Meksykańskie talerze

(c) Coopercreeker - Fotolia.co 504 2008-03-23
Meksykańskie talerze puzzle
504
1804
18:55
491
140

Kolorowe, meksykańskie talerze gotowe do sprzedaży.

Najlepsze wyniki dla rozmiaru 28×18 (504 elementy) Aktualizowane co 2 godziny

Najlepszy czas

  • 18:55bbb
  • 19:35MK
  • 23:48madzik
  • 24:08ko
  • 25:12nn
  • 25:45ll
  • 25:50rrr
  • 26:43s
  • 28:16,,
  • 29:09lllhttp://www.ipuzzle.pl/puzzl

Najlepsza dokładność

  • 491(24:08)madzik
  • 491(30:03)bbb
  • 491(33:44)Paquito
  • 492fifi
  • 493(39:28)dona
  • 493(1:18:22)suske
  • 493(2:05:48)else
  • 493(2:43:41)wesz
  • 494(1:02:26)Mup
  • 494(1:10:35)lambik
meksykkolorowybarwistośćkolekcjawzór tłailustracjafarbaameryka północna

Ułóż podobne puzzle

Komentarze

504-a tak się starałam-poniżej 500 będzie trudno 508-dostać się na listę-graniczy z cudem-pozdrowienia dla wszystkich układających Świetne ! Skończyłam !!! 508 :))) 568 - i parę godzin układania oczywiście z przerwami bo można dostać oczopląsu. Wynik poniżej 500 i czas 24 minuty (3 sekundy na 1 kafelek) to raczej tylko programik a nie człowiek 528-ciężko ułożyć bez błędu-może kiedyś mi się to uda 522 554 562 544 560 551 608 - uważam że to całkiem dobry wynik. Wyniki bbb , madzik i inne po 491-494 których układanie trwało 20 minut czy nawet godzinę to programowe wyniki i nie wiem jak komuś sprawia przyjemność takie układanie. 559 Dwa dni układania, wynik 1232 !! Chyba pobiłam rekord ??/. Proszę o nagrodę w postaci ladnych ukladanek. Czy ktos mnie czyta?? 610-meksykańskie talerze-oczopląs murowany masakra;) 612-kolorowe talerze 537-wystarczy 630-masakra 645-było lepiej coraz lepiej, choć do mistrzostwa daleko 611-piękne puzle mogła byc lepiej ale jak na 1 raz nie ma tragedii (812) choc nie powiem ciezko bylo 584 Super puzzle! 1114. trudne, ale lubię takie wyzwania mój wynik 1954, zaczynałam trzy razy, bo do trzech razy sztuka :p ok mój wynik 1698 nie wieżę że ktoś przy tym obrazku mógł zdobyć 491 bzdura 726 świetne najważniejsze że się udało mogę iść spać bo oczy wysiadły. 1562 straszne a już chciałam zrezygnować, dostałam oczopląsu 883 ... Uff!!! ciężko było, ale jaka satysfakcja po zakończeniu :) Szkoda tylko że widokiem nie można się nacieszyc, bo znika po ułożeniu ostatniego puzzelka dopiero za długim czwartym podejściem. najtrudniejsze jakie do tej pory ułożyłam w życiu nie uwierzę , że mozna to ułożyc w 20 minut . Potrzeba dużo cierpliwości i odporne oczy :)) 958 :)) nie uważam to za zły wynik , układałam 5 godzin . SUPER :)) No niemożliwe! To się naprawdę daje ułożyć!!! Teraz idę do masażysty, albo już na zawsze będę garbata i ślepa. Estupendo desafio super!!!podziw dla wszystkich z listy!!! Cały dzień układania oczy aż bolą... ... trudne, ale ułożenie sprawia wielką satysfakcję 607-gorzej niż poprzednio 543 - było ciężko, ale w końcu dotarłam do końca 585-uff 504 ruchy:) w ponad 3 godz:/ świetne puzzle, oczywiście namęczyłam się przy nich i dopiero przy trzecim podejściu mi się udało SŁAWEK Nie mam pojęcia w jaki sposób udaje się Wam ułożyć te talerze z takim wynikiem, mi zajęło to całą noc. Najtrudniejsze puzzle jakie układałam. po kolejnym roku (brakuje 2 dni!) 503 ... No to do zobaczenia za rok ;)) Fantastycznie trudne :) 1400 aż mi się plącze w oczach 579; w 20 minut nie da się ułożyć,ci z listy malą chyba super sprzęt Wspaniałe ale bardzo trudne zajmuje sporo czasu ale po ułożeniu satysfakcja a ja lubię takie wyzwania.Pozdrawiam i dziękuję za super zabawę. uff,ale zabawa ponad 1000 To niemożliwe żeby ułożyć poniżej 1000 ufff 506.. jak na drugie podejście, prawie po roku ... to może być ;)) HUUURAAA ;] ok superrr oj oj oj ciezko bylo ale sie udalo 1320 no 1000,ale warto było wymagaja duzo cierpliwosci te galimatiasy!!! ma Cię Paquito... Układałam cały dzien (z przerwami), już zostało mi parę puzli i nagle brakło prądu, i * blada ...Za drugim razem dopiero ułożylam -są super !! strasznieee trudne :) mogłoby być więcej kawałków... strasznie się namęczyłam, ale ułożyłam. dopiero potem się zastanowiłam po co mi to było-straciłam straaasznie dużo czasu ale satysfakcja jest zła strona to ból oczu Ciężkie, ale rewelacja!!! Było ciężko, ale dałam rady :) YES! YES! YES! Co prawda 4,5 godziny i ponad 1800 ruchów, ale udało się :))) Oj trudne... lol, cały dzień mi to zajęło! piękne są sławek Wcale nie takie trudne te puzzle, bardzo przyjemnie się je układa :) 535 to nie najgorzej jak na taki galimatias!!! Tylko czemu tu tyle ogórków??? Świetny pucelek ;))) Więcej takich!!! wieczór upojnie spędzony, ale udało się z trudem ale się udało, jestem z siebie dumna Jakie kolorowe... takie też trudne... brrr... bylo ciezko, ale wspanialy relaks. ok Bardzo ciezko !!! Trudne! Fajnie sie układało tak bajecznie kolorowe talerze. Szkoda tylko że nie mozna zapisać wyniku i wrócic na nastepny dzień. Pozdrawiam trochę to zajęło, Wreszcie ;) 757 i całe popołudnie oraz pół nocy "z głowy". Miałam już darować ten obrazek, ale z przerwami udało się!!! Wciągające i bardzo trudne. Jestem pełna podziwu dla osób z listy. GRATULACJE!!! Twój wynik: 939 Ha! No to teraz mogę być z siebie dumna ^^ super trudne juuupiii! Chętnie bym je teraz potłukła i spróbowała poskładać w 3D ;) trudne ale dałam rady MASAKRA! Twój wynik: 2337 Ale za to mam dziką satysfakcję oraz wściekłe kolorki tańczące przed oczami. Włoskie samochody na placu były bardziej masakryczne :) Bardzo trudne ale fajnie jest się trochę pomęczyć:) ojaaa!! W życiu nie kupie meksykańskiego talerza! 4 godz przy tym spędziłam, kręgosłup wysiada. Ale satysfakcja gwarantowana :)) super, udało się ,satysfakcja ogromna ,proszę o więcej układanek o takim stopniu trudności mile ukladanie,ale za szybko znika efekt koncowy.chcialoby sie popatrzec z satysfakcjana dzielo juz ulozone. Jeśli człowiek ułożył te puzzle to ułoży wszystko :) to było wyzwanie!! polecam cierpliwym - satysfakcja po ukończeniu gwarantowana! super zabawa najtrudniejsza ze wsystkich! ale super :)) swietne!! warto bylo sie troche pomeczyc:D cały dzień układania, ale warto było. więcej takich obrazków :) fantastyczne:D oby więcej tak ambitnych obrazkow;))) x* SUUUPER :D swietne!!! ale trudne ...cala noc ... Cała niedziela,z przerwą na obiad.Obłęd.Ale lubie takie. Still my favorite! już myślałam że tego się nie da ułożyć...ale się udało... Still a challenge. Beautiful colors and designs! This is my very favorite puzzle! I love all the beautiful patterns and the fact that it is a challenge! Kurcze, super. Proszę o więcej takich :) fantastyczna zabawa... :) Boże tragedia... muy bonito masakra, masakra i jeszcze raz masakra...ale jaka cudowna, hihihi Nareszcie! obrazek super! lubię takie wyzwania Uff, ciężko było, ale w końcu się udało:) this is spartaaa uuuh długo się układało ale wreszcie zwycięstwo :) fajne te puzeli wynik az wstyt ale fajna zabawa extra !!! coś rewelacyjnego :) pełen podziw dla zajmujących pierwsze miejsca :) strasznie długo to układałam ale jak zobaczyłam te puzzle to poprostu musiałam je poskromić :) super trudne ciężko układać ale jaka satysfakcja niemożliwe... ułożyłam :))) świetne ufff udalo sie chyba najtrudniejsze do tej pory:) Meksykanie to dziwny naród, takie trudne talerze robią ;-))) fantastyczne Ufff. Samozaparcie niezbędne, ale układanka fajna. chyba najtrudniejsze ze wszystkich dotychczas zamieszczonych tu puzzli,ale było wartozaczęłam wczoraj wieczór a dziś po powrocie o 20 z pracy skończyłam. Mogłoby być takich więcej ^^ Jak te kolory się w oczach mieszały... Koszmar!!!, ale fajne:) Trudne i oczy aż bolą od układania. Fajnie, że tak dużo elementów. Mogliby częściej dodawać coś nowego. Świetna zabawa! Oczopląs gwarantowany... super zabawa! Oby takich więcej no i juz łatwizna masakra! I obiecane pozdrowionka dla siostruni no wreszcie... to chyba najtrudniejsza układanka jaką układałam :P ufff. ciężka sprawa Mocna rzecz, więcej takich:) O Matko, myślałam że nigdy tego nie ułożę! Ale się namęczyłam. Zabawa na całe Święta!!Pozdrawiam trudne ale zabawa przednia

Oceń tę grę

Nie ma jeszcze głosów - bądź pierwszy Twój głos:

Dodaj komentarz

Inne puzzle z kategorii Inne