Lądowisko dla hydroplanów na Alasce (USA)

(c) Dirk Paessler (123rf) 90 2008-05-08
Lądowisko dla hydroplanów na Alasce (USA) puzzle
90
1649
82

Lądowisko dla hydroplanów położone w pobliżu małej miejscowości Denali, w Parku Narodowym Denali na Alasce (USA). Denali to indiańska nazwa szczytu Mount McKinley, będącego, dzięki wysokości 6194 m n.p.m. najwyższą górą Ameryki Północnej.

krajobraz na wolnym powietrzu ławka woda rzeka drzewo góra widok zielony pole roślina trawa jezioro natura pasący się tło niewidzenie z przodu odbicie górzyste formy terenu naturalny krajobraz średniogórze wzgórze pustynia pasmo górskie stok staw śnieg chmura cumulus rzeka bank podróżować zasoby wodne tarn światło słoneczne szczyt zbiornik łąka bujny rezerwat przyrody jezioro ekoregion środowisko naturalne mokradła modrzew równina lacustrine niebo ameryka północna stany zjednoczone alaska ameryki park narodowy denali i rezerwat

Ułóż podobne puzzle

Komentarze

okno, rozumiem że LĄDOWISKO ale po co tam lądować? a poza tym słowo HYDROPLAN sugeruje, że samolot jest na wodę... kolejne amerykańskie przekłamanie ;-) 170 niestety jest prawdziweTROSZECZKĘ POPRAWIŁAM 92Trudne, chmury wydłużyły czas układania. Aż 149.SUPER 9899118 - przepiękna fotkajestbardzo sympatyczny w układaniu obrazek88 !!!fajnesuper:)to było pięknepieknie188 widok zachwycapiekne krajobrazpiekne jezioropiękna alaska wynik średni 115Układanie puzzli to przyjemność a nie konkurowanie na czas.piekniesuperHhhmmm ;)nie wynik istotny tylko fakt ulozenia108110 wspaniały widok bardzo malownicze miejsce 110114 widoczek piękny warto było się pomęczyć108piekny widokCzas kiepski ,tak to jest jak się robi dwie rzeczy na raz ; -(((135:-)super 88nie taki łatwy wbrew pozorom 123 !super góra.Piękne:)87-widoczek pięknyfajny widok;)Średnio dwa razy więcej ruchów niż ci z listy najlepszych ;) Widok bardzo piękny...87 a myślałam,że to najlepszy wynik,hahaha90 okno,no niebyło łatwo.O tak niebo układa się bardzo szybkoSuper widoczekWSPANIAŁE !!!Fajnie się układa:) szczególnie niebo bardzo szybciutko poszło:)suuuperokPiękny widok.bardzo piękny widoczek, superSwietnie sie ukladalo. ;DPiękny krajobraz. Niestety, troszkę mi zabrakło, aby znależć się na liście...:)fajne:}:}:}:}super!!!Bardzo ładny widoczekSuper ale nie łatweCudowny widok.warto bylo sie meczyc widok jest cudny ,,,moze kiedys bedzie lepszy wynik dzis w zupelnosci mi wystarczy.przepiękny widok:)widok piekny gorzej z ruchami moze za ktoryms razem wejde na liste...Widok niesamowity, a szczególnie widok nieba ;-)))super piekny widok alaska...fajny wiodokSzybko, łatwo i przyjemnie :)dajcie w końcu coś fajnego!!!bardzo fajna gra od dawna czegoś takiego szukałam pozdrawiam resztę graczyfajny widoczekłatwiznaładne, łatwe i przyjemne :)troszkę mi zabrakło, aby dostać się na listępięknie!!!fajny widoczekthis was ok. Interesting place!nicegreat picture, would be great if could get this size and quality picture as a go-by while workingPiko-BelookayWhat a place for an Airport. Awesome!!

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Natura