dobre ; trudne :) ok zbyt prosta nice fajne ale chmury ciężko ułożyć piękna palma coraz lepsze macie te plaże, a mi idzie tez coraz fajniej, pa. do diabła z palmą marzenie te Mira nudzi ci sie? spoko Musi byc tam pieknie... ciekawe bella spiaggia ok ładne fajnie się układa:) luzik:) Bardzo fajna gra fajne:) :) fajne Wydaje się łatwe ale te chmury!!! niby łatwe a trzeba kombinować chmury troche zajeły mi czasu super Nawet fajnie się układało. 1 liga :) to nie bylo takie trudne :) PS plaza super tym razem niebo choc piekne to nie chcialo sie ulorzyc plaza superancka .... Super obrazek:) fajne piękna plaża fajne:-) lol jaki żal niebo najtrudniejsze do ułożenia super się układają bardzo wciągające ciekawa zabawa:) kaak9 Sama chciałabym pojechać na taką plażę;P :) ... :):) super palma, jeszcze takich fajnych puzzli nie widziałam!!!!!! :P sa swietne...XD DONE KAPITALNE!!! POLECAM PART OF THIS PICTURE IS GONE I"M NOT UNDER THE TREE... glupie jak but bardzo dobre nie gram na czas tylko dla relaksu ;) Pretty Picture etryhgufy B.fajne i b.trudne Plaża piekna ale ułożyć trochę trudniej pawelek jest biedny bo mama na niego krzyczy ale trudne były te chmury no i może trochę piasek Przyjemnie bo ciepło a u nas zimna jesienna aura no latwe byly tylko z niebem troche gorzej ale dla chcacego nic trudnego:) plaża piękna aż by się chciało tam być teraz gdy za oknem szaro zajebioza xD Nie ma mnie na liście, ale mam wpis ;-) ja tam chceee .łatwe bylo piece of cake :D udało sie choć nie było łatwo fajne i trudne ok moj wynik to 668 Jak pobiję rekord w układaniu, to polecę na tę plażę :) ładn ezdjęcie....ale chmurki dosc ciezko ułożyc..;/ piekna plaza jak ja kocham pomidory superrrrrr Nooo jaka plaża,chciałabym tego zobaczyć super

Oceń tę grę

Te puzzle nie mają jeszcze ocen. Jak ty je oceniasz? Twoja ocena:

Skomentuj te puzzle

Inne z tej kategorii