Przyprawy

(c) Paul Cowan (123rf) 140 2008-11-02
Przyprawy puzzle ze zdjęcia
140
2546
127

Wybór przypraw - imbir, liście kozieradki, czosnek, cynamon, czarny pieprz, ziarna kozieradki, kurkuma, goździki, chili i kminek.

owoc warzywo składnik kuchnia jako sposób gotowania danie produkować naturalna żywność lokalne jedzenie całe jedzenie wiele pokryty bok deska ciasto mieszanina ciąć kawałek przyprawa curry w proszku skała stos złóg drewno liść liściaste jesień metal curry bazar kuchnia indyjska gleba odcienie i odcienie kuchnia sri lanki kuchnia wegetariańska

Ułóż podobne puzzle

Komentarze

433 ciezkieok:)140, ok zrobioneNIE BYŁO ŁATWE 199142175 ;);-)jesttrudne nawet bardzo 1042 :):)Super :-)trudneWspaniałe...okokoka mogło być lepiej =(194214 - namęczyłam się...najgorzej było zacząćAnna z Katowic361293... ale więcej takich obrazków. Więcej trudnych!!!trudne;)oj...oj...bez szału...307 oj było ciężkotrochę pracy musiała, włożyć w te przyprawki333 hhm ciekawy wynik, może coś oznacza: jestem...dfffudało się196 :)306Masakrycznedało popalić ale się udało hej 319bardzo ostre olga489479,metoda prób i błędówolealeJeden źle ale nie widać gdzie183...fajne :)jak dla mnie dość ciężkie, ale się udałobardzo trudne!!! Masakra...1455 :)przyprawyniby takie proste... 461 ;)...yes, udalo sieokprzerabaneok;)jeee! : D udało się udało! : D rany boskie nie było łatwo. takie układanie trochę na oślep ale ułożyłam : Dwspaniała zabawa! wręcz pyszna :)lubię to puzzle układac :-):D:D:D:D cudowne!:)oki151, niby niedużo, ale w porównaniu z innymi... Puzzle znakomite, nie będę się stresować wynikami.520 ;) Metoda prób i błędów...mnie zauroczył obrazek, wyniku nie skomentujęO takie chodziło!!!superłaach ;>no no trochę się naukładałam, a carry było najgorsze...najgorszy ten "piasek"Trudne toto:-Dmyślałam, że nie dotrwam do końca... ale udało się :-):)w końcuposolić tonad piaskiem sie troche pomeczylam ale ogolnie czadowy obrazek0-0]]]0]3 36,23ui,l6ui,2,wciągające, wciągające, wciągające... aż nie chce się oderwać... uczy cierpliwości :) świetneno commentsmasakra141... i miły pucelek.. ;)):)poprawiłam... 139... ;))dobresławektrudne ale się udało;)Fajowe :)Te są świetne. Uwielbiam je i układałam już trzeci raz. ;Dfajne;)240 ;-(Aż mieni się w oczach. Dosyć trudne.Swietne. :))nie takie proste jakby się wydawałyoksuperMniammm!!!to chyba nie pieprz tylko ziele angielskie...Super!rąbana kozieradka, do tego wygląda jak fistaszki...ciężkie to bylooj było ciężko...ciekawewszystko gładko...ale zgubiłam się w goździkach :DŚwietne:)dobrefajne bardzoświetne, dobre ćwiczenie umysłusuperŁatwiznao Boże !!! 447 ruchów jejkuDobreBardzo przyjemnie się układałoAż oczy bolą...fajne chodziaz nawet trudne ;]Fajne fajne ;)))Dzięki za nowe puzzle super.bardzo trudne dla mnie413 :((po długiej przerwie chociaż na chwilkę na liście:)))aż w nosie kręci od tych przyprawTrochę się przy nich napracowałam,ale warto było.Dosyć ciekawe.w sam raz na mój poziomnice spice(s) nyaok 269;;;897cooniceDůležité je, že to mám.. :Dok

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Natura